בטחוני גופת צעיר ישראלי נחטפה בג'נין

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כמובן, שאם אסור לפרסם - אז אסור.

ללא קשר לכאורה, צה"ל נכנס לשכם, קבר יוסף.
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
יאיר לוי מעדכן על האירוע בצפון השומרון: אין סכנת חיים לאף ישראלי, וגם לא היה, מדובר באירוע טכני .
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
22.11.2022 23:30
שכם: דיווח על כניסת מתפללים לקבר יוסף הציתה את הרחוב הערבי, בשעה האחרונה מהומות בין מחבלים לכוחות הביטחון במס' מוקדים בעיר.

קרדיט: דיווחים, כל רגע
 

זבון וזבין

משתמש מקצוען
הותר לפרסום: גופה של צעיר ישראלי בן 18 מוחזקת בידי חמושים פלסטינים בעיר ג׳נין. הצעיר נפצע קשה בתאונת דרכים באזור, פונה על ידי הסהר האדום לבית חולים בעיר - ושם נקבע מותו. כשהתברר שהוא אזרח ישראלי, מחבלים מ״חטיבת ג׳נין״ חטפו את גופתו ומחזיקים בה כעת. מתנהלים מאמצים לשחרר את הגופה (דורון קדוש).

מדובר בגופה של דרוזי - לא של יהודי.
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

דרמה ביטחונית: גופת ישראלי נחטפה בג'נין​

הותר לפרסום: מחבלים בג׳נין חטפו את גופתו של צעיר ישראלי ומחזיקים בה. ישראל לוחצת על הרשות הפלסטינית להחזיר לאלתר את הגופה לישראל

WhatsApp Image 2022-11-23 at 00.45.58

צה"ל התיר לפרסם לפני זמן קצר כי גופת אזרח ישראלי, ממוצא דרוזי נמצאת כעת בג'נין. אזרח ישראלי צעיר, נכנס אתמול (ג') עם אזרח נוסף, דרך מעבר גלבוע, למרחב העיר ג'נין. . ההרוג הוא טירן פרו, צעיר דרוזי בן 18 מדליית אל כרמל שנכנס היום לאזור ג׳נין, נפצע אנושות בתאונת דרכים, פונה לבית חולים בג׳נין ומת, ומשם נחטפה גופתו.
השניים היו מעורבים בתאונת דרכים קשה והועברו לטיפול רפואי בבית החולים המקומי שם מת אחד מהם מפצעיו.
חברו, האזרח הפצוע, הועבר במצב קשה לטיפול רפואי בישראל.

גופתו של הצעיר נלקחה מבית החולים בג'נין והציפייה שתוחזר למשפחתו בישראל בהקדם, כצעד הומניטרי נדרש.
המחדש
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
יהודה שלזינגר: ‏הם לא חטפו גופה, הם רצחו ילד. דודו של טיראן מספר: הוא נותח. מצבו התייצב. אביו ואחיו של טיראן ישבו לידו בבית החולים ואז נכנסו החמושים, ניתקו מהמכשירים וחטפו אותו. חיות אדם.

חוסם פרו אבא של החטוף בג׳נין במשדר ׳ווינט׳ - ״אני והבן שלי היינו מול החדר ונכנסו פתאום 20 חמושים מהג׳יהאד האסלאמי, רעולי פנים, זוועה ופחד אימים. הצלחנו לברוח לאיזה מקום ופשוט חטפו אותו חי מול העיניים שלי. ניתקו אותו מהמכשירים והרגו אותו. אח״כ הם התחילו לירות באוויר כאילו איזה הישג״.
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

גופת הצעיר הישראלי טרם שוחררה, החמושים דורשים שחרור מחבלים

גופת הצעיר הישראלי שנחטפה ע"י מחבלים מבית החולים בג'נין טרם שוחררה | החמושים המחזיקים בגופה דורשים שחרור גופות מחבלים | בישראל מנסים להביא לסיום הסאגה בדרכים מדיניות, אך נערכים גם לפעולה צבאית​

בישראל ממשיכים הבוקר (רביעי) במאמצים להביא לשחרור גופת הצעיר הישראלי, טירן פרו, שנחטפה בידי חמושים פלסטינים מבית החולים בג'נין. גדודי חללי אקצא לקחו הלילה אחריות לחטיפה. בארגון מסרבים עד כה להשיב את הגופה ובהודעה מטעמו נאמר כי החמושים דורשים שחרור מחבלים בתמורה להעברת הגופה.

בתיעוד שפורסם ברשתות הפלסטיניות נראים החמושים פושטים על בית החולים תוך שהם מבצעים ירי מאסיבי.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, נועד הלילה עם בני משפחת הצעיר ובמקביל נמצא בקשר עם גורמים ברשות במטרה להביא לסיום הסאגה. בישראל נערכים, במידה והגופה לא תשוחרר, לפעול גם צבאית בג'נין.

בינתיים בישראל מנסים להגביר את הלחץ והבוקר נסגרו כל המעברים באזור ג'נין, מה שמונה מאלפי פועלים פלסטינים להגיע לעבודתם בשטח ישראל. במערכת הביטחון מקווים כי הלחץ הכלכלי יגרום לחמושים לשחרר את גופת הצעיר. בהמשך נפתחו שוב המחסומים למעבר פלסטינים.

פרו בן ה-18, דרוזי תושב דליית אל כרמל, נהרג בתאונת דרכים, בעת שנכנס יחד עם צעיר נוסף לקניות בכפר ברטעה שבצפון השומרון. חברו שנפצע קשה פונה לבית החולים רמבם בחיפה ואילו פרו הועבר על ידי הסהר האדום לרכז רפואי בג'נין. לפי הערכות, גופת הצעיר נחטפה ע"י פעילי הטרור לאחר שאלו חשבו כי מדובר באיש כוחות הביטחון.

8021ce32a3830934f5cf.jpg
טירן פרו

מדובר צה"ל נמסר הלילה כי אזרח ישראלי צעיר, נכנס אתמול עם אזרח נוסף, דרך מעבר גלבוע, למרחב העיר ג'נין והשניים היו מעורבים בתאונת דרכים קשה והועברו לטיפול רפואי בבית החולים המקומי שם מת אחד מהם מפצעיו.

חברו, האזרח הפצוע, הועבר במצב קשה לטיפול רפואי בישראל. "גופתו של הצעיר נלקחה מבית החולים בג'נין והציפייה שתוחזר למשפחתו בישראל בהקדם, כצעד הומניטרי נדרש", נאמר בהודעת דובר צה"ל.
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
23.11.2022 23:07
"ברוח ובדם נחזיר את תיראן": מאות אזרחים דרוזים יצאו הערב למס' נקודות ברחבי הארץ במחאה על חטיפת הצעיר הדרוזי אתמול ע"י מחבלים בג'נין.
קרדיט: מבזקים כל רגע
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

תיעוד מג'נין: המחבלים ליד האמבולנס; מסרבים לשחרר את גופת הישראלי • צפו​

המחבלים הפלסטינים מסרבים לשחרר את גופתו של הצעיר הישראלי, בן לעדה הדרוזית, שנהרג בתאונת דרכים בשטחי הרשות הפלסטינית ונחטף לג'נין • הפלסטינים מפרסמים תיעודי וידאו של החמושים בג'נין, ושל הסירוב לשחררו לאמבולנס

צפו 1
צפו 2
צפו 3


הפלסטינים מפרסמים תיעודי וידאו מהדרמה בג'נין, שם מחבלים חמושים חטפו את גופתו של הצעיר הישראלי שנהרג בתאונת דרכים, וסירבו לבקשה לשחררו – תוך שהן מציבים תנאי לשחרר מחבלים מהכלא.

דובר צה"ל עדכן כי אזרח ישראלי צעיר, נכנס אתמול עם אזרח נוסף, דרך מעבר גלבוע, למרחב העיר ג'נין. השניים היו מעורבים בתאונת דרכים קשה והועברו לטיפול רפואי בבית החולים המקומי שם מת אחד מהם מפצעיו. חברו, האזרח הפצוע, הועבר במצב קשה לטיפול רפואי בישראל. גופתו של הצעיר נלקחה מבית החולים בג'נין והציפייה שתוחזר למשפחתו בישראל בהקדם, כצעד הומניטרי נדרש.
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

בעד ונגד: הצעדות בג'נין על חטיפת הגופה, והאזהרה הישראלית לרשות • צפו​

עשרות דרוזים צועדים לאזור ג'נין, בדרישה לשחרור גופת טירן פרו שנחטף אמש על ידי "גדודי חללי אל אקצא" • בתוך ג'נין נערכה צעדה שמתנגדת לשחרור גופתו • מערכת הביטחון בישראל במסר לרש"פ: "לא ניתן זמן בלתי מוגבל לשחרור"

צעדת הדרוזים לכיוון ג'נין.

הצעדה בג'נין נגד שחרור גופת טירן פרו.

אמש נחטף הצעיר הדרוזי טירן פרו, במהלך אשפוז בבית החולים בג'נין. הצעיר נפצע קשה בתאונת דרכים ביחד עם חברו באזור, ועל פי עדויות המשפחה – קבוצת חמושים של גדודי חללי אל אקצא ניתקו אותו מהמכשירים הרפואיים, גרמו למותו וחטפו את גופתו. הערב (רביעי) דווח ב'חדשות 12' על האפשרות שנשקלת במערכת הביטחון בישראל להשבת גופתו, ובמקביל על מאמצי העדה הדרוזית.

לפי הדיווח, בישראל מוכנים לתת לרשות הפלסטינית את ההזדמנות להראות שהם פועלים בשיתוף פעולה מבחינה ביטחונית, כאשר בכירי הרש"פ הבטיחו שיצליחו להשיב את גופתו של פרו בקרוב ממש. הדרג המדיני בישראל מפעיל על הרשות הפלסטינית לחץ "עצום", ביחד עם ממשל ביידן בארצות הברית, הדרג המדיני במצרים ושליח האו"ם למזרח התיכון.

בישראל משרטטים את האירוע הזה כהומיניטרי, ולכן מאפשרים לרש"פ אפשרות להשיב את גופתו של טירן לפני שהאירוע יתפתח לעימות. עם זאת, בכירי מערכת הביטחון מדגישים שלא יתנו לרש"פ זמן בלתי מוגבל. "כל האופציות על השולחן", מדגישים הערב במערכת הביטחון בישראל, כולל אופציה צבאית. בדיוק בגלל האופציה האחרונה, יקצר הרמטכ"ל אביב כוכבי את ביקור בארה"ב וישוב כבר מחר אחר הצהריים.

במקביל, החלו לצעד עשרות מבני העדה הדרוזית לכיוון העיר ג'נין שם משפחת פרו משוכנעת שנמצאת גופתו של טירן, כאשר הם דורשים מהמחבלים שחטפו אותו: "שחררו אותו מיידית, לפני שתהיה כאן שפיכות דמים". לצד הבהרה של משפחת פרו שהיא לא מוכנה שחיילים ישראלים יפגעו במהלך ניסיון צבאי לשחרור הגופה, בג'נין צעדו במקביל תומכי טרור שקראו לאנשי "גדודי חללי אל אקצא" שלא 'להיכנע' ללחץ ולא לשחרר את הגופה מבלי שחרור מקביל של גופות מחבלים שמוחזקות בידי ישראל.
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

לאחר כ-3 שעות של הפגנת הדרוזים: כביש 6 נפתח מחדש לתנועה • צפו​

עשרות מבני העדה הדרוזית חסמו את כביש 6, במחאה על חטיפת גופתו של טירן פרו • המשטרה הצליחה לשחרר את הכביש ללא הפעלת כוח, לאחר 3 שעות • השר בר-לב שוחח עם מנהיגה הרוחני של העדה הדרוזית, שייח' מוואפק טריף

צפו 1
צפו 2

חטיפת גופת הישראלי: הערב (רביעי), לצד דיווחים על ניסיונות החזרת גופתו של טירן פרו הדרוזי לידי ישראל, העדה הדרוזית החליטה לנקוט בצעד משלה ויצאה להפגין בכביש 6. הכביש במחלף אליקים לדרום למשך כמעט שלוש שעות תמימות, כאשר צעדה שיצאה לכיוון ג'נין נעצרה באמצע. המשטרה ניסתה לפתוח את הכביש ללא הפעלת כוח, ולבסוף הצליחה.

בלשכת השר לביטחון הפנים היוצא, עמר בר-לב, עדכנו כי הוא שוחח מוקדם יותר הערב עם מנהיגה הרוחני של העדה הדרוזית, שייח' מוואפק טריף, בעקבות חסימת קטע מכביש 6 בידי מפגינים מהעדה במחאה על חטיפת גופתו של בן העדה טירן פרו בידי חמושים בג'נין. בתיעודים מהזירה נראים המפגינים קוראים לשחרורו של טירן מידי גדודי חללי אל אקצא שחטפו את גופתו אמש, תוך שהם מנופפים בדגל העדה.

השר בר-לב ביקש מהשייח' טריף להפעיל את השפעתו בכדי שהמפגינים יפנו את הכביש ללא התערבות המשטרה, ואמר: "למרות שהחזרת גופתו של טירן אמורה להיות צעד הומניטרי בסיסי, מה שמתרחש כעת מעיד באיזו אכזריות חסרת כל מצפון נוקטים הטרוריסטים שביצעו את המעשה. מדינת ישראל מפעילה בשעות אלו שורה של מאמצים בכדי להשיב את גופתו של טירן לקבורה בישראל, וכבר הבהירה שאם לא יקרה כן – החוטפים ישלמו מחיר יקר מאוד".

בסיכום הפגנת העדה הדרוזית בכביש 6, לא היו עצורים מקרב המפגינים במקום. המשטרה הבהירה לכל אורך ההפגנה שבמידת הצורך יבצעו מעצרים, לבסוף כאמור לא היה צורך. מדוברות המשטרה (אגף התנועה) נמסר בתחילה כי "נחסם לתנועה כביש 6, מחלף אליקים לדרום בעקבות מחאה על הכביש". לסיום נמסר: "כוחות משטרה נמצאים במקום". בהמשך נמסר: "כביש 6 נפתח לתנועה".
 

יצחק ק

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
בתום הערכת מצב ובמסגרת המאמצים להשבת הגופה מג'נין: המעברים גלבוע וסאלם ייסגרו ממחר למעבר סחורות.
23.11.2022 23:49
אלחנן גרונר, הקול היהודי: מישהו נלחץ מהדרוזים? דיווחים שראאד סלאח הוציא הודעה הקוראת להשבת גופת הצעיר הדרוזי שנחטף בג'נין.
23.11.2022 23:49
בניגוד לדיווחים מסוימים בצד הדרוזי - טל לב רם: "לא ידוע על כל התקדמות בשלב הזה בערוץ מדיני להשבת גופתו של טירן פרו. במערכת הביטחון עוד נותנים צ'אנס לשיח אבל נערכים לאופציות אחרות".
23.11.2022 23:41
כביש 6 נפתח לתנועה לאחר כ-3 שעות של חסימה ע"י מפגינים מהעדה הדרוזית במחאה על חטיפת הגופה בידי מחבלים בג'נין.
23.11.2022 23:07
"ברוח ובדם נחזיר את תיראן": מאות אזרחים דרוזים יצאו הערב למס' נקודות ברחבי הארץ במחאה על חטיפת הצעיר הדרוזי אתמול ע"י מחבלים בג'נין.
23.11.2022 23:07
 

רעיון טוב

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה

גופת הצעיר טירן פרו, שהוחזקה על ידי חמושים בג'נין, הוחזרה לידי ישראל​

הגופה של הצעיר מדליית אל-כרמל שנחטפה מבית החולים בג'נין הועברה לישראל דרך מעבר סאלם, ומשפחתו הגיעה למקום כדי לזהותו. הנזק הכלכלי מסגירת המעברים לג'נין, שצפויים להיפתח לאור השחרור, והעובדה שמדובר בצעיר דרוזי ולא בחייל או מסתערב - הטו לבסוף את הכף לטובת החזרתו של טירן​

ryimuwnUi_0_261_961_540_0_x-large.jpg

מקור
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה