בת מצוה! ואיתו כל מה שזה אומר...

מצב
הנושא נעול.

פנסאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי

SN

משתמש מקצוען
עשינו בת מצווה בחודש האחרון
היה מאד מאד יפה

עשינו את התוכנית של @סופרוומן ממש חמוד! (את המבוגרים פחות העסיק..)
עשיתי לכרטיסים גרפיקה שונה שיתאים לי ללוגו ויש לי אותם מודפסים עם לימנציה (הדפסנו על כרומו דק, גזרנו, הדבקנו לכל כרטיס את החלק האחורי, עשינו לימנציה ושוב גזרנו.. היה קצת עבודה)
אני יכולה להשאיל את הכרטיסים למי שרוצה - אזור פרדס כץ (אפשר לקבל תמונה במייל)

מזכרת עשינו מגנט עם מזמור לתודה, היה עטוף חמוד בצלופן כחלק מהבר
מי שמעונינת אני יכולה לשלוח במייל, יש לי את הקבצים פתוחים לעריכה כולל לוגו

כמוכן, הקלטנו שיר במנגינה של "קטנות שבקטנות", מי שרוצה את המילים אני יכולה להעביר בשמחה

אולפניסטית ממליצה על לילך בטאט מפתח תקווה (קו 292 מב"ב) - אלופה!! עריכה מקצועית, תיקנה לה זיופים, הוסיפה קולות רקע, יצא מושלם!!

רק בשמחות בכיף ובקלות! :)
 

050

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
@SN אשמח שתשלחי לי הקבצים לאימייל 050prog בגימייל
 

רווה

משתמש צעיר
אפשר לקבל בבקשה?
F0527182050שטורדל GMAIL.COM
תודה
עשינו בת מצווה בחודש האחרון
היה מאד מאד יפה

עשינו את התוכנית של @סופרוומן ממש חמוד! (את המבוגרים פחות העסיק..)
עשיתי לכרטיסים גרפיקה שונה שיתאים לי ללוגו ויש לי אותם מודפסים עם לימנציה (הדפסנו על כרומו דק, גזרנו, הדבקנו לכל כרטיס את החלק האחורי, עשינו לימנציה ושוב גזרנו.. היה קצת עבודה)
אני יכולה להשאיל את הכרטיסים למי שרוצה - אזור פרדס כץ (אפשר לקבל תמונה במייל)

מזכרת עשינו מגנט עם מזמור לתודה, היה עטוף חמוד בצלופן כחלק מהבר
מי שמעונינת אני יכולה לשלוח במייל, יש לי את הקבצים פתוחים לעריכה כולל לוגו

כמוכן, הקלטנו שיר במנגינה של "קטנות שבקטנות", מי שרוצה את המילים אני יכולה להעביר בשמחה

אולפניסטית ממליצה על לילך בטאט מפתח תקווה (קו 292 מב"ב) - אלופה!! עריכה מקצועית, תיקנה לה זיופים, הוסיפה קולות רקע, יצא מושלם!!
 

eti mi

משתמש פעיל
כבר הקלדתי בשביל מישהי את כל התהליך אז אני מצרפת אותו גם כאן למי שמעונינת.
מסמכים אשלח למי שתרצה.
ב"ה יצא מאד מוצלח והתאים לכל הגילאים

היה סרטון פתיחה:
הילדה מתארגנת לסוע לכותל לכבוד בת המצוה,
פתאום יש לה טלפון והיא הולכת לדבר, בינתיים מגיע האח הקטן ומפזר לה את התיק,
היא מגיעה ונבהלת
ומבקשת מכולם לעזור לה למצוא את הדברים.

ואז הילדה קוראת את דף ההוראות שצרפתי לך.

מתחלקים לקבוצות.

בכל חדר יש על השולחן כך:
קופסא נעולה, בקבוק קולה, פופיט, מתחת לקופסא שמתי את הדף חידה של הפופיט (צרפתי לך בעבר) חלקי פאזל והמכתב מהילדה של תודה לאורחות.
פתרון החלק הזה:
מרכיבים את הפאזל - חסרים בו חלקים בצורת ספרה.
במכתב הוחלפה האות "ו" ב-1 וזו עוד ספרה.
והפופיט -צריך ללחוץ על הדברים שאבדו לילדה (רב-קו,סידור, תיק וארנק) ויוצאת ספרה.
על דף הפופיט בצד כתוב כתובה הספרה "2" ז"א שהספרה שיוצאת בפופיט היא הספרה השניה במנעול.
על המכתב כתוב בצד הספרה "1" ז"א שזו הספרה הראשונה במנעול
והחלק של הפאזל הוא הספרה השלישית במנעול.

פותחים את הקופסא.

בתוך הקופסא יש:
כוסות, לורד-פנס קסם, קלמר נעול, כספת נעולה.

צריך עם הכוסות לשתות את הקולה (שכבר עמדה קודם)
על הקולה יש ספרות שונות.
צריך להאיר על תחתית הקופסא עם הלורד ושם כתוב כתב סתרים לדוגמא הספרות 31 הן האות "ש"
יוצא במילים 3 ספרות לדוגמא: שש, שמונה, שבע
וזה פתרון המנעול של הקלמר.
פותחים את הקלמר,
בתוכו יש מבוכים (צרפתי לך) ועטים (זה היה אצלינו המזכרת) כמספר המשתתפות (בערך)
פותרים את המבוך ובדרך עוברים בספרות שאיתן ועם החץ שמעליהן (זה מנעול שצריך לסובב כדי לפתוח לפעמים לימין ולפעמים לשמאל)
פותחים את הכספת
בתוך הכספת היה סידור / רב-קו וכו'
כל קבוצה אמורה למצוא חפץ אחד שאבד.
 

eti mi

משתמש פעיל
כבר הקלדתי בשביל מישהי את כל התהליך אז אני מצרפת אותו גם כאן למי שמעונינת.
מסמכים אשלח למי שתרצה.
ב"ה יצא מאד מוצלח והתאים לכל הגילאים

היה סרטון פתיחה:
הילדה מתארגנת לסוע לכותל לכבוד בת המצוה,
פתאום יש לה טלפון והיא הולכת לדבר, בינתיים מגיע האח הקטן ומפזר לה את התיק,
היא מגיעה ונבהלת
ומבקשת מכולם לעזור לה למצוא את הדברים.

ואז הילדה קוראת את דף ההוראות שצרפתי לך.

מתחלקים לקבוצות.

בכל חדר יש על השולחן כך:
קופסא נעולה, בקבוק קולה, פופיט, מתחת לקופסא שמתי את הדף חידה של הפופיט (צרפתי לך בעבר) חלקי פאזל והמכתב מהילדה של תודה לאורחות.
פתרון החלק הזה:
מרכיבים את הפאזל - חסרים בו חלקים בצורת ספרה.
במכתב הוחלפה האות "ו" ב-1 וזו עוד ספרה.
והפופיט -צריך ללחוץ על הדברים שאבדו לילדה (רב-קו,סידור, תיק וארנק) ויוצאת ספרה.
על דף הפופיט בצד כתוב כתובה הספרה "2" ז"א שהספרה שיוצאת בפופיט היא הספרה השניה במנעול.
על המכתב כתוב בצד הספרה "1" ז"א שזו הספרה הראשונה במנעול
והחלק של הפאזל הוא הספרה השלישית במנעול.

פותחים את הקופסא.

בתוך הקופסא יש:
כוסות, לורד-פנס קסם, קלמר נעול, כספת נעולה.

צריך עם הכוסות לשתות את הקולה (שכבר עמדה קודם)
על הקולה יש ספרות שונות.
צריך להאיר על תחתית הקופסא עם הלורד ושם כתוב כתב סתרים לדוגמא הספרות 31 הן האות "ש"
יוצא במילים 3 ספרות לדוגמא: שש, שמונה, שבע
וזה פתרון המנעול של הקלמר.
פותחים את הקלמר,
בתוכו יש מבוכים (צרפתי לך) ועטים (זה היה אצלינו המזכרת) כמספר המשתתפות (בערך)
פותרים את המבוך ובדרך עוברים בספרות שאיתן ועם החץ שמעליהן (זה מנעול שצריך לסובב כדי לפתוח לפעמים לימין ולפעמים לשמאל)
פותחים את הכספת
בתוך הכספת היה סידור / רב-קו וכו'
כל קבוצה אמורה למצוא חפץ אחד שאבד.
אשמח לקבל את דף ההוראות ואת כתב החידה ואם תוכלי לפרט יותר על התוכנית
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה