דרוש מידע את הכסף חזרה!!! ואם לא - - -

חני חני חני

משתמש רשום
גם אני הסתבכתי עם בית עסק מהסוג הזה,
הזמנתי זוג כרטיסי טיסה בחברת תעופה מוכרת ובטלתי זמן קצר לאחר מכן,
לפי מדיניות החברה אם מבטלים 5+ שעות לפני מקבלים חזרה 100% מסכום העסקה.
אבל מה הבעיה שהחברה לא זמינה 24/7 ולכן כשבטלתי ב7 בערב וכבר לא היו נציגים פשוט נתקעתי, והטיסה היא ב6:30 לפנות בוקר,
אז מה עוזר לי 5 שעות קודם אם אתם לא שם ובאתר א"א לבטל אלא רק לשלוח בקשה לביטול.
החברה היתה צריכה לשים מענה של נציגים בכל השעות ע"מ לאפשר ללקוחות לבטל בכל עת, זו חברה שמטיסה נוסעים 24/7 תיהיו זמינים.
יצרתי איתם קשר והם לא פותחים את המייל,
מה עוד ביכולתי לעשות??
הקו החם יעזור לי?
יש אתר לפניות הציבור?
מדובר בסכום גבוה.
אשמח לעזרה ותודה לכולכם.
 

חיים של תורה

משתמש מקצוען
גם אני הסתבכתי עם בית עסק מהסוג הזה,
הזמנתי זוג כרטיסי טיסה בחברת תעופה מוכרת ובטלתי זמן קצר לאחר מכן,
לפי מדיניות החברה אם מבטלים 5+ שעות לפני מקבלים חזרה 100% מסכום העסקה.
אבל מה הבעיה שהחברה לא זמינה 24/7 ולכן כשבטלתי ב7 בערב וכבר לא היו נציגים פשוט נתקעתי, והטיסה היא ב6:30 לפנות בוקר,
אז מה עוזר לי 5 שעות קודם אם אתם לא שם ובאתר א"א לבטל אלא רק לשלוח בקשה לביטול.
החברה היתה צריכה לשים מענה של נציגים בכל השעות ע"מ לאפשר ללקוחות לבטל בכל עת, זו חברה שמטיסה נוסעים 24/7 תיהיו זמינים.
יצרתי איתם קשר והם לא פותחים את המייל,
מה עוד ביכולתי לעשות??
הקו החם יעזור לי?
יש אתר לפניות הציבור?
מדובר בסכום גבוה.
אשמח לעזרה ותודה לכולכם.
קודם כל מאוד מוזר לי שהם נותנים לבטל עד 5 שעות לפני הטיסה ועוד נותנים על זה החזר מלא, אני נמצא עמוק בעניין ואני לא מכיר חברה כזאת (אפילו חוק הגנת הצרכן אומר אחרת).
דבר שני, עם כל הכבוד הטענה שלך לא נכונה, כי כמו שאת מבינה שחנות (גם און ליין שאפשר לקנות שם 24/7) שנותנת להחזיר מוצר עד 48 שעות לא צריכה להיות פתוחה 24/7, ככה גם כל משרד שהוא, חוץ מזה שאני כמעט בטוח ב100% שזה כתוב בחוקים שלהם שזה רק בשעות הפעילות.
מציע קודם לעבור על החוקים שלהם היטיב, ורק אחרי זה להתלונן.
במידה ובאמת את צודקת אין יותר פשוט מלתבוע אותם.
 

אלי @@@

משתמש מקצוען
מנסיון שקרה לנו בעבר פנינו לאמון הציבור אין לי כרגע מספר שלהם והודענו לחנות שפנינו אליהם והם התקפלו מיד והם אמרו לי שאם לא יעזור אחרי שאמרנו להם הם מטפלים בזה ע"י עו"ד שלהם (זה כביכול שירות של המדינה משהו ששיך אולי לזכויות הצרכן
בהצלחה
 

Revi-רוי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי

סווצ'אר.

משתמש מקצוען
ב"ה נשמע שהחזירו את הכסף....
1670866662938.png
 

אלי @@@

משתמש מקצוען
האתר של אמון הציבור https://www.emun.org/
03-560-6069

הרשות להגנת הצרכן https://www.gov.il/he/departments/consumer_protection_and_fair_trade_authority/govil-landing-page
במידה והינך נתקל בקושי או אינך יכול למלא את טופס הפניה באתר הרשות - עובדי פניות הציבור ברשות ישמחו לסייע לך למלא את הטופס. לקבלת סיוע או לכל שאלה אחרת ניתן להתקשר לטלפון מספר 073-3717777 בימים שני, שלישי ורביעי בין השעות 13:00-09:00
 

קבצים מצורפים

  • ‏‏צילום מסך (108).png
    ‏‏צילום מסך (108).png
    KB 160.2 · צפיות: 51

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
בלת"ק
המועצה לצרכנות הגישה רק בשנה האחרונה כמה תביעות ייצוגיות בעניין (למיטב זכרוני לפחות שלוש) ככה שהם "על זה" כדאי לפנות אליהם
 

הדסוש

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אם שילמתם בכרטיס אשראי
והכסף עדיין לא ירד מהכרטיס או שזה בתשלומים
אז כדאי שתפנו לחברת האשראי
כי במצב כזה הם גם יכולים לעזור
 

חני חני חני

משתמש רשום
קודם כל מאוד מוזר לי שהם נותנים לבטל עד 5 שעות לפני הטיסה ועוד נותנים על זה החזר מלא, אני נמצא עמוק בעניין ואני לא מכיר חברה כזאת (אפילו חוק הגנת הצרכן אומר אחרת).
דבר שני, עם כל הכבוד הטענה שלך לא נכונה, כי כמו שאת מבינה שחנות (גם און ליין שאפשר לקנות שם 24/7) שנותנת להחזיר מוצר עד 48 שעות לא צריכה להיות פתוחה 24/7, ככה גם כל משרד שהוא, חוץ מזה שאני כמעט בטוח ב100% שזה כתוב בחוקים שלהם שזה רק בשעות הפעילות.
מציע קודם לעבור על החוקים שלהם היטיב, ורק אחרי זה להתלונן.
במידה ובאמת את צודקת אין יותר פשוט מלתבוע אותם.
צילמתי את המדיניות החזרים וביטולים שלהם למען הסר ספק.
1670884497247.png

והחוק להגנת הצרכן אומר גם שחייבים להחזיר את הכסף, ראיתי את זה כתוב באתר הקו החם של יתד נאמן.
 

דסי123

משתמש מקצוען
שלום לכולם,
אנחנו בבעיה סבוכה, אולי יהיו פה כאלה שיוכלו לעזור לנו...

סגרנו מטבח עם חברת מטבחים כלשהיא, שילמנו מקדמה 30% וקיבלנו תוכניות שהדגשנו כל הזמן שהם לא סופיות ועוד לא החלטנו כלום.

עברו מספר חודשים, הדירה בכלל עוד לא מוכנה, עוד לא נעשו מדידות, ואנחנו מעוניינים לבטל את העסקה.
בחוזה כתוב שאם מסיבה כלשהיא העסקה תתבטל, נחוייב ב10% על התוכניות.
אבל כיוון שעברו מספר חודשים, הם לא מוכנים בשום אופן להחזיר את המקדמה!

הם טוענים שכבר הזמינו את החומרים (איזה צבע? איזה גודל? לא החלטתי כלום!) ואין אפשרות לבטל אחרי כ"כ הרבה זמן.

עפ"י מה שראיתי באתרים, לפי החוק, כל עוד לא נעשו מדידות והמטבח לא ירד לייצור - הם מחוייבים להחזיר את כל המקדמה, וזה אפילו לא חוקי לדרוש 10% על התוכניות!

מה עושים???

תודה ענקית מראש...
יש לי דרך לעזור לך
שלחי הודעה פרטית
 

אמא רחל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
את לא פותחת את האשכול.
לא הבנתי למה הם רוצים לסגת בכלל. אני מעלה רעיון אולי פשוט להשאר איתם.
כנאה לא קראת בכלל את האשכול.
כי אם קראת מאיפה הבנת שהם טובים?
 

שלחן עורך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
עריכה תורנית
את לא פותחת את האשכול.
לא הבנתי למה הם רוצים לסגת בכלל. אני מעלה רעיון אולי פשוט להשאר איתם.
מדובר על חברה בעייתית, למי שעקב מתחילה.
יש לי עוד שתי הערות אבל אני מעדיף בפרטי. אם תוכלי לשלוח.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה