הזמנתי כרטיסים לאירופה לחופשה משפחתית בחנוכה.
הזמנתי דרך אתר שלישי - קיווי, ולא דרך חברת התעופה באופן ישיר.
הטיסה עם ילדים קטנים וילד נכה והיה חשוב לי לוודא שכולם יושבים לידי
ושילמתי תוספת על בחירת מקומות.
לאחר 4 ימים החברה שולחת לי הודעה שהם לא יכולים להתחייב על המקומות שהזמנו
והם מזכים אותי בכסף
מבחינתי, זה לא באופציה לטוס כשאני לא יודעת בוודאות מראש שהילדים שלי יושבים לידי
פניתי לשירות של קיווי ובקשתי לבטל את הטיסה אך אין עם מי לדבר.
הם לא מוכנים לבטל.
יש לכם רעיונות איך להתמודד עם זה?
האם זה עילה בכלל מצידי לדרוש את ביטול הכרטיס?
אם אני אבטל את התשלום דרך הויזה- מה יכול להיות?!
תודה
הזמנתי דרך אתר שלישי - קיווי, ולא דרך חברת התעופה באופן ישיר.
הטיסה עם ילדים קטנים וילד נכה והיה חשוב לי לוודא שכולם יושבים לידי
ושילמתי תוספת על בחירת מקומות.
לאחר 4 ימים החברה שולחת לי הודעה שהם לא יכולים להתחייב על המקומות שהזמנו
והם מזכים אותי בכסף
מבחינתי, זה לא באופציה לטוס כשאני לא יודעת בוודאות מראש שהילדים שלי יושבים לידי
פניתי לשירות של קיווי ובקשתי לבטל את הטיסה אך אין עם מי לדבר.
הם לא מוכנים לבטל.
יש לכם רעיונות איך להתמודד עם זה?
האם זה עילה בכלל מצידי לדרוש את ביטול הכרטיס?
אם אני אבטל את התשלום דרך הויזה- מה יכול להיות?!
תודה