בקשת תפילה בבקשה לא להרפות להמשיך להתפלל!!

נשואה:)

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
על: חי שמואל בן עטיל לאה
בבקשה לא להרפות!!!!!!!!!
קישור לתהילים.
IMG-20201221-WA0074.jpg
 

חמניה

משתמש מקצוען
אבל בחסידות באיאן: איש החסד הרה"ח רבי שמואל
גוטפריד ז"ל חלה במחלה ונפטר

המנוח הרה''ח רבי שמואל גוטפריד ז''ל היה מחשובי חסידי באיאן, הוא היה איש של חסד במלוא מובן המילה ותמיד דאג לאחרים. בשל מעשי החסד הרבים שלו הוא זכה לחביבות מיוחדת אצל כ''ק האדמו''ר שליט''א. לפני תקופה חלה במחלה קשה ומצבו ידע עליות ומורדות עד לפטירתו בשעה האחרונה

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'הדסה עין כרם' מגיעה בשעה האחרונה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרב החסיד רבי שמואל גוטפריד ז"ל מחשובי חסידי באיאן זאת לאחר שחלה במחלה הקשה והוא בשנת החמישים ותשע לחייו.
המנוח הרה"ח רבי שמואל גוטפריד ז"ל נולד לאביו הרה"ח רבי שלמה גוטפריד ז"ל אשר היה מחשובי חסידי באיאן ואשר היה מגדולי התומכים במוסדות החסידות, בבית זה קנה המנוח מידות נאצלות ויראת שמים כשאת כל חייו הוא מקדיש למעשי חסד ועזרה לאחרים.
בחסידות מספרים ל'חדשות JDN' כי המנוח היה איש של חסד במלוא מובן המילה, בכל יום היה המנוח יוצא ומחפש כיצד לעזור לעוד ועוד אנשים, הוא לא יכל שיעבור עליו יום בלי מעשי חסד. שמו הלך לפניו וביתו היה פתוח לרווחה לכל שואל ומבקש.
גם כשעסק לפרנסתו הוא השקיע את כוחותיו בעסק התורה, הוא קבע לעצמו מידי יום שיעורי תורה רבים כששם הוא משקיע את כל כוחותיו. הוא זכה לחביבות מיוחדת אצל כ"ק האדמו"ר מבאיאן שליט"א אשר חיבבו והעריצו עד למאוד.
לפני תקופה ארוכה חלה הרה"ח רבי שמואל גוטפריד ז"ל במחלה קשה אך למרות הכל החזיק באמונה תמימה בבורא כל העולמים. מצבו ידע עליות ומורדות עד שבשעה האחרונה השיב הוא את נשמתו ליוצרה למגינת לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
 
פרק קכ:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל ד' בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי: ב) ד' הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה: ג) מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה: ד) חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים: ה) אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר: ו) רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם: ז) אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה