לסיפור הזה יש משמעות עמוקה של הסבר מה פרוש המושג 'יופי'- אותו אמורא שאומר שם "ראה כמה נאה! שמה נאה לה"- לנו זה נשמע כמו בדיחה גרועה אם לא יותר גרוע אבל יש כאן הבנה שיופי זה התאמה של פנים וחוץ מי שתוכו כברו זה דבר נאה ולכן נאמר על בנות ישראל שנאות מבנות עכו"ם בגלל הצניעות. המראה החיצוני מותאם לנשמה ואין דבר נאה מזהנכתב ע"י נעמי ברקאי;361663:יש סיפור בגמרא על ההיא שאין בה שום דבר יפה הכל מכוער וניסו למצוא מה נאה בה עד שבסוף שאלו איך קוראים לך ואמרו לכלוכית (כמדומני) ואמר שמה יאה לה...
זה גם מעניין.
נכתב ע"י BJAUICT;361724:על רבי יוחנן כתוב "וכי ר' יוחנן קטלא קניא הוא?" כדי לבטא שאינו איש מההמון הפשוט וזה בדיוק הביטוי "קטלא קניא"- קוטל קנים= אספסוף!- אסף סוף...
נכון מאוד - דרוש לי משחקי מילים בין ארמית לעברית, חן חן!נכתב ע"י אושר;361720:נדמה לי שיוניברסל מבקש לא בדיחות סתם בארמית, אלא כאלה הנוצרות בגלל הקשרי מלים בארמית או בגלל תרגומן מעברית לארמית. אולי משהו כמו:
שאלה: מנין יודעים אם כשאומרים בארמית "חמרא" מתכוונים ליין או לחמור?
תשובה: מסתכלים איפה הוא עומד; אם במרתף - הרי זה יין, אם באורווה - הרי זה חמור...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: