בובה לתחפושת - בקלי קלות. יש רעיונות?

  • פותח הנושא מי
  • פורסם בתאריך

מי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מחפשים רעיון לתחפושת של בובה, בלי צורך במכונת תפירה.
יש רעיונות?
 

אפרתה

משתמש מקצוען
בגן של ביתי עשו בשנה שעברה כך: (למיטב זכרוני)
כובע עם שוליים מתוק ביותר- מאלבד- נראה לי שהיא גזרה עיגול גדול ואז הצמידה עם סרט מתנה סביב הראש והשוליים נשארו מסביב, את השוליים מקדימה היא העלתה והדביקה למעלה, למיטב זכרוני.
שרשרת עם מציצת מוצץ, בגד שתאים לבובה בטח יש לך בבית, אולי גם סינר חמוד-
הכל אפשר לעשות מאלבד וסרטי מתנה או מושקע יותר מבדים וסרטי בד. סרט בד- תמיד לקרב את הקצוות לאש- בגז או במצית ואז זה חורך את הסרט בעדינות ומונע פרימה. לגבי בד- יש בדים שלא מתפוררים ואפשר לגזור ללא תפירת השוליים.

הצלחות!!
 

מלימירי

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
איך מכינים פאה מחוטי צמר? שיראה שערות של בובה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה