כללי בבקשה עזרה דחוף!!! (אליעזר?!?)

seven

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
שלום לכולם,
כבר שאלתי בעבר אך טרם קיבלתי תשובות מספיק ברורות ועכשיו זה ממש דחוף לי להשבוע!
ובבקשה אל תשלחו אותי - לפחות בנתיים - לסקריפטים, הרבה מלל וכד׳, כי יש לי כאבים ואיני יכול לשבת מול המחשב הרבה זמן ולעצב+לקרוא..
ואלו הן שאלותיי בקצרה:

  1. איך עושים את המילה הראשונה בפסקה בולטת, ומתחתיה יש רווח מילה? סגנון ׳אות פתיח׳.. מצ״ב קובץ דוגמא.
  2. איך מוסיפים הערות שוליים? די חשוב לי במסמך זה, ואני שובר את הראש למרות שאני זוכר שלמדנו גם על זה וגם על הנ״ל.. :confused:
  3. איך בעצם סוגרים קובץ לדפוס באינדי׳?! בהנחה גם שזה בסהכ שני עמודים שצריכים להיות בדף אחד (מתקפל) משני הצדדים.
  4. יש אפשרות באינדי׳ (אני מניח שכן, נו נו..) להוסיף סימבולים? נגיד כמו כל הזכויות שמורות, סימן ₪, $ וכד׳ הרבה סמלים כאלה...?
אשמח להערות הארות וכו, אבל אין טעם ׳לתקוף׳, לפחות בנתיים, כי זו בסהכ העבודה הראשונה שלי באינדי׳, שאני מכיר את התוכנה הזאת כמו כף ידי - עם כפפה..

מצ״ב הקובץ המצוי והקובץ הרצוי.
תודה רבה רבה למבינים ולמגיבים!!
אגב, מישהו יכול להמליץ לי על בית דפוס עם שירות טוב ומחיר זול באיזור המרכז (ב״ב, פ״ת, ת״א) ו/או השרון? (נתניה, כ״ס..) אני ממש לא מבין בזה ומעולם לא יצא לי להוציא בבית דפוס.. :-/
 

קבצים מצורפים

  • Scan.pdf
    1.1 MB · צפיות: 17
  • ברכת המזון 15.11.13.pdf
    KB 108.5 · צפיות: 27

itzuvim

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
שופט/ת באתגר דריבל
חלון + הדגשת המילה הראשונה. ע"י אובייקט מעוגן לאחר המילה הראשונה עם דחיית טקסט כלפי מטה.
הערות. קליק ימני על הטקסט יתן לך את הפיתרון
סימבולים. יש קיצורי דרך. אבל אפשר גם בגליפים, או להעתיק מתוך WORD
 

צברית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
סגירה לדפוס-
FILE
EXSPORT
(PDF (PRINT
תבחר שם את ההגדרות הרצויות.
אם אתה רוצה ש2 הדפים יצאו יחד ולא כל צד בנפרד יש לסמן בחלונית את הפקודה : spreads
 

seven

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
א. תודה רבה לשניכם! - (מקוה שרק בנתיים ״שניכם״ ;))
ב. מה זה ״חלון״?!? ״אובייקט מעוגן״?! :eek: דחיית טקסט מאיזו נק׳? קליק ימני על הטקסט ואז...? לא ככ הבנתי לגבי הסימבולים, יש בתוכנה עצמה, או שצריך לייבא?
לא הבנתי אותך ככ, אפשר הסבר קצת יותר מפורט? :eek: פליזזזז

אז סוגרים את זה רגיל בpdf? ולפי כל השאלות הנל כבר הבנת שאינדי ואני לא מכירים מהגן.. גם לא מהתיכון והישיבה..
לכן איני יודע את אלו הגדרות אני אמור לבחור..
בכא, איך אני אמור לדעת איך לסגור אותו? זה לא בית הדפוס צריך לדעת?!

מצטער שהשאלות שלי קצת מעצבנות, תשובותיכם עוזרות לי מאד ואני ממש מודה על כך!

7
 

eliezer

מהנדס בינה מלאכותית
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
שלחתי אליך בפרטי טלפון. תתקשר נא.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה