כללי בהוספת עומודים באינדיין בקובץ קיים

again

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
יש לי קובץ שאני עובדת עליו (CS5) ורוצה להוסיף דאבלים של עמודים.
כשאני מוסיפה ב-insert page זה מוסיף לי עמודים רודפים, כלומר איפה שאני מוסיפה עוד עמוד זה ממשיך לי את המסמך ולא יורד לדאבל הבא..... מבינים?!..
איך אני מבטלת את האפשרות הזו על מנת שאוכל לראות רק דאבלים (חוץ מהעמוד הראשון כמובן)?
תודה!
 

again

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
לא מבינים את השאלה, או לא יודעים את התשובה...?
 

שלמה

משתמש מקצוען
תבדקו בלשונית חלונית הדפים ( F12) האם יש וי ששומר על כפולת עמודים.
 

שלמה

משתמש מקצוען
מעניין לדעת האם הסתדרתם?
כשאין תשובה או התייחסות לתגובות שאנשים טורחים ועונים. הסיבה יכולה להיות בשביל לבחון את רמת הידע של פרוג ומהירות התגובה כאן בפורום. או כשנתקלים בבעיה, יש את פרוג וכשמסתדרים, פשוט לא טורחים ליידע שהסתדרו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה