סינון הכפול - תמונות[/B] אכן חוסמת רובם של התמונות (אבל לא כולם), אבל אופן הבדיקה מסורבל ביחס לנטפרי, זה עובד רק בכרום (בשאר הדפדפנים א"א לשלוח תמונות לבדיקה) וזה בבשליחה ידנית ולא אוטומטית והיא מרעננת את הדף כל 2 דקות עד שנותנים הוראה שלא ישלח שוב לבדיקה, בחלק גדול התמונות לא חוזרות מהבדיקה ונשארות כמו שהיו ללא שיפתחו או יסגרו - בפועל השתמשתי עם אתר שהתמונות לא חזרו מהבדיקה, ורק אחרי פניה טלפונית פתחו לי את זה, אבל הפתיחה היתה רק בדף אחד של האתר, ושאר הדפים נותרו עם בלי התמונות.
אלו שכתבו/אמרו שזה לא חוסם תמונות, ככל הנראה הם לא בסינון הכפול, מומלץ לומר להם לפנות לחברה ע"מ להפעיל את סינון הכפול, כמובן רק אם אין להם אפשרות לעבור לנטפרי .
פניות אין כמו נטפרי, בנטפרי תשובה חיובית הינה חיובי ותשובה שלילית הינה שלילית, אצלהם קיבלתי לפעמים תשובה שאתר פתוח אך זה נשאר חסום, וכן להיפך.
פניות דרך המייל לפעמים נענים לשביעת רצון הלקוח ולפעמים כנ"ל שהתשובה אינה תואמת את המציאות ולפעמים מתעלמים מהם כלל.
הרובוט אכן עושה חלק מהעבודה, אבל ההתרשמות שלי, שזה גם משחק יפה ולא כ"כ מקצועי, התשובות שמקבלים מהרובוט בחלק מהמקרים אינם נכונים ובחלק מהמקרים מקבלים תשובות שונות לאותה אתר.
חדשות בקטוגוריה זו הם מקילים מאוד, ניתן לפתוח בקלות כל הרשימה מ ..... עד ערוץ 7 (אולי יש עוד שלא נקלעתי בהם), כשהתוכן אינו מסונן דיו (וכנראה א"א לסנן שמה תוכן כמו שצריך).
24/6 א"א להתעלם לגמרי מזה, שיש מענה טלפוני עם הרבה נציגים וברוב המקרים מקבלים מענה די מהיר, אבל לענ"ד רובם של אנשים אינם צריכים מענה מיידית, וגם בשעות הלילה תמיכהה טכנית הינה רק בדברים בסיסיים מאוד (הפעלה מחדש של המחשב והראוטר או חיבור לראוטר) ברוב המקרים היותר סבוכים מעבירים את זה לתמיכת בכירים ליום המחרת ואומרים לך להתקשר שוב מחר.
בסופו של דבר יתכן שמבזבזים יותר זמן עם פניות אליהם ממה שמחכים לתשובה במערכת הפניות בנטפרי.
מסקנתי הינה כי מי שמרוצה בנטפרי אין לו שום סיבה בעולם אפי' לנסות חברה אחרת, וגם מי שלא מרוצה כ"כ בנטפרי עדיין לא בטוח שיקבל שמה מענה יותר טוב לצרכיו, ועליו לשקול היטב את ענין הכשרות כפי שכתבתי.