פניתי פעמים רבות לכל מי שרק אפשר כולל אייכלר, מקלב, פניות הציבור בכנסת, פניות הציבור בדואר, ושום דבר לא זז, והתשובה אף היתה ששום דבר גם לא עומד לזוז בעניין:
המענה היבש היה:
שלום רב,
"הדואר בא אליי" הינו שירות ערך מוסף ללקוחות השירות, בבסיסו הוא שירות דיגיטלי, כאשר הלקוח מזמין מראש את השירות באמצעות אתר האינטרנט של החברה.
התהליך התפעולי, גובש בדרך אשר אמורה להפחית באופן משמעותי את סיכוני גניבת הפריטים ע"י בלתי מורשים.
מטעמי אבטחת מידע, השירות ניתן רק במקרים בהם ללקוח יש אפשרות לקבל הודעת SMS עם קישור לשירות.
לחברה יש אינטרס גבוה לפתוח את השירות לכלל הלקוחות המבקשים לעשות שימוש בשירות זה אולם, כעת ובשלב זה נוכח העובדה כי מדובר בשירות דיגיטלי
ונוכח המגבלות של אבטחת השירות לא עולה בידינו לעשות כן. אשר למנגנון הקראות קוליות, אין לנו מנגנון כזה וגם לא מתוכנן להיות.
בברכה,
משרד נציב תלונות הציבור
חברת דואר ישראל
לפנייתי החוזרת כי משום מה כל הבנקים מסתדרים מעולה עם אבטחת מידע ומנגנון הקראות קוליות - לא הגיבו כלל.
לפניה הנוספת בנוגע לממ"סים מרוחקים בלי כל רצון לפתוח ממ"סים ברוב שכונות ירושלים - גם לא היתה כל תגובה.
אולי אם תהיינה פניות רבות בעניין - משהו יזוז.