לא הבנתי למה הגודל אמור לקבוע את המחיר?
ואם תדפיסי את אותו שלט בגודל של 10*15 מטר. האם זה אמור להעלות יותר?
לדעתי הגודל לא קובע פה אלא מאמץ והערכת העבודה בעיני הגרפיקאי (לא להגזים בערך עצמו וגם לא להפחית
וכמובן לראות האם המחיר הגיוני כלפי הלקוח... (לא חובה אבל שווה אם אתה רוצה קליינט מרוצה שיחזור שוב.)
כמובן מבלי לפגוע באף אחד מוזר לי שכשחבר מבקש עזרה בהצעת מחיר כולם זורקים מחירים בלי קשר.
הרי יש הרבה דברים שבהם תלוי המחיר כגון:
מס' אובייקטים? (כמה שיותר מעלה את מאמץ העבודה וכך גם את הכסף.
רמת עיצוב? (מקצוענות
רמת יצירתיות (במידה וזו פרסומת או דבר הדורש זאת
סגנון (חסידי, מודרני, וכו'..)
מאמץ, השקעה, וכו'...
הרי לא גרפיקאי זה כגרפיקאי זה.
לא כתבתי כל נקודה אך מקווה שהובנתי