למען ישמעו וידעו
אני קניתי נעם1 לפני שנה וחודש, באמת הייתי מרוצה בינתיים
למעט העובדה שאין אפשרות לכוון כמה מעלות יהיה המים החמים והקרים, וכמה ליטר אני רוצה שיהיה במיכל - את שני הדברים האלו יש בריבר ולכן הרבה יותר חסכוני בחשמל.
התקשרו אלי חודש לפני שהולך להיגמר האחריות, סרבתי לחדש אותה.
ואכן המכשיר בגיל שנה וחודש ויש נזילה פנימית, עלות טכנאי 200 ש"ח + עלות החלקים, או חידוש הביטוח בעלות 54 ש"ח לחודש * 36 חודשים = 1944 ש"ח
אז שכל אחד יעשה את החישוב שלו
אני ממליץ בהחלט על ריבר
המשך מעקב:
התקלה הייתה סדק במיכל המים הקרים,
לקחו את המכשיר למעבדה לתיקון, (הטכנאי אמר לנו להתקשר למעבדה לנדנד להם שיתקנו את זה, אחרת זה יכול לקחת הרבה זמן)
אחרי שבוע בערך המכשיר חזר מתיקון, בגלל החגים וסיבות שונות חיברתי אותו רק אחרי סוכות, והופ! התקלה לא תוקנה!!! המכשיר עדיין מטפטף!!!
התקשרתי למוקד מספר פעמים, ברוב המקרים זה עובר מיידית למוקד השארת הודעה! ולא המוקד האנושי כפי שפורסם בעיתונות החרדית בסוכות...
השארתי הודעה - לא חזרו אלי.
יצרתי קשר עם מנהל מוקד השירות, שלחתי לו סמס - ולא חזר אלי.
שלשום סיכמו איתי שיתקשרו אלי בהמשך היום לתאם ביקור טכנאי - ולא התקשרו בהמשך היום.
היום התקשרתי ותיאמו לי טכנאי בעוד שבוע עם מכשיר חילופי.
נמתין ונעדכן.