החווה האקולוגית 'בחזרה אל הטבע' נמצאת בתוככי הטבע,
אל מול נוף הכינרת והרי גליל-גולן.
החווה משמשת כמרכז הפצה של בריאות טבעית הוליסטית,
זו חוויה של הכירות עמוקה עם תזונה בריאה, בעלי חיים, פירות וצמחים,
ע"פ דרך התורה, המדע, האקולוגיה, ועוד.
בחווה תמצאו יער מאכל ובו כ-150 מיני פירות שונים,
מגוון חיות בית חופשיות, חדר הרצאות, חדר אירוח, ועוד.
שגית, בעלת החווה, הינה אישה מלאת השראה, ידע ותוכן, ומעוררת התפעלות,
היא מציעה מגוון רחב של שירותים:
קורס פרונטלי, קורס אינטרנטי, סיורים, יעוץ לאורח חיים בריא, סדנאות והרצאות, ויחידת אירוח בטבע.
אחרי מחקרים ותחקירים עמוקים הצלחנו ב"ה לפצח את האתגר,
להגיע לשני הקהלים השונים (חרדים וחילונים)
ולתת מענה לצורך העמוק של קהלי היעד:
לחיות בצורה נכונה, להרגיש מחובר לעצמו ולטבע, ולהשפיע על הסביבה והעולם כולו.
ערכי המותג:
מרכזי: חיבור
משני: ידע כוללני
רקע: מקצועיות, חוויה, כיף, פסטורליות
ההבטחה של שגית:
חווית חיבור האדם לאורח חיים נכון, וההשפעה של כך על הטבע, החי, והעולם כולו.
מתן ידע מקצועי ברמה גבוהה מאוד, ע"פ התורה, המדע, האקולוגיה ועוד.
והדרכה מעשית לשינוי אורח החיים.
והרי התוצאות בס"ד
הלוגו:
קצת הסבר:
קונספט: צורות חופשיות וזורמות, המתחברות יחד לעיגול שלם - העולם,
ביניהן מונח עלה - סמל לטבע בתוך איור העלה
מופיע איזכור להרים - מרחבים הקווים הקלילים נותנים תחושה אישית ומהנה.
פונט: שרבוט ידני, נותן את הפן החופשי והכיף
צבעוניות: גווני ירוק - משדרים טבע ומקוריות.
רקעים והסבר השפה: רקעים של נייר ממוחזר, שימוש באיור של העלה מהלוגו בטקסטורה המשדרת חוויה וכיף.
כרטיס ביקור:
ניירת:
אשר יצר:
שלט בכניסה לחווה:
הזמנה לכנס פתיחה:
מוזמנים להגיע לחווה, לחוויה מחברת, מרתקת ושונה!
תהנו,
אחינעם
אל מול נוף הכינרת והרי גליל-גולן.
החווה משמשת כמרכז הפצה של בריאות טבעית הוליסטית,
זו חוויה של הכירות עמוקה עם תזונה בריאה, בעלי חיים, פירות וצמחים,
ע"פ דרך התורה, המדע, האקולוגיה, ועוד.
בחווה תמצאו יער מאכל ובו כ-150 מיני פירות שונים,
מגוון חיות בית חופשיות, חדר הרצאות, חדר אירוח, ועוד.
שגית, בעלת החווה, הינה אישה מלאת השראה, ידע ותוכן, ומעוררת התפעלות,
היא מציעה מגוון רחב של שירותים:
קורס פרונטלי, קורס אינטרנטי, סיורים, יעוץ לאורח חיים בריא, סדנאות והרצאות, ויחידת אירוח בטבע.
אחרי מחקרים ותחקירים עמוקים הצלחנו ב"ה לפצח את האתגר,
להגיע לשני הקהלים השונים (חרדים וחילונים)
ולתת מענה לצורך העמוק של קהלי היעד:
לחיות בצורה נכונה, להרגיש מחובר לעצמו ולטבע, ולהשפיע על הסביבה והעולם כולו.
ערכי המותג:
מרכזי: חיבור
משני: ידע כוללני
רקע: מקצועיות, חוויה, כיף, פסטורליות
ההבטחה של שגית:
חווית חיבור האדם לאורח חיים נכון, וההשפעה של כך על הטבע, החי, והעולם כולו.
מתן ידע מקצועי ברמה גבוהה מאוד, ע"פ התורה, המדע, האקולוגיה ועוד.
והדרכה מעשית לשינוי אורח החיים.
והרי התוצאות בס"ד
הלוגו:
קצת הסבר:
קונספט: צורות חופשיות וזורמות, המתחברות יחד לעיגול שלם - העולם,
ביניהן מונח עלה - סמל לטבע בתוך איור העלה
מופיע איזכור להרים - מרחבים הקווים הקלילים נותנים תחושה אישית ומהנה.
פונט: שרבוט ידני, נותן את הפן החופשי והכיף
צבעוניות: גווני ירוק - משדרים טבע ומקוריות.
רקעים והסבר השפה: רקעים של נייר ממוחזר, שימוש באיור של העלה מהלוגו בטקסטורה המשדרת חוויה וכיף.
כרטיס ביקור:
ניירת:
אשר יצר:
שלט בכניסה לחווה:
הזמנה לכנס פתיחה:
מוזמנים להגיע לחווה, לחוויה מחברת, מרתקת ושונה!
תהנו,
אחינעם
נערך לאחרונה ב: