• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

קמפיין התרמה בקשת תרומה ל"כולל אברכים" בחיפה

אשרי האיש

משתמש חדש

ארוממך - לגדל ולרומם את עמלי התורה בטהרה​

סמלים רבים לה לעיר חיפה, מצד אחד סמלי היפך הקדושה והטהרה בהם התהדרו בעבר קברינטי העיר, ומצד שני בולטים בגאון ובעוז סמליה הרוחניים של חיפה.
במעלה הר הכרמל סמוך לשפת ימה של חיפה חצובה 'מערת אליהו', המקום בו קידש הכהן הגדול את שם ה' בויכוחו עם נביאי הבעל, המקום בו זעקו עם ישראל 'ה' הוא האלוקים'. מקום קדוש אשר היווה מוקד עליה להרבה מצדיקי הדורות במשך השנים, ביניהם האור החיים הקדוש אשר שהה במערה ביום הקדוש יום הכיפורים.
רישומו הקדוש של קידוש ה' האדיר משפיע עד היום בהמשך מעלה ההר, אלפי יראים וחרדים לדבר ה' בתי מדרשות בכל קרן ופינה, מוסדות חינוך וישיבות וקול התורה נשמע ברמה בעיר. והקול הגדול הולך ומתחזק 'ה' הוא האלוקים', זועק מכל פינה ברחבי העיר.
במרכז כתר התורה של חיפה זוהרת פינת יקרת, 'כולל קהל חסידים', כולל האברכים שמאיר את העיר באור יקרות. אור של עמילות התורה, אור של יגיעת התורה בטהרתה. כאן צומחים ויוצאים להוראה אברכים מופלגים בתורה וביראת שמים שכל חפצם להגות ולעמול בתורה,
הכולל שאינו משתייך לחצר כלשהי ואינו נתמך על ידי מרכז כלשהוא – זקוק לעזרתכם.
האחריות לפרנסתם של עמלי תורה אלו – היא שלנו. לרוממם. לגדלם, לחזקם. כי אם לא אנחנו, אז מי?
בשמחה של מצוה נפתח את ליבנו בנדבה הגונה ברחבות הידים ובחפץ הנשמה להחזיק עמלי התורה ולרכוש זכות נצח וחלק בתורת ה' התמימה, להתוודע ולהיגלות כי 'ה' הוא האלוקים'.
לתרומה: https://n.matching.click/c/kch/1008009
תזכו למצוות ולכל הברכות האמורות בתורה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה