בניית ועיצוב אתרים

פופקורן- עיצוב מקפיץ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
שלום לכם!
אני גרפיקאית שמתעניינת בלימודי בניית ועיצוב אתרים.
האם "עיצוב אתרים" זה לימודים שונים לגמרי מ"עיצוב גרפי"?
האם זה שלמדתי "עיצוב גרפי" יעזור לי במהלך הלימודים?

ידוע לכם על קורס שהולך להיפתח בקרוב? (באזור הדרום או המרכז)
עלויות? משך הלימודים?

אשמח לכל מידע בעניין!

תודה רבה!
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
יעזור לך בהחלט.

אם את רוצה שיעור פרטי ע"מ לבדוק את התחום לפני שאת עושה צעדים משמעותיים - פני אלי במייל שבחתימה או בהודעה פרטית.

בהצלחה רבה!
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
היסודות התאורטיים של עיצוב גרפי רלבנטיים הן לפרינט והן לדיגיטל. יחד עם זאת, בעיצוב אתרים יש הרבה נושאים שצריך להכיר ולדעת איך להתמודד איתם, שלא קיימים בפרינט, כמו גם הבדלים טכניים וטכנולוגיים שונים שמשפיעים על תהליכי הביצוע.
ככה שבהחלט יש מה ללמוד, וצריך גמישות מחשבתית, לעשות סוויצ' לראש של דיגיטל, אבל גם יש יתרון למי שמגיע עם ידע וניסיון של מעצב.
 

י פייג

משתמש צעיר
D I G I T A L
אני יודע שכשאני מחפש עיצוב לאתר תמיד מייעצים לא לפנות לסתם גרפיקאי אלא לאחד שמתמחה באתרים.
מעצב לאתרים מכיר קצת יותר את מבנה האתר ולא רואה אותו כעוד דף מעוצב.
מעצב לאתרים יודע ומכיר כפתורים ואיך יהיו מעוצבים ואיזה צבע יהיה בלחיצת עכבר.
 
  • תודה
Reactions: 957

DigiTali

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
באופן אישי יצא לי לעבוד עם כמה מעצבים שעיצבו אתרים ללקוחות שלהם וביקשו ממני לבנות אותו...
אני יכולה להעיד שגם המעצבות המוכשרות ביותר בתחום העיצוב התקשו לעצב מוצר מספיק מקצועי לדיגיטל...כמובן שבסופו של תהליך התוצאה הייתה מרשימה...אבל העבודה איתם הייתה קשה ומאתגרת כי היה להם קשה להבין שבעיצוב לדיגיטל יש המון דברים שמשפיעים, זה לא כמו תוכנה גרפית שהאלמנטים לא זזים...כמובן שמי שמגיעה מעולם העיצוב יש לה ייתרון ענק, אבל כדאי מאוד ללמוד ולשנות ראש לחלוטין...להבין שלפעמים אתר מקצועי הוא לאו דווקא אתר שכל פיקסל בו מעוצב אלא לפעמים דווקא נקיות, תמונות גדולות ופחות עיצוב זה אתר מקצועי ויפה יותר. וכמובן יותר קל לו להסתדר בכל הגדלים...
 

חנה 1

משתמש פעיל
D I G I T A L
בעיצוב אתר, בשונה מעיצוב גרפי רגיל, יש שתי מאפיינים קריטיים:
  • דינמיות - בשונה מעמוד מודפס - תוכן של אתר זה משהו שמשתנה כל הזמן. העיצוב חייב לתת פתרונות גם לטקסטים ארוכים וקצרים, פוסטים עם וללא תמונה וכו'.
  • רספונסיביות - מעצבים שלא מגיעים מבניית אתרים עשויים להפוך את הרספונסיביות לסיוט עבור המפתח. אלמנטים שמשתנים לגמרי, אלמנטים שמחליפים מקום וכדו'. יצא לי לעבוד על פרויקט די רציני עם סטודיו שבכל העמודים העיצוב של המובייל היה כל כך שונה מהדסקטופ, ברמה של פונט שונה, גדלי פונט שמשתנים ללא פרופורציה בין הגדלים, בעיות של התאמה לטאבלט, ועוד. מעצב שמכיר את נושא הרספונסיביות יעצב אתר שהרספונסיביות שלו עובדת בצורה חלקה יותר. שלא לדבר על התאמה לbootstrap.
ועוד נקודות שנתקלתי בהן, פחות קריטיות, נובעות מזה שמעצבים ומתכנתים מדברים בשתי שפות שונות. פעם בקשתי ממעצבת שתשלח לי את הלוגואים שהיינו צריכים, בגודל הנכון ועם רקע שקוף (PNG ולא JPG). לקח איזה 10 מיילים הלוך וחזור ועוד שיחת טלפון כדי שהיא תבין מה אני רוצה בדיוק. כנ"ל לגבי מעברי עכבר. מעצבים יכולים להביא עיצוב למעבר עכבר משהו שלא אפשרי למימוש מכל מיני סיבות. מי שמגיע מעולם של אתרים - יבין את המשמעות של האלמנטים, ידע לתת פתרונות ויבין את השפה שהמתכנת מדבר בה (טוב, לפחות ב80%...).

בהצלחה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה