אחפוץ להביע תמיהה על מילות השיר 'עוקר הרים' שיצא זה עתה, מפרי עטו של היוצר שולי רנד,
כל השיר מלא בתוכן אמתי, טוב, עמוק. פשוט תענוג. משחקי מילים, וחריזה ברמה גבוהה. כרגיל מבית היוצר של הנ"ל.
אך פתיחתו של השיר, העלתה על פני סימני תמיהה, שלא לומר בהלה.
וכך זה נשמע: "אני לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם עוקר הרים ומשברן וטוחנן דק דק".
[ובהמשכו: "בי נשבעתי כי באתי לחסות בצל הק-ל" - מצויין. "ולנגן" - ?]
ואם היה המשורר סתם אי-מי ששילם כמה גרושים לכותב טקסט, לא הייתי מתבונן במילים כלל.
אך מכיוון שהורגל האיש להוציא מתחת ידיו שירים איכותיים, בתוכן מושקע ומשובח, אשמח להבין האם נעלם ממני איזו כוונה נסתרת בעומק מילות השיר.
כי על פניו לא הייתי מדביק תיבות כאלו על משורר חרדי כלל.
אם יש בפוסט זה ניגוד כל שהוא לכללי הקהילה, יואילו המנהלים להשליכו לאשפה, שלא יהיה אפילו הערת שוליים בספר ההיסטוריה של פרוג. ואאלץ לשבור את מוחי לבדי להבין עומק כוונת המשורר..
כל השיר מלא בתוכן אמתי, טוב, עמוק. פשוט תענוג. משחקי מילים, וחריזה ברמה גבוהה. כרגיל מבית היוצר של הנ"ל.
אך פתיחתו של השיר, העלתה על פני סימני תמיהה, שלא לומר בהלה.
וכך זה נשמע: "אני לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם עוקר הרים ומשברן וטוחנן דק דק".
[ובהמשכו: "בי נשבעתי כי באתי לחסות בצל הק-ל" - מצויין. "ולנגן" - ?]
ואם היה המשורר סתם אי-מי ששילם כמה גרושים לכותב טקסט, לא הייתי מתבונן במילים כלל.
אך מכיוון שהורגל האיש להוציא מתחת ידיו שירים איכותיים, בתוכן מושקע ומשובח, אשמח להבין האם נעלם ממני איזו כוונה נסתרת בעומק מילות השיר.
כי על פניו לא הייתי מדביק תיבות כאלו על משורר חרדי כלל.
אם יש בפוסט זה ניגוד כל שהוא לכללי הקהילה, יואילו המנהלים להשליכו לאשפה, שלא יהיה אפילו הערת שוליים בספר ההיסטוריה של פרוג. ואאלץ לשבור את מוחי לבדי להבין עומק כוונת המשורר..