בודקים חשבונית בסיום הקניה? בשביל מה?

חדוי פלבני

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
מקרה טרי מהשעה האחרונה,
אני נכנסת לסופר מוכר, קונה מס' מצרכים.
באופן ספונטני אני עוברת על החשבונית.
ואופססס,
המחיר שנגבה בפועל לא תואם את המחיר שרשום ע"ג המוצר.
אני מראה לקופאית, אוקי, קוראת למנהל.
ואלו דבריו:
"אם אתם מקפידים, אז אני יחזיר לכם, אבל שתדעו שהבעלים מקפידים"
o_Oo_O
אני: אולי לא הבנת מה אני רוצה, רשום מחיר X, ובחשבונית גבו ממני Y
הפרש של כמה שקלים.
וזו לא הפעם הראשונה אצלכם, אני כבר מס' פעמים שמתי לב שהמחירים לא תואמים.
אז אם שלחתי ילד, אני לא ירוץ לבקש את השנקל.
אבל אם זה בשיטתיות, כן. אני רוצה החזר.

המנהל: אני יחזיר לך, אבל שתדעי שהבעלים מקפיד על זה. ולא מוחל. וגם אני יחטוף על הראש.
אני: תקפידו שכשמתמחרים, המחיר יהיה עדכני. החוק לצידי.
הוא: העובדים שלנו לא ברמה הזו. לא מבינים יותר מידי.

אז תחליפו עובדים!!
או שתעשו בעצמכם!!

יש מצב שאני לא מעודכנת בחוקים? :unsure:
 

המוכשר !!!

משתמש מקצוען
מקרה טרי מהשעה האחרונה,
אני נכנסת לסופר מוכר, קונה מס' מצרכים.
באופן ספונטני אני עוברת על החשבונית.
ואופססס,
המחיר שנגבה בפועל לא תואם את המחיר שרשום ע"ג המוצר.
אני מראה לקופאית, אוקי, קוראת למנהל.
ואלו דבריו:
"אם אתם מקפידים, אז אני יחזיר לכם, אבל שתדעו שהבעלים מקפידים"
o_Oo_O
אני: אולי לא הבנת מה אני רוצה, רשום מחיר X, ובחשבונית גבו ממני Y
הפרש של כמה שקלים.
וזו לא הפעם הראשונה אצלכם, אני כבר מס' פעמים שמתי לב שהמחירים לא תואמים.
אז אם שלחתי ילד, אני לא ירוץ לבקש את השנקל.
אבל אם זה בשיטתיות, כן. אני רוצה החזר.

המנהל: אני יחזיר לך, אבל שתדעי שהבעלים מקפיד על זה. ולא מוחל. וגם אני יחטוף על הראש.
אני: תקפידו שכשמתמחרים, המחיר יהיה עדכני. החוק לצידי.
הוא: העובדים שלנו לא ברמה הזו. לא מבינים יותר מידי.

אז תחליפו עובדים!!
או שתעשו בעצמכם!!

יש מצב שאני לא מעודכנת בחוקים? :unsure:
אני לא רב אבל על פי היגיון
אם רשום על המוצר במדף מחיר ולקחתי על דעת זה
מאיפה ההיתר שלהם בקופה לקחת יותר?
 

חדוי פלבני

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

BIZZARC- עשירה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
בהנחה שזו טעות תמימה של העובדים יש מקום לשאלה האם מותר לדרוש את ההפרש
טעות של העובד לא אמורה ליפול על הלקוח.

לא רואה מה הקשר שהוא מקפיד על זה....
שיקפיד על מחירים נכונים :)
 

שלג קל

משתמש מקצוען
טעות של העובד לא אמורה ליפול על הלקוח.

לא רואה מה הקשר שהוא מקפיד על זה....
שיקפיד על מחירים נכונים :)
הלקוח לא חייב לקנות את המוצר
למה בעל החנות צריך להפסיד כי העובד שלו טעה ולא כתב את המחיר הנכון,
 

חדוי פלבני

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
הלקוח לא חייב לקנות את המוצר
למה בעל החנות צריך להפסיד כי העובד שלו טעה ולא כתב את המחיר הנכון,
מה הפרוש לא חייב?
הוא כבר שילם עליו בקופה על דעת המחיר שהיה נקוב על המוצר.
במקרה הזה, זה היה מוצר קפוא. שלא ניתן להחזיר.
בעל החנות אמור להפסיד אם הוא לא עוקב אחרי התנהלות העובדים שלו ומתקן אותם מיד.
ויותר מזה, לא הייתי צריכה להסביר לו כלום, הוא מיד הבין מה אני רוצה ממנו.
ז"א זה דבר שבשגרה שאנשים מבקשים החזר.
 

Hbendi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
בקיצור להוציא לך את החשק לבקש החזר בפעם הבאה
נסיון להוציא חשק, בפועל זה יגרום לי לבקש החזר גם על אגורות.
קרה לי גם בסופר מוכר...
התווכחתי איתם על 90 אג' שבאופן שיטתי גבו אותם ממני 3 פע' בשבוע כשקניתי את המוצר! אחרי זה הם שינו את המחיר, למחיר הנמוך (שהיה מודפס על המוצר) כי עוד אנשים התלוננו.
 

BIZZARC- עשירה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
הלקוח לא חייב לקנות את המוצר
למה בעל החנות צריך להפסיד כי העובד שלו טעה ולא כתב את המחיר הנכון,
כי הוא העובד שלו.
בעל החנות גם לא חייב להעסיק את העובד.

הרי החוק אומר שאם יש על מוצר מחיר שנמוך מהמחיר בקופה אז הלקוח אמור לשלם את המחיר הזול.
(קרה לי הרבה פעמים. אפילו בדברים שהיה לי ברור שזה טעות וחישבנתי את זה לפי המחיר הגבוה - למשל מדף שלם שעל כל האריזות כתוב 15 ש"ח ורק על אריז אחת כתוב 9 ש"ח ולקחו לי על זה 9 ש"ח.)
 

Hbendi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אולי לא נפסוק פה הלכות. חבר'ה אנחנו לא במדינת חוק, אנחנו יהודים.
נכון, צריך לטפל במנהל ובשיטתו, אבל לגבי לקחת את הכסף או לא? יש לנו רבנים בכל צומת שאפשר לשאול אותם את זה. זה התחום שלהם ב-ל-ב-ד.
לא פוסקת הלכות אבל גזל הוא חד סטרי?:unsure:
 

סופרוומן

משתמש מקצוען
להחזיר מוצר? מה שייך להקפיד,
דברים שבכל יום ובעל החנות לא מפסיד מזה כסף.
אם לקוחות לא יקנו בכלל וילכו למתחרה למשל ששם בצורה פלאית אין טעויות ואם יש מתנצלים ומקבלים החזר
הוא יפסיד הרבה כסף
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה