את הקליפ של אושר עד יש למישהו?

אהרן ליברמן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
קליפ שהם הפיקו לקראת החגים
 

elisheva18

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
בס"ד

תודה ELLA

איזה פרסומת חגיגה לעיניים. אלי זה מאוד 'דיבר'
 

soomsum

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
חזק מאוד במיוחד זה עם האתרוג
 

תובנה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מאד יפה
רק-
"הצ'יפסים של משה" -לא הבנתי מה הפואנטה...
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מאד יפה
רק-
"הצ'יפסים של משה" -לא הבנתי מה הפואנטה...

לקוח מתוך סרט ישן של שולי רנד (שהוא השחקן בסרט)

בעיני הפרסומות שלהם מרעננות, ומהוות חידוש והתקדמות יפה של המגזר.
 

שיילה

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
בעיני הפרסומות שלהם מרעננות, ומהוות חידוש והתקדמות יפה של המגזר.

מה שאת/ה קוראת לו "המגזר" לא צריך ולא רוצה להתקדם לכיוונים כאלו של קמפיין עם אסוסיאציות מסרטי קולנוע. הקליפ ככל הנראה מיועד לציבור הכללי (ולכן פורסם במדיה חילונית). והיות ובעלי רשת "אושר עד" הם חרדים חסידי גור, הפרסומות שלהם צריכים להיות צנועות והם היו מוכרחים לקחת פרזנטור רב מגזרי שיתן גם לחילוני סיבה להעיף מבט. ובזה אין מתאים יותר משולי רנד.
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מה שאת/ה קוראת לו "המגזר" לא צריך ולא רוצה להתקדם לכיוונים כאלו של קמפיין עם אסוסיאציות מסרטי קולנוע. הקליפ ככל הנראה מיועד לציבור הכללי (ולכן פורסם במדיה חילונית). והיות ובעלי רשת "אושר עד" הם חרדים חסידי גור, הפרסומות שלהם צריכים להיות צנועות והם היו מוכרחים לקחת פרזנטור רב מגזרי שיתן גם לחילוני סיבה להעיף מבט. ובזה אין מתאים יותר משולי רנד.

ממש לא,
הסרטונים פורסמו באתרים חרדיים (בכל אופן שמזוהים עם המגזר החרדי), לסרטונים אין שום קשר לא מבחינת מסרים ולא מבחינת תוכן למגזר הכללי. (זכוכית מגדלת על אתרוג, מה זה בכלל?)
הוא יוצר ונועד למגזר החרדי.

מה שאת קוראת לו 'המגזר' הוא כולל גם אותי ואת דעותיי.
לעצם העניין, לא באתי להיכנס לנושא השקפתי. כן להתקדם או לא...
אני נהנית לראות שיש מגמה של פרסומות ברמה גבוהה גם אצלנו.
 

שיילה

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
ממש לא,
הסרטונים פורסמו באתרים חרדיים (בכל אופן שמזוהים עם המגזר החרדי), לסרטונים אין שום קשר לא מבחינת מסרים ולא מבחינת תוכן למגזר הכללי. (זכוכית מגדלת על אתרוג, מה זה בכלל?)
הוא יוצר ונועד למגזר החרדי.
לא באתי למתוח ביקורת, רק היה נדמה שלציבור שלרובו אין יד ורגל בסרטי קולנוע עם נשים לא יעשו פרסומת שכל כולה על בסיס הסרט.
ואגב, זכוכית מגדלת על אתרוג הוא גם סצנה מהסרט.
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
לא באתי למתוח ביקורת, רק היה נדמה שלציבור שלרובו אין יד ורגל בסרטי קולנוע עם נשים לא יעשו פרסומת שכל כולה על בסיס הסרט.
ואגב, זכוכית מגדלת על אתרוג הוא גם סצנה מהסרט.

יש גם סרטים בלי נשים. ויש מספיק עורכות וידאו במגזר שלנו. כך שיש שוק בנישה הזאת. (כמה סרטים יש לנשים ובנות? אז נכון זה לא 'קולנוע' זאת 'הקרנה' לנשים ובנות.... באישור רבניות מדופלמות)
אני לא באה להתווכח אבל נשמע שאת לא חיה את המציאות בשטח כ"כ. ולא רוצה להיכנס לדיונים בנושא הזה.

לגבי זכוכית מגדלת - על זה דיברתי. חילוני ממוצע לא מבין מה עושה זכוכית מגדלת על אתרוג ומה המשמעות לכך, אז איך חשבת שזה מיועד למגזר החילוני ?
 

שיילה

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
יש גם סרטים בלי נשים. ויש מספיק עורכות וידאו במגזר שלנו. כך שיש שוק בנישה הזאת. (כמה סרטים יש לנשים ובנות? אז נכון זה לא 'קולנוע' זאת 'הקרנה' לנשים ובנות.... באישור רבניות מדופלמות)
אני לא באה להתווכח אבל נשמע שאת לא חיה את המציאות בשטח כ"כ. ולא רוצה להיכנס לדיונים בנושא הזה.

לגבי זכוכית מגדלת - על זה דיברתי. חילוני ממוצע לא מבין מה עושה זכוכית מגדלת על אתרוג ומה המשמעות לכך, אז איך חשבת שזה מיועד למגזר החילוני ?
ח"ו להתווכח.
את מבינה לבד שלא יוציאו לאתרים חרדים פרסומות עם שחקניות אפי' מסרטים של פרלשטיין...
הזכוכית מגדלת היא סצנה מהסרט כמו שנאמר, והסרט הזה למיטב ידיעתי הוקרן בבתי קולנוע וזכה אף בפרס ישראל , כך שחילונים מכירים את שולי רנד או עם מיקרופון או עם זכוכית מגדלת בעין.
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ח"ו להתווכח.
את מבינה לבד שלא יוציאו לאתרים חרדים פרסומות עם שחקניות אפי' מסרטים של פרלשטיין...
הזכוכית מגדלת היא סצנה מהסרט כמו שנאמר, והסרט הזה למיטב ידיעתי הוקרן בבתי קולנוע וזכה אף בפרס ישראל , כך שחילונים מכירים את שולי רנד או עם מיקרופון או עם זכוכית מגדלת בעין.

ברור שלא ישימו נשים, וגם אין סיבה שיהיו בפרסום שמיועד לחרדים.
את הסרט כולם מכירים גם חילונים וגם חרדים... ובכל מקרה מי שזיהה את הסצנה מהסרט מצוין, ומי שלא - זה עבר מעולה גם ככה.
 

ויז'ן מדיה

Art Director
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
היה לי ברור כשראיתי את הפרסומות הללו שההשקעה שם גבוה מאוד, כל פריים הוא מוקפד, התאורה, הצילום.

אבל לא ידעתי עד כמה, אז קצת חיטטתי ברשת, והנה, שימו לב לרשימת הקרדיטים:
אושר עד - סוכות
חברת הפקה: עולם ומלואו הפקות
משרד פרסום: ידעו - Yedu
במאי: Aharon Orian
מנהלת הפקה: חנה אוריאן
ע. במאי ומפיק שותף: David Orian
קריאייטיב: Avraham Maya
תסריט: אברהם מאיה, אהרון אוריאן
צלם: Lael Utnik
מפיק בפועל: מנדי כהן
תאורן: Shuki Paz
גריפ: גיא נאמן
ע. צלם: Nimrod Golan
סאונדמן: Vadim Yagman
ארט דירקטור: חנה אוריאן
ע. ארט: שניאור ערד
מאפר: Noam Ben Moshe
פוסט: עולם ומלואו
קומפוזיטור: דוד אוריאן
קריין: אבי לביא
ציוד צילום ותאורה: מובי מוביל ציוד צילום
בכיכובו של Shuli Rand / Shuly Rand / שולי רנד
שחקנים: Ben Sela, Maor Oved
סוכנות ניצבים: הופמן & מאצנר Yossi Hofman יוסף דוד מאצנר
סטילס: Meir Lavi

צרפתי גם כמה תמונות של ההפקה מאחורי הקלעים
 

קבצים מצורפים

  • 21686781_807161166129714_8969270461895717979_o.jpg
    21686781_807161166129714_8969270461895717979_o.jpg
    KB 124.7 · צפיות: 967
  • 21543936_807161099463054_1565127765104002861_o.jpg
    21543936_807161099463054_1565127765104002861_o.jpg
    KB 116 · צפיות: 1,025
  • 21457477_807161276129703_1397033839713412480_o.jpg
    21457477_807161276129703_1397033839713412480_o.jpg
    KB 97.8 · צפיות: 875

ויז'ן מדיה

Art Director
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הנה עוד כמה תמונות.

קרדיט: מאיר לוי
 

קבצים מצורפים

  • 21641047_807160982796399_8095610766962556089_o.jpg
    21641047_807160982796399_8095610766962556089_o.jpg
    KB 79.3 · צפיות: 898
  • 21586801_807160856129745_8897180583549492347_o.jpg
    21586801_807160856129745_8897180583549492347_o.jpg
    KB 90 · צפיות: 803
  • 21586647_807161016129729_3063949143079585809_o.jpg
    21586647_807161016129729_3063949143079585809_o.jpg
    KB 82.6 · צפיות: 880
  • 22281794_819416764904154_1805853934231718283_n.jpg
    22281794_819416764904154_1805853934231718283_n.jpg
    KB 43.7 · צפיות: 856
  • 21457765_807161232796374_4398840437609967271_o.jpg
    21457765_807161232796374_4398840437609967271_o.jpg
    KB 97.1 · צפיות: 809

ויז'ן מדיה

Art Director
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
ואם אנחנו בפורום פרסום אז אני רוצה לגעת בפן הפרסומי.

אושר עד, מיום היוולדה יצרה בידול למותג שלהם,
מודעות עם מחירים? לא עוד!
קוביות צפופות של מבצעים 4 טיטולים ב99 שח? לא עוד!
מההתחלה הם הלכו על קו שונה.

קודם כל, במשך הרבה זמן, החדירו לציבור את המסר - 'מבצע' הוא מושג זמני ואילו אצלנו, כל החנות מבצע וכל השנה מבצע. את המסרים האלה פרסמו עם הסלוגנים - בלי שטיקים וכו'.

לאחר מכן, יותר בשנה שנתיים האחרונות, לאחר שהציבור הבין היטב את כדאיות המחירים הם עברו לנושא של חווית הקניה. גדול, יפה, שפע, מסודר.

הם מבליטים במודעות פרינט וכמובן בסרטונים את הגודל, את החוויה, את השפע.
בסרטונים לא שומעים את המילה מחיר/הנחה/כרטיס מועדון/מבצע, רק דבר אחד פשוט:
"מרגישים חג באושר עד"

בעיניי זה בידול מאוד מוצלח, ושיעור בתורת הפרסום.
 

אהרן ליברמן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ממה שהבנתי שאושר עד משקיעים רק בשטיקים וטריקים מבלי שאנחנו בכלל לא יודעים עליהם (כי לא מדברים רק עושים)
נכנסים לחנות ביום אחד ורואים על המדף חבילת עוגיות ב9.90 ש"ח, ומחרת אתה רואה באמצע החנות משטח שלם עם אותם עוגיות במבצע 9.90 ש"ח ולא עובר יום וכל המשטח מתרוקן,
כל פעם שאני נכנס לשם אני אוהב לראות את השטיקים שלהם,
הריצוף בחנות הוא עם בלטות מאוד קטנות, בכדי שהלקוח ירגיש שהולך בשדרה ה13 זה נראה גדול כפול ממה שבאמת,
העגלות ענקיות שבן אדם ירגיש שלא קנה כלום וחייב למלאות עגלה (כי לא לזה קוראים קניה)

מי שרוצה ללמוד שטיקים שיסתובב ברשתות "אושר עד" בטוח שילמד הרבה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה