עזרה אתר טמו

בעלזערית

משתמש רשום
כאחת שרוכשת הרבה יש לי כמה דברים להגיד מנסיון:

1. התאמת מחיר!! אנשים לא יודעים ומפסידים מלא כסף!
במשך 30 יום כל מוצר שרכשתם אם המחיר שלו יורד אתם יכולים לקבל את ההפרש.
הם לא נותנים את זה מעצמם צריך לבקש.
בהזמנות שלי - הצגת פרטי הזמנה - התאמת מחיר.
למשל קניתי חולצה בשבעים שקל. אחרי שבוע המוכר הוריד לארבעים שקל וקיבלתי שלושים שקל!
לרוב ההפרשים נמוכים יותר אבל בהחלט מצטברים!

2. מידי פעם להכנס לקניה וללחוץ על החזרת מוצרים.
לבחור מוצר שעולה פחות מארבעים שקל ולבקש להחזיר אותו. בסיבה אפשר לבחור אין לי צורך בו, או לא כפי שציפיתי.
ואז ללחוץ המשך, לרוב זה נותן אופציה של להדפיס תוית להחזרה אבל לפעמים, וזה קרה לי כבר הרבה הוא מציע להשאיר את המוצר אצלי ולקבל זיכוי מיידי.
כבר קיבלתי ככה די הרבה מוצרים.

3. אם יש משהו יקר יותר שאתם לא לגמרי מרוצים, להתכתב עם נציג, ולבקש החזר. הוא יגיד להחזיר את המוצר אז תגידו לו שאין לכם כח או דרך להגיע לדואר.
יש הרבה מאד סיכוי שתקבלו את הכסף בלי להחזיר את המוצר!!
 

בטח בהשם

משתמש פעיל
1. התאמת מחיר!! אנשים לא יודעים ומפסידים מלא כסף!
במשך 30 יום כל מוצר שרכשתם אם המחיר שלו יורד אתם יכולים לקבל את ההפרש.
הם לא נותנים את זה מעצמם צריך לבקש.
בהזמנות שלי - הצגת פרטי הזמנה - התאמת מחיר.
למשל קניתי חולצה בשבעים שקל. אחרי שבוע המוכר הוריד לארבעים שקל וקיבלתי שלושים שקל!
לרוב ההפרשים נמוכים יותר אבל בהחלט מצטברים!
עד לפני כמה חושדים באמת זה היה משמעותי היום מדובר בשקלים בודדים
2. מידי פעם להכנס לקניה וללחוץ על החזרת מוצרים.
לבחור מוצר שעולה פחות מארבעים שקל ולבקש להחזיר אותו. בסיבה אפשר לבחור אין לי צורך בו, או לא כפי שציפיתי.
ואז ללחוץ המשך, לרוב זה נותן אופציה של להדפיס תוית להחזרה אבל לפעמים, וזה קרה לי כבר הרבה הוא מציע להשאיר את המוצר אצלי ולקבל זיכוי מיידי.
כבר קיבלתי ככה די הרבה מוצרים.
מותר??
3. אם יש משהו יקר יותר שאתם לא לגמרי מרוצים, להתכתב עם נציג, ולבקש החזר. הוא יגיד להחזיר את המוצר אז תגידו לו שאין לכם כח או דרך להגיע לדואר.
יש הרבה מאד סיכוי שתקבלו את הכסף בלי להחזיר את המוצר!!
רק בפעמים הראשונות

הם ממש נחמדים בהתחלה
אבל ברגע שעוברים איזה תקרה מסוימת לא יעזור כלום
לדוג'
רציתי להחזיר מוצר ששוה 2.5 ש"ח והם ביקשו שאני ישלח חזרה
למרות שהסברתי שמשלוח עולה להם 15 ש"ח
בקיצור תשתמשו בשרות הנחמד הזה בחישוב נכון
 

בעלזערית

משתמש רשום
עד לפני כמה חושדים באמת זה היה משמעותי היום מדובר בשקלים בודדים
תלוי מה את קונה. היה לי בשבוע האחרון סכום מצטבר של 40 שקל.
אני לא משקרת. לא אומרת שהגיע שבור.
אבל אין לי יותר צורך או הצבע לא בדיוק כמו שציפיתי וכו' אני מחפשת סיבה אמיתית:)
רק בפעמים הראשונות

הם ממש נחמדים בהתחלה
אבל ברגע שעוברים איזה תקרה מסוימת לא יעזור כלום
לדוג'
רציתי להחזיר מוצר ששוה 2.5 ש"ח והם ביקשו שאני ישלח חזרה
למרות שהסברתי שמשלוח עולה להם 15 ש"ח
בקיצור תשתמשו בשרות הנחמד הזה בחישוב נכון
 

לוי ו.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
כאחת שרוכשת הרבה יש לי כמה דברים להגיד מנסיון:

1. התאמת מחיר!! אנשים לא יודעים ומפסידים מלא כסף!
במשך 30 יום כל מוצר שרכשתם אם המחיר שלו יורד אתם יכולים לקבל את ההפרש.
הם לא נותנים את זה מעצמם צריך לבקש.
בהזמנות שלי - הצגת פרטי הזמנה - התאמת מחיר.
למשל קניתי חולצה בשבעים שקל. אחרי שבוע המוכר הוריד לארבעים שקל וקיבלתי שלושים שקל!
לרוב ההפרשים נמוכים יותר אבל בהחלט מצטברים!
תשימו לב שאפשר לבקש מספר פעמים וכל פעם שיש ירידה נוספת אפשר לבקש ולקבל שוב את ההפרש
 

יהודית מביתר

משתמש פעיל
כאחת שרוכשת הרבה יש לי כמה דברים להגיד מנסיון:

1. התאמת מחיר!! אנשים לא יודעים ומפסידים מלא כסף!
במשך 30 יום כל מוצר שרכשתם אם המחיר שלו יורד אתם יכולים לקבל את ההפרש.
הם לא נותנים את זה מעצמם צריך לבקש.
בהזמנות שלי - הצגת פרטי הזמנה - התאמת מחיר.
למשל קניתי חולצה בשבעים שקל. אחרי שבוע המוכר הוריד לארבעים שקל וקיבלתי שלושים שקל!
לרוב ההפרשים נמוכים יותר אבל בהחלט מצטברים!

2. מידי פעם להכנס לקניה וללחוץ על החזרת מוצרים.
לבחור מוצר שעולה פחות מארבעים שקל ולבקש להחזיר אותו. בסיבה אפשר לבחור אין לי צורך בו, או לא כפי שציפיתי.
ואז ללחוץ המשך, לרוב זה נותן אופציה של להדפיס תוית להחזרה אבל לפעמים, וזה קרה לי כבר הרבה הוא מציע להשאיר את המוצר אצלי ולקבל זיכוי מיידי.
כבר קיבלתי ככה די הרבה מוצרים.

3. אם יש משהו יקר יותר שאתם לא לגמרי מרוצים, להתכתב עם נציג, ולבקש החזר. הוא יגיד להחזיר את המוצר אז תגידו לו שאין לכם כח או דרך להגיע לדואר.
יש הרבה מאד סיכוי שתקבלו את הכסף בלי להחזיר את המוצר!!
צריך ללמוד ממך לקנות בצורה חסכונית שכזאת. (שלא לומר רווחית... ;))
 

עובדת מהבית

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
כאחת שרוכשת הרבה יש לי כמה דברים להגיד מנסיון:

1. התאמת מחיר!! אנשים לא יודעים ומפסידים מלא כסף!
במשך 30 יום כל מוצר שרכשתם אם המחיר שלו יורד אתם יכולים לקבל את ההפרש.
הם לא נותנים את זה מעצמם צריך לבקש.
בהזמנות שלי - הצגת פרטי הזמנה - התאמת מחיר.
למשל קניתי חולצה בשבעים שקל. אחרי שבוע המוכר הוריד לארבעים שקל וקיבלתי שלושים שקל!
לרוב ההפרשים נמוכים יותר אבל בהחלט מצטברים!

2. מידי פעם להכנס לקניה וללחוץ על החזרת מוצרים.
לבחור מוצר שעולה פחות מארבעים שקל ולבקש להחזיר אותו. בסיבה אפשר לבחור אין לי צורך בו, או לא כפי שציפיתי.
ואז ללחוץ המשך, לרוב זה נותן אופציה של להדפיס תוית להחזרה אבל לפעמים, וזה קרה לי כבר הרבה הוא מציע להשאיר את המוצר אצלי ולקבל זיכוי מיידי.
כבר קיבלתי ככה די הרבה מוצרים.

3. אם יש משהו יקר יותר שאתם לא לגמרי מרוצים, להתכתב עם נציג, ולבקש החזר. הוא יגיד להחזיר את המוצר אז תגידו לו שאין לכם כח או דרך להגיע לדואר.
יש הרבה מאד סיכוי שתקבלו את הכסף בלי להחזיר את המוצר!!
נשמע לי גזל
 

אלי @@@

משתמש מקצוען
2. מידי פעם להכנס לקניה וללחוץ על החזרת מוצרים.
לבחור מוצר שעולה פחות מארבעים שקל ולבקש להחזיר אותו. בסיבה אפשר לבחור אין לי צורך בו, או לא כפי שציפיתי.
ואז ללחוץ המשך, לרוב זה נותן אופציה של להדפיס תוית להחזרה אבל לפעמים, וזה קרה לי כבר הרבה הוא מציע להשאיר את המוצר אצלי ולקבל זיכוי מיידי.
כבר קיבלתי ככה די הרבה מוצרים.
מצטער שאני אומר אבל בסוף הם יקלטו את הצרכן הישראלי שסתם מבקש החזרים ומתלונן כל הזמן הרי יש פילוח נתונים ואלגוריתמים שבודקים את זה
ואז מי שבאמת יצטרך גם יסרבו לו ויקשיחו עמדות
פשוט תנהגו ביושר ובאמינות לא חובה לעקוץ בכל מקום שאפשר
 

יאיר צ

משתמש פעיל
מצטער שאני אומר אבל בסוף הם יקלטו את הצרכן הישראלי שסתם מבקש החזרים ומתלונן כל הזמן הרי יש פילוח נתונים ואלגוריתמים שבודקים את זה
ואז מי שבאמת יצטרך גם יסרבו לו ויקשיחו עמדות
פשוט תנהגו ביושר ובאמינות לא חובה לעקוץ בכל מקום שאפשר
מצטרף לכל מילה
 

מאמימוש

מקסימום כוחות לאמא
מנוי פרימיום

בעלזערית

משתמש רשום
מצטער שאני אומר אבל בסוף הם יקלטו את הצרכן הישראלי שסתם מבקש החזרים ומתלונן כל הזמן הרי יש פילוח נתונים ואלגוריתמים שבודקים את זה
ואז מי שבאמת יצטרך גם יסרבו לו ויקשיחו עמדות
פשוט תנהגו ביושר ובאמינות לא חובה לעקוץ בכל מקום שאפשר
יתכן שאתם צודקים.
לי משום מה נראה שהם לא טיפשים.
וזה שהם נותנים לי החזרים (ושוב, על דברים שלא הייתי לגמרי מרוצה) גורם לי להמשיך לקנות שם כך שבסופו של דבר ההם מרוויחים, וזו המטרה שלהם.
כי אם הם היו רוצים הם היו מפסקים לאשר לי, אבל הם רואים שאני צרכנית שלהם, אז הם נותנים לי להנות...
אולי אני טועה:(
 

וויינער יואל

משתמש מקצוען
יתכן שאתם צודקים.
לי משום מה נראה שהם לא טיפשים.
וזה שהם נותנים לי החזרים (ושוב, על דברים שלא הייתי לגמרי מרוצה) גורם לי להמשיך לקנות שם כך שבסופו של דבר ההם מרוויחים, וזו המטרה שלהם.
כי אם הם היו רוצים הם היו מפסקים לאשר לי, אבל הם רואים שאני צרכנית שלהם, אז הם נותנים לי להנות...
אולי אני טועה:(
לפי האשכולות והתגובות כאן בפרוג, זה נראה שהם, וכן באליאקספרס וכו', הם מתייחסים לכל לקוח בצורה שונה, ולקוח שמחשיד אותם שעושה את כל המשחקים, הם מגבילים אותו.
ככה נראה לי בכל אופן
 

פנינה 99

משתמש סופר מקצוען
1. התאמת מחיר!! אנשים לא יודעים ומפסידים מלא כסף!
במשך 30 יום כל מוצר שרכשתם אם המחיר שלו יורד אתם יכולים לקבל את ההפרש.
הם לא נותנים את זה מעצמם צריך לבקש.
בהזמנות שלי - הצגת פרטי הזמנה - התאמת מחיר.
למשל קניתי חולצה בשבעים שקל. אחרי שבוע המוכר הוריד לארבעים שקל וקיבלתי שלושים שקל!
לרוב ההפרשים נמוכים יותר אבל בהחלט מצטברים!
הם נותנים לבקש התאמת מחיר רק על פריט אחד מתוך כל הזמנה.
ניסיתי פריט שני וסורבתי.
 

יאיר צ

משתמש פעיל
הם נותנים לבקש התאמת מחיר רק על פריט אחד מתוך כל הזמנה.
ניסיתי פריט שני וסורבתי.
זה אוטומטי במחשב, בכלל לא בוחרים מוצרים רק הזמנה והם מחשבנים אוטומטי מה ירד לו המחיר ומחזירים
זה בודק את כל המוצרים שהזמנת ואפשר לעשות כמה פעמים עד 30 יום
 

בעלזערית

משתמש רשום
הם נותנים לבקש התאמת מחיר רק על פריט אחד מתוך כל הזמנה.
ניסיתי פריט שני וסורבתי.
לא סורבת. אין התאמת מחיר. או שהמחיר בכלל עלה, או שהפסיקו למכור אותו. אין דבר כזה להיות מסורבת בהתאמת מחיר!
תנסי פעם בכמה ימים, עד שלושים יום. יש הפתעות!
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

השתקפות מרהיבה • אתגר 137

לוח מודעות

למעלה