אתם ועד בית?גרים בבנין עם חברת ניהול?כנסו!

צלצל

משתמש רשום
בגדול חברת ניהול לוקחת סדר גודל של 30שח על דמי הניהול ותלוי במספר הדיירים כי בסוף הם צריכים לצאת עם סכום על הבנין. חוצמזה, יש עלויות של שימוש כמו חשמל גם על מעליות, ניקיון, שירות מעליות ועוד (אלו המרכזיים). וזה לא קשור בכלל לחברת ניהול אלא הם מוסיפים את דמי הניהול על התשלומים השוטפים וכך מגיעים לסכומים שהזכירו.
המלצה ואני מרוצה ממנו: פיקס

1599529090​

 

סוניה

משתמש מקצוען
אנחנו ועד בית בבניין עם 11 קומות, 22 דיירים.
סליקה דרך "איחוד ועדי בתים".
משלמים 150 ש"ח לחודש לדייר
 

די

משתמש סופר מקצוען
היום שיש אפשרויות גביה דרך כרטיסי אשראי לחשבון של הוועד, ותשלום בהו"ק ישירות למעלית וחשמל, אין הרבה עבודה לוועד בית (מניסיון, חוץ מהחלפת מנורות שאת זה גם החברת ניהול לא עושה).
 

י א ק

משתמש חדש
יש חברות שעושות רק גביה מהדיירים דרך אשראי והוראות קבע
ומעקב אחרי הגביה
ממליץ מאד על חברת "סילוקית" גביה לוועדי בית שירות מעולה
ובמחיר מוזל. הטלפון שלו-0534184125
 

ayelet

משתמש מקצוען
היום שיש אפשרויות גביה דרך כרטיסי אשראי לחשבון של הוועד, ותשלום בהו"ק ישירות למעלית וחשמל, אין הרבה עבודה לוועד בית (מניסיון, חוץ מהחלפת מנורות שאת זה גם החברת ניהול לא עושה).
אצלינו החברת ניהול אחראית על החלפת מנורות
 

Bin26

משתמש פעיל
מישהו יכול להביא לי בפועל מספר של חברת ניהול שמרוצה ממנה במחירים סבירים אנחנו מחפשים כבר המון זמן וזה ממש דחוף לנו!!! תודה!
 

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
זה יוצא מאוד יקר.
מסורבל ולא יעיל.
בכל דבר צריך להיות רשמי ופורמלי עם דיווח לרשויות וכו'.
והכל לא כולל מע"מ וביטוח ועוד.
וגם החברה צריכה להרוויח לאחר שהיא תשלם מיסים ועוד.

חפשו מישהו בתשלום.

אפשרי שוועד הבית בבניין הסמוך, ינהל גם את שלכם תמורת תשלום.
בתשלום מתאים תמיד ימצאו מישהו.
תמיד זה יצא יותר זול ויותר יעיל.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה