מאז הפרוגלטר 13
http://www.newsletter.prog.co.il/newsletter13/
עברו עלי לילות טרופים עם הזיות מתחלפות על איך אני מממש וגורם לזה להיות מה שאני רוצה להיות.
הסתכלתי במראה שוב ושוב והתחבטתי האם הצבע השחור המתקלף במשקפים או הזיפים שנשארו שם ברוב עצלות מיום שישי מעידים על חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא או על כשרון מבוזבז (טוב כנראה שלחריצות יש לחפש תסמין אחר.)
רצתי ביערות מלאי עצים תוך צעקות רמות הרעיון מיועד בשבילך. אתה חייב לעשות משהו!!! תפסיק לבזבז את עצמך, עולם הפרסום קיטע גדום ועיוור בלעדיך!
חושב איך המשרד שבעבודה (שאני המזכיר שם + עבודת גרפיקה (טוב לא מזכיר סתם מזכיר כאילו סגן מנהל)) עם הקירות הקלופים יתמלא בפוסטים מרהיבים מעבודות שנעשו (הרי קיבלתי אישור לעשות כמה עבודות פרטיות על המחשב)
ואיך השעה הפנויה שהצלחתי להקדיש לענין (בין הוצאת הילדים מהמעון לשעת עבודת הערב) יהיה כ"כ עמוס שאני אוכל להפעיל עוד שלושה גרפיקאים ודרייבר (זה חלק מהעבודה כי אז יהיה לי עוד רבע שעה פנויה של הנסיעות להשלים את החוזים של העבודות החדשות)
ואז.......
אחרי שעות ארוכות של חיבוטי מחשבות שמכים בך ללא הרף ורואים בכל אוטובוס עובר מקור השראה לאיך אתה קורא לשם של משרד הפרסום שיעלה ויפרוץ כשברי בקבוק הבירה בפינת התחנה.
זה קורה.. השם של משרד הפרסום שלך צף במלו הדרו ומאיר את היקום בצבעי התפוח של מקינטוש (לפני שהכסיפו).
הבעיה שאם האוכל בא התאבון עם השם הראשון (שכבר לא באופציה) צפים שמות הרבה יותר טובים, חזקים, מפוצצים. (איזה בזבוז לשם שיתבזבז רק על איזה משרד פרסום מקומי זה צריך להיות משהו לפחות בינפלאנטי)
אז לפני שאני פותח עסק פטור אני צריך לדעת איזה שם לרשום על הקבלות.
http://www.newsletter.prog.co.il/newsletter13/
עברו עלי לילות טרופים עם הזיות מתחלפות על איך אני מממש וגורם לזה להיות מה שאני רוצה להיות.
הסתכלתי במראה שוב ושוב והתחבטתי האם הצבע השחור המתקלף במשקפים או הזיפים שנשארו שם ברוב עצלות מיום שישי מעידים על חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא או על כשרון מבוזבז (טוב כנראה שלחריצות יש לחפש תסמין אחר.)
רצתי ביערות מלאי עצים תוך צעקות רמות הרעיון מיועד בשבילך. אתה חייב לעשות משהו!!! תפסיק לבזבז את עצמך, עולם הפרסום קיטע גדום ועיוור בלעדיך!
חושב איך המשרד שבעבודה (שאני המזכיר שם + עבודת גרפיקה (טוב לא מזכיר סתם מזכיר כאילו סגן מנהל)) עם הקירות הקלופים יתמלא בפוסטים מרהיבים מעבודות שנעשו (הרי קיבלתי אישור לעשות כמה עבודות פרטיות על המחשב)
ואיך השעה הפנויה שהצלחתי להקדיש לענין (בין הוצאת הילדים מהמעון לשעת עבודת הערב) יהיה כ"כ עמוס שאני אוכל להפעיל עוד שלושה גרפיקאים ודרייבר (זה חלק מהעבודה כי אז יהיה לי עוד רבע שעה פנויה של הנסיעות להשלים את החוזים של העבודות החדשות)
ואז.......
אחרי שעות ארוכות של חיבוטי מחשבות שמכים בך ללא הרף ורואים בכל אוטובוס עובר מקור השראה לאיך אתה קורא לשם של משרד הפרסום שיעלה ויפרוץ כשברי בקבוק הבירה בפינת התחנה.
זה קורה.. השם של משרד הפרסום שלך צף במלו הדרו ומאיר את היקום בצבעי התפוח של מקינטוש (לפני שהכסיפו).
הבעיה שאם האוכל בא התאבון עם השם הראשון (שכבר לא באופציה) צפים שמות הרבה יותר טובים, חזקים, מפוצצים. (איזה בזבוז לשם שיתבזבז רק על איזה משרד פרסום מקומי זה צריך להיות משהו לפחות בינפלאנטי)
אז לפני שאני פותח עסק פטור אני צריך לדעת איזה שם לרשום על הקבלות.