עוד פעם קשר ונדרים פלוס רבים ביניהם. שניהם אותו דבר בדיוק, אותם תנאים, כל מה שנדרים פלוס נותן, קשר יתן מיד גם, וכן להיפך.
ההבדל היחיד הוא שלקשר יש וותק של 15 שנה, ונדרים פלוס 4 שנים...
ברשותך, אציין אי אלו אי דיוקים.
א. תחרות אינה 'מריבה'.
ב. לא יודע כמה זמן קשר בשוק, אנחנו קצת יותר משנתיים. ואני חושב שכולם צריכים ללמוד מה אפשר לעשות בשנתיים לשוק שהיה קפוא וסטטי 15 שנה. אם עד שנדרים פלוס נכנסו לשוק כל מוסד שילם סכומי עתק על ניהול ההו"ק שלו (לדוגמה: על כל הוראת קבע באשראי בין חצי דולר לדולר - חוץ מהעמלה של חברת האשראי, על כל שינוי בהו"ק - כנ"ל), צורת הטיפול בהו"ק היתה על ידי יצירת קשר טלפוני או בפקס עם רשימת הוראות לשינויים ועוד, באה נדרים פלוס והכניסה סטנדרטים חדשים. ראשית - אין עמלה פר הו"ק. בדיוק כך. על הוראת קבע בודדת תשלם אותו מחיר כמו 1000 הו"ק. כלומר, בית כנסת גדול, שקיים מגבית ענקית והחתים כ-700 הוראות קבע, הפסיק לשלם כל חודש בסביבות 500 דולר. ככה, ברגע אחד.
כמובן שלשמחתנו, בעקבותינו חתכו גם בקשר את המחירים ב-90%.
שנית, כל הטיפול בהו"ק, סירובים, פג תוקף, שינויי סכום, תאריכים וכל המעקב אחרי ההוראות מתבצע באמצעות העמדות הממוחשבות או דרך כל מחשב המחובר לרשת (עם סינון, כמובן...). כל המערכת היא רובוטית לחלוטין.
לסיכום אני חייב לומר שהתחרות הזו עשתה טוב בראש ובראשונה ללקוחות, שלראשונה התחילו לשלם מחירים שפויים ולקבל שירות ברמה גבוהה עשרת מונים, וכמובן גם לנו, ששוקדים כל העת על פיתוחים חדשים, שחלקם נמצאים בלעדית בנדרים פלוס, כמי שמובילה בכל פיתוח חדש עד להעתקתו.