אז כנראה אתה מתכוון לזה: קישור ליוטיוב עם המיקום המדוייק של ה'גרגור'.זה טכניקה שכביכול משום מה כל המקצועים שומרים אותה לעצמם בסוד, לא יודע למה , ולא יודע איך להסביר מה זה, פשוט תשמע את "מכניסי רחמים" שדור אסרף עשה עם מקהלת ידידים ושים לב לטכניקות , אולי תבין
מדהים!! שני תותחים!!וואוו!
איזה יופי
חומרים שלא הכרתי
מצורף ביצוע מטורף אבל עם סופרן
האפ קוזאק I דניאל אהביאל ודניאל זמיר Hup Kozak I Daniel Ahaviel & Daniel Zamir
לפרטים והזמנות : אף די די פרודקשיין בע"מ Contact Us: FDD Production LTDישראל :03-6165628Israel: 97236165628USA: 2126603213אימייל : <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>www.youtube.com
חזק ביותרואם כבר הזכרת את הסופרן, איך אפשר שלא להזכיר את הסולו המטורף של דור.
זה לא בדיוק חסידי, אבל תענוג לחובבי הז'אנר...
שימו לב לרבעי הטונים לאורך כל השיר, אומנות!! חגיגה לאוזן.
הייתי רוצה פעם לנגן עם נגן כינור , אחלה חוויהמדהים!! שני תותחים!!
תפור עליך, לא? כינור ונשיפה...
מי יודע לנגן את הניגון הזה? אני יודע לנגן את זה מהר , וחברה תעלו הקלטות שלכם על סקסופון לתועלת חברי הפורוםוואוו!
איזה יופי
חומרים שלא הכרתי
מצורף ביצוע מטורף אבל עם סופרן
האפ קוזאק I דניאל אהביאל ודניאל זמיר Hup Kozak I Daniel Ahaviel & Daniel Zamir
לפרטים והזמנות : אף די די פרודקשיין בע"מ Contact Us: FDD Production LTDישראל :03-6165628Israel: 97236165628USA: 2126603213אימייל : <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>www.youtube.com
צודק, יש פה ושם בעיות קצב קלות. אבל הן נסלחות בפלטפורמה זו...הקצב לא ברור יש בעיות קצב
ואו נגינה מעולה. הלוואי שהייתי אני ברמה שלך בסקסופון ובאילתור.לאחר בקשות חוזרות ונשנות של ידידינו @16תווים , הקלטתי משהו נחמד, בעקבות המצב...
יש איזה שקט בשניות הראשונות של ההקלטה, לא הצלחתי לחתוך את זה, תקלה כלשהי.
ומה אומרים על ההקלטה? @מ. בלוי אני יודע שלא סיננתי רעשים, אני חדש בתחום.
הקלטתי במיקרופון של האירועים שלי, שור 57, ישירות למחשב, עם אודיו סיטי.
צפה בקובץ המצורף 1513501
תודה.ואו נגינה מעולה.
בהחלט, מסכים.א. אם אתה לא כבול לזמר, תמצא את הסולם שהכי מחמיא לסקסופון, זה בדרך כלל איפשהו באמצע בין הרגיסטר הגבוה לנמוך.
אולי תכתוב לנו כאן לתועלת הכלל? או מעדיף שאפנה בפרטי?ואם תרצה לדעת איך לסנן רעשים בפחות משלושים שניות באודיו סיטי - דבר איתי
אני לא יכול לענות לך על זה מהזווית של הקלרינט כי קלרינט אני מנגן משמיעה לפני שידעתי לקרוא תווים, אבל היה לי שבוע שעבר אירוע עם נחמן צוקר (אני הייתי על הכינור)והוא כל הזמן תקשר בסולמות הרגיליםובכלל, חברי המלומדים, למי שבאמת יודע תווים, ולא מנגן משמיעה בלבד.
איך מקובל בקרב הנשפנים לקרוא לצלילים בכלים שהם לא על הסולם, למשל קלרינט ב-סי במול, סקסופון אלט ב-מי במול.
בואו ניקח את הצליל בקלרינט ששתי הידיים סוגרות את החורים, בלי זרתות, ברגיסטר הגבוה.
איך קוראים לצליל הזה? כי בעיקרון - לפי האמת - זה 'דו', אבל בקלרינט הוא נקרא 'רה'.
[פעם הייתי באירוע וניגנתי הורה על 'מי' שלי, והיה שם איזה בחור שמבין קצת והתחיל לבלבל אותי,
'אתה מנגן על דו או על רה'? ורק באיחור הבנתי מה הוא רוצה ממני...].
או כנ"ל בסקסופון, ללא הבדל בין האוקטבות כידוע, הצליל באצבוע הנ"ל הוא 'רה', אבל לפי האמת הוא 'סי'.
אז מה אומרים? איך מקובל לכנות צלילים בכלי נשיפה אלו?
ליבי אומר לי שהמקצוענים קוראים להם לפי הכלים עצמם, והמתחילים קוראים להם לפי האמת.
מקווה שלא סיבכתי אתכם...
@מ. בלוי @יוק @16תווים
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: