בקשת תפילה בקשו רחמים על בנו של נשיא המועצת חכם שלום כהן שליט"א

צדיק וטוב לו

משתמש צעיר
בנו של נשיא המועצת מרן הגר”ש כהן, נפצע הלילה באורח קשה בתאונה ברחוב ירמיהו בירושלים
השם לתפילה הרב אפרים בן יעל לרפו"ש
צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לרב אפרים כהן בנו של מרן הגר”ש כהן, לאחר שנפגע באורח קשה, ברחוב ירמיהו בירושלים.
דני שמואלי חובש איחוד הצלה סיפר: “כשהגענו למקום עוברי אורח סיפרו לנו שהולך הרגל נפגע מצינור שהיה על הכביש לאחר שאוטובוס פגע בצינור, במהלך עבודות בכביש.”
מאיר שור חובש באיחוד הצלה הוסיף: “הענקנו לנפגע סיוע רפואי ראשוני, הוא סבל מחבלת ראש קשה והוא פונה באמבולנס לבית החולים להמשך טיפול”
(המחדש)
 
נערך לאחרונה ב:

פיר

משתמש סופר מקצוען
רפואה מהירה ובשורות טובות במהרה לרב אפרים בן יעל
 

ספרים מ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
רפואה שלמה

יהודי צדיק מאוד, גם בפני עצמו, וגם בזכות אבות
 

משה מנדלוביץ

משתמש מקצוען
קובי בורנשטיין בערוץ 20 על פציעתו של הרב אפרים כהן, בנו של חכם שלום כהן שליט"א: ‏אליהו קנפלר, איש עסקים שעבר במקום, הוא זה שהציל את הרב. בשיחה איתי הוא מספר כי "היו שם כמה פועלי בניין ערבים שפשוט עמדו לידו, הסתכלו עליו ולא עשו כלום. לא ניסו לעזור לו, לא הזעיקו כוחות הצלה, אין לי מושג כמה זמן הוא שכב שם מתבוסס בדמו והם פשוט לא עשו כלום. זה לא עניין אותם".

נראה לי שזה פיגוע

השם ישלח רפו"ש
 

למאי נפקא מינה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
ידידי המתגורר בירושלים היה במקום כשהערבי שעמד ליד התקשר למשטרה...
ישראל 2021, הם הכתובת עבורם...
הוא מייד התקשר להצלה שהגיעו במהירות - האירוע היה סמוך לבית איחוד הצלה.

העניין הוא, שהוא לא היה אמור להיות שם, הוא יצא ללוות את אביו לתחנת אוטובוס, אך משום מה אביו הורה לו לחזור לאולם השמחות. בדרכו חזור הוא ראה את זה, והזדרז להתקשר.
 
פרק קכב:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית ד' נֵלֵךְ: ב) עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם: ג) יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו: ד) שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם ד': ה) כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד: ו) שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ: ז) יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ: ח) לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ: ט) לְמַעַן בֵּית ד' אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה