טענה שנובעת רק מראייה קצת קיצונית, וודאי שאין פה כוונה לקום ולירוק עליה ולטרוק את הדלת באפגנתיות... אלא לומר בצורה עדינה שאתה כגבר חרדי היית מעדיף להיות מול בוחן גבר, מעניין דתי ורגישות אישית בנושא, וללא רצון לפגוע כלל, זה לגיטימי וממש לא פוגע, כמו שבקופת חולים זה מובן לגיטימי ומקובל, וגם ברופאים שלא נדרש מגע פיזי, ככה צריך להיות גם במבחן רישוי.אני לא מתייחס בכלל לנושא של "ראוי להפסיד את הכסף" כאילו רק זה הנידון שעל השולחן... מניין ההיתר ככה לפגוע ולקום וללכת בשעת מעשה? (אמנם אתה יכול להתנצל ולומר שיש לך סחרחורת וכד')
בפרט שהמטרה היא לגרום לכך שיוכלו לבחור מראש, ואז נמנענו מכל הבעיות של פגיעה.
לא הגזמת מעט? ברור שזה רק ענין של רגש ולא הלכה, אבל גם ללטאי זה לא אמור להיראות כמו הליכה ברחוב, ולו בשל:אני לא רואה כאן בעיה יותר מללכת ברחוב,
א. העינים צריכות להסתכל הרבה במראה הימנית...
למה, הרבנים מפגרים? הם לא יודעים מה זה טסט?ואגב אני בספק כמה מי ששאלת הבין את הסיטואציה לאשורה.
אבל אכן היה עדיף לכתוב למשרד הרישוי שזה ענין הנהגתי ושיקולי נוחות, ולא איסורים והלכות, (בפרט שזה נושא שהם יכולים לבדוק ברגע), כיון שיכול להיות בזה נזק, כמצוין:
אפשר לבקש כי מחמירים ורוצים ללכת בדרך חסידות, אבל אם מגדירים את זה כ"איסור" אז הורסים לאחרים ולציבור כולו בטווח הארוך.
וזה גם ימנע את החשש הזה:ואז כשהם ייראו חרדי שלא נוהג כך, הם יחשבו שהוא עובר על ההלכה?
למה לא ללכת עם האמת?
אבל ברגע שהפכת את זה לקמפיין - הפסדת, ויש סיכוי שגם אם אנשים יבקשו באופן וולנטרי, משרד הרישוי יוציא צו שאוסר על החלפה של בוחן או בוחנת, בגלל החוק לשיוויון הזדמנויות בתעסוקה או משהו כזה.