עזרה ביטול תחנת איסוף ירמיהו/אהליאב לקווי 418/419 מירושלים לבית שמש - משתמשים קבועים בקווים לכאן!

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
רשימת חברי הכנסת החרדיים, שנבחרו מקולותינו ולמעננו:

חבר הכנסת ישראל אייכלר -
יהדות התורה, סגן יו"ר הכנסת ויושב-ראש הוועדה המיוחדת לפניות הציבור
דואר אלקטרוני: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

חבר הכנסת יעקב אשר -
יהדות התורה
דואר אלקטרוני: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

חבר הכנסת משה גפני - יהדות התורה, יושב-ראש ועדת הכספים
דואר אלקטרוני: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

חבר הכנסת אורי מקלב - יהדות התורה, יושב-ראש ועדת המדע והטכנולוגיה
דואר אלקטרוני: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

חבר הכנסת מנחם אליעזר מוזס - יהדות התורה, יושב-ראש סיעת יהדות התורה
דואר אלקטרוני: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

חבר הכנסת יעקב ליצמן - יהדות התורה, סגן שר במשרד
דואר אלקטרוני: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

חבר הכנסת יעקב מרגי - ש”ס, יושב-ראש ועדת החינוך, התרבות והספורט
דואר אלקטרוני: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

חבר הכנסת יואב בן-צור - ש”ס, יושב-ראש סיעת ש”ס
דואר אלקטרוני: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

חבר הכנסת משולם נהרי - ש”ס, סגן שר במשרד הפנים וסגן שר במשרד לפיתוח הנגב והגליל
דואר אלקטרוני: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

חבר הכנסת ינון אזולאי - ש”ס
דואר אלקטרוני: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

חבר הכנסת יצחק וקנין - ש”ס, סגן יו"ר הכנסת ויושב-ראש ועדת האתיקה
דואר אלקטרוני: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי - ש”ס
דואר אלקטרוני: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
נערך לאחרונה ב:

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
נערך לאחרונה ב:

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
העניין ההזוי הוא שאלו הקווים היחידים המבוטלים,
וכל שאר הקווים ממשיכים להעלות ולהוריד נוסעים כרגיל ...
מדינת חלם!

מישהו יודע מה מהות העבודות שמבוצעות שם?
כי כרגע זה נראה שפשוט הקיפו חלק מהכביש בגדר בטון נמוכה, ובזאת התחילו והסתיימו העבודות.

אגב, כמו שכתבו, האוטובוסים בתחנה זו עוצרים בצורה מסוכנת.
הנוסע התמים, או הנוסעת שיורדת עם עגלה, מוצאים את עצמם לפעמים תקועים באמצע הכביש, מעבר לגדר הבטון, כשהתנועה סביבם דוהרת.
 

ספרים מ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
אגב, כמו שכתבו, האוטובוסים בתחנה זו עוצרים בצורה מסוכנת.
הנוסע התמים, או הנוסעת שיורדת עם עגלה, מוצאים את עצמם לפעמים תקועים באמצע הכביש, מעבר לגדר הבטון, כשהתנועה סביבם דוהרת.
יש פעמים שהם בכלל לא עוצרים....
בעיני ראיתי אוטובוסים עוברים, חושבים שאין אף אחד בתחנה שאיננה... והנוסעים נשארים באמצע הכביש עם הידיים מנופפות לאוויר...
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
מישהו יודע מה מהות העבודות שמבוצעות שם?
כי כרגע זה נראה שפשוט הקיפו חלק מהכביש בגדר בטון נמוכה, ובזאת התחילו והסתיימו העבודות.

אגב, כמו שכתבו, האוטובוסים בתחנה זו עוצרים בצורה מסוכנת.
הנוסע התמים, או הנוסעת שיורדת עם עגלה, מוצאים את עצמם לפעמים תקועים באמצע הכביש, מעבר לגדר הבטון, כשהתנועה סביבם דוהרת.

אכן, זהו האבסורד בהתגלמותו!
קווי ההורדה - שהם הבעייתיים, כי הנהגים מתעצלים לחכות עד ל"מפרצון" שנוצר למטה, ממשיכים להוריד שם נוסעים בצורה מסוכנת והזויה.

ואילו קווי ההעלאה, להם אין ברירה אלא לחכות לעצירה - אותם ביטלו.

לגבי מהות העבודות - בטווח הנראה לעין - לא ברור.
בטווח הארוך - מתוכנן מסלול תחבורה ציבורית.

בעיני - ניתן להעמיק ולהאריך את המפרץ כך שאוטובוסים לא יעכבו את התנועה, המדרכה מאוד רחבה!!
ובמקביל ניתן לערוך שינוי ולבצע סירקולציה של התנועה בדומה למה שעשו בהר חוצבים.

האם יש לך דרך להציף את הנושא לאיזשהו גורם רלוונטי?
מה לדעתך צריך לקרות כדי שמאבק כזה יצליח - קרי: יחזירו את התחנה לפעילותה?

בברכה,
 

101010

משתמש רשום
מעדכנת ששוחחתי הערב עם נציג לשכת התחבורה בבית שמש,

והמסקנה: יש להפעיל לחץ פוליטי ממשלתי!

לכן אני יוצאת בבקשה אישית לכל אחד ואחת:
אנא הפעילו קשרים פוליטיים ובקשו התערבות בנושא זה.
....
בברכה,
אתם מתלוננים שהורידו את הקווים, בינתים בגלל כל הקוים הבינעירוניים שעוצרים שם, אנחנו נאלצים לעמוד זמן רב בתחנה בשביל קוים עירוניים שמתעכבים ברמזורים לחכות לכל הקוים הבינערונים שימלאו ויפרקו, אפילו לביתר יש תחנה משלה בשביל לא להעמיס על התחנה העמוסה גם ככה... תחנה כזו זה בונוס, בשביל זה יש תחנה מרכזית, ומי שסובל מזה יבין!!!!
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
אתם מתלוננים שהורידו את הקווים, בינתים בגלל כל הקוים הבינעירוניים שעוצרים שם, אנחנו נאלצים לעמוד זמן רב בתחנה בשביל קוים עירוניים שמתעכבים ברמזורים לחכות לכל הקוים הבינערונים שימלאו ויפרקו, אפילו לביתר יש תחנה משלה בשביל לא להעמיס על התחנה העמוסה גם ככה... תחנה כזו זה בונוס, בשביל זה יש תחנה מרכזית, ומי שסובל מזה יבין!!!!

ראשית, קווי ביתר כלל לא עוברים במקטע זה של רחוב ירמיהו, אז אולי את מתכוונת לתחנה אחרת??
ואם נתייחס לגביהם - לא בכל המסלול יש להם תחנות נפרדות, לדוג', ברחוב שרי ישראל הם עוצרים דווקא בתחנה הראשונה - של הקווים הפנימיים, ולא בתחנה הבאה - שם עוצרים הקווים הבין-עירוניים.

שנית, אני מבינה מהודעתך שאת תושבת ירושלים ומאחלת לך שהבעיה תיפתר במהרה.

אבל לצערי, כעובדת מעל התחנה, עם חלון שצופה לתנועה, אני נאלצת לבשר לך שלא חל שינוי מהותי בפקקים בצומת החל ממועד ביטול תחנת ההעלאה לקווים 418 / 419 בתאריך 12/12/18.

הבעיה עמוקה וגדולה מזו:

1. זרם האוטובוסים הבין עירוניים שיוצא מתחנה מרכזית!!
2. תנועה של הרכבים הפרטיים + האוטובוסים מרח' ירמיהו לתחנה וליציאה למטה.
3. רכבים שמגיעים מרחוב אהליאב שפונים ימינה, פניה ללא רמזור!
4. ובעיקר יש את הצומת הבאה ברח' המ"ג, המאפשרת מעברי חציה להולכי רגל וכניסה / יציאה לרחוב מ-2 הכיוונים. - כאשר הרמזור אדום והתנועה נעצרת - אין די מקום במקטע זה של הכביש בין הצמתים לכמות הרכבים המעוניינת לזרום אשר יש לה ירוק בצומת הקודמת.

מנסיון - נדיר שאוטובוס שעצר להעלות נוסעים הוא זה שפוקק את התנועה.

וגם אם כן - נראה לך הגיוני שבמקום להשקיע במציאת פתרון מבטלים את התחנה?
אנחנו בחלם או שאני טועה??


לא חסרים פתרונות:

1. הרחבת המפרץ לאוטובוסים ע"ח המדרכה הרחבה
2. עריכת שינוי וביצוע סירקולציה של התנועה בדומה למה שעשו בהר חוצבים, אהליאב/ המ"ג - רחוב אחד לכניסה ומשנהו ליציאה. כך שיוכלו להאריך את הרמזור הירוק בצומת ירמיהו/המ"ג.
3. התקנת מכשירי תיקוף בכל הדלתות הן באוטובוסים העירוניים והן בבין עירוניים!
4. תגבור קווי האטובוסים - (כן! ככל שזה נשמע הזוי: ככל שהתדירות נמוכה, כך האיסוף אורך זמן רב יותר ומעכב את האוטובוס והאנשים בתחנה..)
4. בניית מת"צ.
5. בניית מנהרה ליציאת האוטובוסים מהתחנה המרכזית החוצה - האוטובוסים הנ"ל רק פוקקים את התנועה, ורובם כלל לא עוצרים בדרך, אף לא ביציאה מהעיר.
6. הפניית קווי ההורדה לנתיב השמאלי - להורדה בתחנה מרכזית.
7. בניית מעבר תת קרקעי להולכי רגל, וביטול מעברי החציה.
8. רימזור הפניה שמאלה מרח' אהליאב.

רעיונות נוספים לכאן!
נשלח אותם לגורמים המתאימים!


וכמובן לא לשכוח לשלוח תלונות לכל הגורמים הנ"ל (משרד התחבורה, חברי הכנסת, ראש הממשלה, וכו')

תודה
ושבוע טוב לכולנו!

.
 
נערך לאחרונה ב:

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
ראשית, קווי ביתר כלל לא עוברים במקטע זה של רחוב ירמיהו, אז אולי את מתכוונת לתחנה אחרת??
ואם נתייחס לגביהם - לא בכל המסלול יש להם תחנות נפרדות, לדוג', ברחוב שרי ישראל הם עוצרים דווקא בתחנה הראשונה - של הקווים הפנימיים, ולא בתחנה הבאה - שם עוצרים הקווים הבין-עירוניים.

שנית, אני מבינה מהודעתך שאת תושבת ירושלים ומאחלת לך שהבעיה תיפתר במהרה.

אבל לצערי, כעובדת מעל התחנה, עם חלון שצופה לתנועה, אני נאלצת לבשר לך שלא חל שינוי מהותי בפקקים בצומת החל ממועד ביטול תחנת ההעלאה לקווים 418 / 419 בתאריך 12/12/18.

הבעיה עמוקה וגדולה מזו:

1. זרם האוטובוסים הבין עירוניים שיוצא מתחנה מרכזית!!
2. תנועה של הרכבים הפרטיים + האוטובוסים מרח' ירמיהו לתחנה וליציאה למטה.
3. רכבים שמגיעים מרחוב אהליאב שפונים ימינה, פניה ללא רמזור!
4. ובעיקר יש את הצומת הבאה ברח' המ"ג, המאפשרת מעברי חציה להולכי רגל וכניסה / יציאה לרחוב מ-2 הכיוונים. - כאשר הרמזור אדום והתנועה נעצרת - אין די מקום במקטע זה של הכביש בין הצמתים לכמות הרכבים המעוניינת לזרום אשר יש לה ירוק בצומת הקודמת.

מנסיון - נדיר שאוטובוס שעצר להעלות נוסעים הוא זה שפוקק את התנועה.

וגם אם כן - נראה לך הגיוני שבמקום להשקיע במציאת פתרון מבטלים את התחנה?
אנחנו בחלם או שאני טועה??


לא חסרים פתרונות:

1. הרחבת המפרץ לאוטובוסים ע"ח המדרכה הרחבה
2. עריכת שינוי וביצוע סירקולציה של התנועה בדומה למה שעשו בהר חוצבים, אהליאב/ המ"ג - רחוב אחד לכניסה ומשנהו ליציאה. כך שיוכלו להאריך את הרמזור הירוק בצומת ירמיהו/המ"ג.
3. התקנת מכשירי תיקוף בכל הדלתות הן באוטובוסים העירוניים והן בבין עירוניים!
4. תגבור קווי האטובוסים - (כן! ככל שזה נשמע הזוי: ככל שהתדירות נמוכה, כך האיסוף אורך זמן רב יותר ומעכב את האוטובוס והאנשים בתחנה..)
4. בניית מת"צ.
5. בניית מנהרה ליציאת האוטובוסים מהתחנה המרכזית החוצה - האוטובוסים הנ"ל רק פוקקים את התנועה, ורובם כלל לא עוצרים בדרך, אף לא ביציאה מהעיר.
6. הפניית קווי ההורדה לנתיב השמאלי - להורדה בתחנה מרכזית.
7. בניית מעבר תת קרקעי להולכי רגל, וביטול מעברי החציה.
8. רמזור הפניה שמאלה מרח' אהליאב.

רעיונות נוספים לכאן!
נשלח אותם לגורמים המתאימים!


וכמובן לא לשכוח לשלוח תלונות לכל הגורמים הנ"ל (משרד התחבורה, חברי הכנסת, ראש הממשלה, וכו')

תודה
ושבוע טוב לכולנו!

.

עיקרי הודעה זו נשלחו למשרד התחבורה!
מי שיש לו רעיונות נוספים - שיעלה אותם לכאן ונשלח להם.

תודה.
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
לא חסרים פתרונות:

1. הרחבת המפרץ לאוטובוסים ע"ח המדרכה הרחבה בתנאי שיישאר מספיק מקום להולכי רגל, כולל שתי עגלות תאומים שיוכלו לעבור במקביל.
2. עריכת שינוי וביצוע סירקולציה של התנועה בדומה למה שעשו בהר חוצבים, אהליאב/ המ"ג - רחוב אחד לכניסה ומשנהו ליציאה. כך שיוכלו להאריך את הרמזור הירוק בצומת ירמיהו/המ"ג. בתנאי שהשינוי לא יפגע בכהוא זה בתושבי אהליאב/המ"ג.
3. התקנת מכשירי תיקוף בכל הדלתות הן באוטובוסים העירוניים והן בבין עירוניים!
נכון. ויותר מזה - מכשירי תיקוף פועלים. שמזהים רב קוים גם אם יש בהם עוד חוזה
4. תגבור קווי האטובוסים - (כן! ככל שזה נשמע הזוי: ככל שהתדירות נמוכה, כך האיסוף אורך זמן רב יותר ומעכב את האוטובוס והאנשים בתחנה..) תמיד נכון
4. בניית מת"צ. נו, בדיוק זה מה שמנסים לבנות שם, לא?
5. בניית מנהרה ליציאת האוטובוסים מהתחנה המרכזית החוצה - האוטובוסים הנ"ל רק פוקקים את התנועה, ורובם כלל לא עוצרים בדרך, אף לא ביציאה מהעיר. הח"מ בעד אך אין לה כוח ל-3 שנות פקקים במהלך הבנייה. כמו כן, לדעתי כבר עוברת בדיוק שם מנהרה אחרת - של כביש בגין, והמנהרה המוצעת עלולה להתנגש בה חזיתית.
6. הפניית קווי ההורדה לנתיב השמאלי - להורדה בתחנה מרכזית. הכוונה לקווים העירוניים? התנגדות. מה פתאום לוותר על תחנה שמשרתת את כל תושבי האזור? לתושבי האזור עדיפות ראשונית על פני תושבי ערים אחרות.
7. בניית מעבר תת קרקעי להולכי רגל, וביטול מעברי החציה.
8. רימזור הפניה שמאלה מרח' אהליאב. התכוונת ימינה?

אגיד לך את האמת -
אחרי כל האמור לעיל, כירושלמית, ברמת העקרון הייתי נותנת עדיפות ראשונה לקווים העירוניים.
מסכימה ברמה מסויימת עם הציטוט:
אתם מתלוננים שהורידו את הקווים, בינתים בגלל כל הקוים הבינעירוניים שעוצרים שם, אנחנו נאלצים לעמוד זמן רב בתחנה בשביל קוים עירוניים שמתעכבים ברמזורים לחכות לכל הקוים הבינערונים שימלאו ויפרקו,
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
נכתב ע"י חיוך:
לא חסרים פתרונות:

1. הרחבת המפרץ לאוטובוסים ע"ח המדרכה הרחבה בתנאי שיישאר מספיק מקום להולכי רגל, כולל שתי עגלות תאומים שיוכלו לעבור במקביל. - לא נראה לי בעיה, מקסימום עושים מעבר נוסף ומוגבה /מונמך להולכי רגל.
2. עריכת שינוי וביצוע סירקולציה של התנועה בדומה למה שעשו בהר חוצבים, אהליאב/ המ"ג - רחוב אחד לכניסה ומשנהו ליציאה. כך שיוכלו להאריך את הרמזור הירוק בצומת ירמיהו/המ"ג. בתנאי שהשינוי לא יפגע בכהוא זה בתושבי אהליאב/המ"ג. - אם את נותנת להם פתרון לפקקים, למה שלא ישמחו לעשות סיבובון קטן שיקצר להם את הדרך?
3. התקנת מכשירי תיקוף בכל הדלתות הן באוטובוסים העירוניים והן בבין עירוניים!
נכון. ויותר מזה - מכשירי תיקוף פועלים. שמזהים רב קוים גם אם יש בהם עוד חוזה
4. תגבור קווי האטובוסים - (כן! ככל שזה נשמע הזוי: ככל שהתדירות נמוכה, כך האיסוף אורך זמן רב יותר ומעכב את האוטובוס והאנשים בתחנה..) תמיד נכון - !!!!! שמעת פעם שיש תור ארוך בחנות מסויימת אז מחליטים לסגור את החנות, במקום להוסיף קופות??
4. בניית מת"צ. נו, בדיוק זה מה שמנסים לבנות שם, לא? - כן, אבל בנתיים לא לעשות שטויות שלא מועילות במאום לפקקים ורק עושות רעש וצלצולים...
5. בניית מנהרה ליציאת האוטובוסים מהתחנה המרכזית החוצה - האוטובוסים הנ"ל רק פוקקים את התנועה, ורובם כלל לא עוצרים בדרך, אף לא ביציאה מהעיר. הח"מ בעד אך אין לה כוח ל-3 שנות פקקים במהלך הבנייה. כמו כן, לדעתי כבר עוברת בדיוק שם מנהרה אחרת - של כביש בגין, והמנהרה המוצעת עלולה להתנגש בה חזיתית. - אז שיפנו אותם לבגין / לכביש 9. וחוץ מזה יש מספיק שכבות בהר...
6. הפניית קווי ההורדה לנתיב השמאלי - להורדה בתחנה מרכזית. הכוונה לקווים העירוניים? התנגדות. מה פתאום לוותר על תחנה שמשרתת את כל תושבי האזור? לתושבי האזור עדיפות ראשונית על פני תושבי ערים אחרות. - לא, מה פתאום, הכוונה לעשרות הקווים שזו להם תחנת הורדה האחרונה / כמעט אחרונה, הקווים שמגיעים מהשומרון, כמדומני, ועוד כמה איזורים. בקלות ניתן להגדיר שתחנה מרכזית היא התחנה האחרונה.
7. בניית מעבר תת קרקעי להולכי רגל, וביטול מעברי החציה.
8. רימזור הפניה שמאלה מרח' אהליאב. התכוונת ימינה? - כן. תודה.

נכתב ע"י 101010:
אתם מתלוננים שהורידו את הקווים, בינתים בגלל כל הקוים הבינעירוניים שעוצרים שם, אנחנו נאלצים לעמוד זמן רב בתחנה בשביל קוים עירוניים שמתעכבים ברמזורים לחכות לכל הקוים הבינערונים שימלאו ויפרקו,

עניתי לך בתוך ההודעה הראשונה המצוטטת,

אני לא מכירה את כל המקרים,
אבל ספציפית למקרה הזה, הבעיות הן אחרות, והלוואי שזה היה פותר את הבעיה. המציאות מוכיחה שזה לא.
ובכל מקרה יש פתרונות הגיוניים יותר מלבטל את התחנה לחלוטין...
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
היי,

שמחה לבשר שהיתה התייחסות למיילים ששלחתי מלשכתו של ח"כ מקלב, ומלשכתו של ח"כ ישראל אייכלר. על כך שהם יבדקו ויטפלו בפניה.

כמובן שככל שהגורמים המתאימים יקבלו יותר פניות, ההתייחסות להם תהיה בהתאם.

כולנו עסוקים בטרדות היום יום שלנו, ולכן מספיק שכל אחד יעשה צעד אחד קטן.

מייל אחד ביום למקלב / אייכלר / גפני / וכדו' - ייעשו את העבודה מצויין!!

אל תשכחו לשלוח מייל היום, כדי לא ישכחו אותנו!

בברכה,
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
שלום לכולם,
פתחתי עצומה בנושא זה,

נשמח לחתימות שלכם!
נשמח להפצת הלינק!

https://www.atzuma.co.il/kavim418419

(תושבי ירושלים ומי שלא תושב בית שמש מומלץ לפרט בהערות למה צריך את התחנה)

פעולה קטנה, ויחד נצליח להחזיר את התחנה לפעילותה.

בברכה,
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
ברוך ה' אנחנו עומדים על 34 חתימות!!

upload_2018-12-29_21-30-14.png


תמשיכו להעביר לכולם ולחתום!

וכמובן, להקפיץ את האשכול!

שבוע טוב!
 
נערך לאחרונה ב:

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
עיצוב ואדריכלות פנים
החל מיום שישי 15/3/19 תתווסף תחנת איסוף נוסעים לקו 419 בכיוון הנסיעה מירושלים לרמת בית שמש, ביציאה מירושלים (תחנת שדרות בן גוריון/ שערי ירושלים - תחנה 647).
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  46  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה