להלן הסיפור ואם יש למישהו עצה או רעיון למי לפנות נשמח מאוד
חשבונית המים שלנו מלפני כ-4 חודשים היתה מופרזת, והסיבה היתה נעוצה בצריכה המשותפת שהגיעה לכדי 15 קוב, מדובר בבנין של 16 דיירים שכל אחד קיבל צריכה משותפת כזו שכמובן אינה הגיונית, נסינו לבדוק אפשרויות שונות, כולל נזילות, שיפוץ של אחד הדירות אולם לא עלינו על משהו שיתן מענה לכמות כ"כ גדולה של מים. שרות לקוחות של הגיחון המליץ לשלוח את מד המים הכללי לבדיקה כדי לשלול אפשרות שהוא לא תקין, הזמנו את הבדיקה (הכוללת החלפה של המד למספר ימים) אבל קיבלנו טלפון מהם חזרה שהדבר אינו כדאי כי זה כרוך בתשלום וכדאי לחכות לחשבונית הבאה ולראות מה קורה. לאחר חודשים המצב לא השתפר, בהמלצת הגיחון הזמנו אינסטלטור ששלל מכל וכל נזילה, האפשרות היחידה שנותרה היתה לבדוק את מד המים וכאן נכונה לנו הפתעה: חברת הגיחון החליפה את מד המים ממש באותם ימים ומאותו יום ואילך צריכת המים המשותפת חזרה להיות תקינה!!! ההגיון הישר אומר כי אכן לא היתה צריכה כזו גדולה של מים בפועל אלא סיבוב מונה השעון מכיון שלא היה תקין, ואי לכך הגיחון אמורה להחזיר לנו כסף. אולם לא כן הוא הגיון היושבים שם הם אומרים כי מכיון שלא שלחנו את מד המים לבדיקה אנו אמורים לשאת בתוצאות... מנהל שרות הלקוחות מתכחש לכך שהיתה שיחת טלפון איתנו בה אנו רצינו לבדוק והם חשבו שכדאי לחכות (הוא טוען ששיחה זו לא מתועדת במחשב)
האם יש למי לפנות? מי אחראי על חברת הגיחון?
חשבונית המים שלנו מלפני כ-4 חודשים היתה מופרזת, והסיבה היתה נעוצה בצריכה המשותפת שהגיעה לכדי 15 קוב, מדובר בבנין של 16 דיירים שכל אחד קיבל צריכה משותפת כזו שכמובן אינה הגיונית, נסינו לבדוק אפשרויות שונות, כולל נזילות, שיפוץ של אחד הדירות אולם לא עלינו על משהו שיתן מענה לכמות כ"כ גדולה של מים. שרות לקוחות של הגיחון המליץ לשלוח את מד המים הכללי לבדיקה כדי לשלול אפשרות שהוא לא תקין, הזמנו את הבדיקה (הכוללת החלפה של המד למספר ימים) אבל קיבלנו טלפון מהם חזרה שהדבר אינו כדאי כי זה כרוך בתשלום וכדאי לחכות לחשבונית הבאה ולראות מה קורה. לאחר חודשים המצב לא השתפר, בהמלצת הגיחון הזמנו אינסטלטור ששלל מכל וכל נזילה, האפשרות היחידה שנותרה היתה לבדוק את מד המים וכאן נכונה לנו הפתעה: חברת הגיחון החליפה את מד המים ממש באותם ימים ומאותו יום ואילך צריכת המים המשותפת חזרה להיות תקינה!!! ההגיון הישר אומר כי אכן לא היתה צריכה כזו גדולה של מים בפועל אלא סיבוב מונה השעון מכיון שלא היה תקין, ואי לכך הגיחון אמורה להחזיר לנו כסף. אולם לא כן הוא הגיון היושבים שם הם אומרים כי מכיון שלא שלחנו את מד המים לבדיקה אנו אמורים לשאת בתוצאות... מנהל שרות הלקוחות מתכחש לכך שהיתה שיחת טלפון איתנו בה אנו רצינו לבדוק והם חשבו שכדאי לחכות (הוא טוען ששיחה זו לא מתועדת במחשב)
האם יש למי לפנות? מי אחראי על חברת הגיחון?