ואו!תודה לכל מי שהשתתף באתגר!
אוהבת את היצירתיות שלכם, כל עיצוב ודף פה שווה במה משלו
נהניתי לצפות, ל'לייק' ובסוף גם לשפוט (עבודה קשה)
אז קודם קצת פירוט ואח"כ לא נשכח את המנצחים/ות שלנו
אז קדימה בואו נתחיל ---
@קס33 קפצה למים עם משהו שנראה כמו אתר קניות לבגדי ילדים, שפת העיצוב מתוקה ומתאימה לילדים, הכל מסודר בצורה טובה, ההנחות שיש - בונוס משכנע המיקום הנכון של סל הקניות, החיפוש וכו'
הגלגלת למטה ששולפת בגדים - אני משערת לפי מה שהלקוח חיפש לאחרונה באתר
- אבל, זאת לא הייתה מטרת האתגר, מטרת האתגר הייתה ליצור דף נחיתה ולא אתר, לא נורא העיקר שפשפת את הידע המקצועי שלך
@שמריהו בעל העסק 'ביצוע' מעמד ומעצב ספרים בנה דף נחיתה מינימלי כיאה למעצב מוצלח, בלי מידי הרבה קשקושים, ישר ולעניין השפה העיצובית של העסק זועקת מכל כיוון, האזור של יצירת קשר - תנאי חובה להיכנס לאתגר פה )) מצויין!
אפשר כמה הע(א)רות?
שים לב להקפיד יותר על בחירת פונטים נכונים, לא צריך כ"כ הרבה פונטים, מספיק אחד או שתיים , שים לב לגדלי הפונטים כן, אפילו לדבר קטן כזה כמו הS של כתובת המייל שהיא לא באותו גודל של שאר המייל מומלץ לשים לב
@וורובל המעצבת האלופה הדף ארוך ומרשים, נתחיל מלמעלה ללמטה
קודם כל חייבת לציין שבכאלה דברים חובה לשים לב גם לדברים הקטנים, כמובן שלא בכל דף נחיתה צריך אותם אבל זה חלק מ'אפיון אתרים' ופה אני מתכוונת לכפתור הנגישות שנמצא במיקום הנכון, בולט בצורה הנכונה והוא מצויין וממש מתאים לדף נחיתה כזה
טוב, אז את הלוגו אין לי מושג מי עיצב אבל רק לראות אותו ובא לי לאכול איזה צ'ונט עסיסי
ואז לאורך כל הדף בא לידי ביטוי השפה העיצובית שמתאימה את עצמה למיתוג המוצלח של העסק
אהבתי את האופנוע ש'מתאר' את המשלוחים שהקייטרינג עושה
גם הקופי ' מה להעמיס לך ' מדבר אל הלקוחות , מעין שפה זורמת וחופשיה, אנחנו פה בשבילכם מעמיסים לכם מה שאתן רוצים, הפירוט 'מה אתה רוצה להזמין ובאיזה כמות' 'מתי לשלוח לך את האוכל' הכל - מדוייק
הנקיות אנינת הטעם של התפריט בתוספת תמונות להמחשה
ושוב 'צור קשר' כדי שלא ישכחו חלילה לקנות ולא יצטרכו להתאמץ לעלות למעלה גם אחרי שראו את התפריט המרשים.
והתרשמתי מהעניין שהם לא עוזבים את הלקוח פה אלא הם איתו עד סוף הדרך, גם אם הוא לא הבין משהו בדף נחיתה יש לו לאן לפנות
@ירמיה בן קמון לצערי לא אוכל להתייחס אלייך כיוון שהבאת קישור לאתר ולא לדף נחיתה
@Ayala1 איזה כיף להיכנס לדף כמו שלך, אנרגטי וחדשני ! אז, הסיפור מתחיל כאן, ואו מעניין באמת מה הסיפור, אבל קצת חבל שהכיתוב מוסתר ע"י העננים, היה מתאים שהוא יהיה קצת יותר בולט
ואז רואים את האיש העסקים שמקפץ לו לאי שם לסיפור, רעיון
אז אני מתחילה לקרוא ולקלוט שקפצת על המציאות העכשווית קורונה ולקחת את זה צעד נוסף - פרסום העסק שלך שמעצב אתרים, תאמת בזכות הדף שלך יש מצב שהייתי באה אלייך שתעצבי לי אתר
אז בעצם, מי שהבין עד כה רק נותר לו ללחוץ על 'אני רוצה הפי אנד>>' אין מה לומר קופי מיוחד
טוב אז בחרתי להמשיך וקראתי, בהתחלה קצת לא הבנתי את הכותרת, כי יש קטע שכשאת בתוך הנושא כבר שכחת מכל העולם אז כן גם שכחתי כביכול שיש קורונה ולכן לא בטוח שהייתי שמה את הכותרת הזאת בשלב הנוכחי שבו אני נמצאת בעמוד, אני הייתי שמה את זה כשלב ראשון לפני השלב של עסק אונליין...
אוהבת בהמשך את האייקונים,
הפירוט מה את נותנת בתמורה, מצויין
והעיקר שיהיה הפי אנד ותחושה טובה ללקוח
שימי לב שלבאנר לא התייסתי כי הוא לא קשור לאתגר
@Aviyac111 מזהים מקילומטרים תסגנון שלך - יצירתי, קליל וזורם
איזה כיף לבוא אל מעצבת כמוך עליך אפשר לסמוך שתעשי משהו יצירתי וקליל
וכל מילה נוספת מיותרת
(שימי לב לפעם הבאה, איפה שכתוב עיצוב מיתוג עימוד הייתי מצמצמת רווחים, אפילו שרואים שרצית להתאים את זה לגריד) ועוד משהו - העיצוב אומנם יפה, רק מרגיש לי טיפונת חיקוי, הייתי מצפה שתכניסי גם משהו חדשני ש'עוד לא ראיתי'
לגבי השני - שלך, שמרת לאורך כל הדף על שפה עיצובית נכונה ומתאימה לעסק האדריכלות התמונה ששמת יפיפיה ומתאימה ומצויין שהיא תופסת תשומת לב אבל לא מידי (עקב הבוקה המצויין מאחורה)
הריבוע בצד עם היתרונות של העסק מעולה ומעלה את הרושם
@עריכה מקצועית אז קודם כל הלוגו שלך מככב במודעה ומהווה את הבסיס לדף, כיאה למותג שבטוח בעצמו, ועוד יותר - שהצלחת להכניס גם את החתימה למייל שלך, בקיצור את כל מה שהמותג משתמש בו
אוהבת את הפונטים, מוצלחים ממש, את הרעיון ואת הקצב שבעיצוב והצלחת בגדול לשלב בין מובייל לווב
אהבתי במיוחד שעשית את הלוגו שלך בענק וזה יצר צורה עם צבעים מרהיבים.
@שרה פינטו קודם כל שאפו ענק על היוזמה, כמעט שקלתי להצטרף גם והכי שווה שאת יזמת את זה
השקעת בגיפים אבל לא אתייחס אליהם כפי שציינתי
אז בואו נתחיל, דף נחיתה בסגנון אומנותי משהו ומצד שני עדכני - קצת מינוס, הייתי מצפה למשהו קצת יותר אחיד
אומנם זהו דף נחיתה בעל מטרה שמחולקת לכמה מטרות אבל בכל זאת הייתי מנסה לשמור כמה שיותר על אחידות
אז מצד ראשון יש לנו כמה וכמה ציורים אומנותיים מיוחדים במינם ומצד שני אזור היצירת קשר לא ממש קשור (חוץ מהצבעים) הייתי מצפה למשהו שיהיה קשור קצת יותר לאומנות
מעבדות לחירות - כמה מתאים, עם האיור היפיפיה של קריעת ים סוף כביכול, כמה מתאים לתקופה
הלוגו יפיפיה וממש מתאים ומשדר את הרעיון
גם בהמשך הכנסת את הבית החמוד ממש מצויין!
והעיקר לא שכחת את הקורונה )) והפכת אותם למעין עיטור מוסיף עניין
בהמשך לשון הרע לא מדבר אלי, כמה מתאים וחשוב בתקופה זו, לקחת את הפונט הידוע והמתאים בצירוף תמונה אומנותית שהופכת את הכותרת להרמוניה מושלמת
אח"כ בא הסיפור שאני לא בטוחה אם את אחראית לתמונה האומנותית, העיקר שהיא יפה ואני בטוחה שהיא גם מתאימה לסיפור הגריד והחלוקה של הסיפור לטורים נראה מצויין ונח לעין
לוח התזכורות מסודר ומינימלי
@פינגפונג איזה יופי של דף נחיתה, מריח טרי ורענן, גם בלי לראות את התפוז בסוף
אז קפצו פה על המציאה של הקורונה כמו כל החכמים בשבועות האחרונים
צבעים רעננים ומתאימים
סמלי קורונה שרוקדים לאורך הדף
יצירת קשר לכל אלה הפחות סבלניים - מיד בהתחלה
ועוד אחד בסוף לאלה הסבלנים עם ראש שצריך לקרוא מה יש להציע ולחשוב פעמיים לפני כל דבר
תמונה מצויינת
אבל חסר לי איזה משפט כזה כמו 'מלימון עושים לימונדה' בקצת פחות שחוק שיסביר לי בקצרה מי עומד מאחורי העסק
כי הכל טרי לי ורענן לי רק מהצבעים והתמונות ומשפט המחץ שישלים לי את ההרגשה אין פה וחבל
ו--- עברנו לאתר המכובד של חסידות בעלז
שורת התפריט- מצויין!
התמונה הפותחת, כמה מתאים מבנה הבית כנסת של החסידות, משדר רשמיות ומכובדות
ואז 'מתחילים בסיור באתר'
החל מהסבר שמסביר בקצרה את ה'לב' של החסידות,
גלגלת תמונות של ההיסטוריה, שנדע מאיפה הם באו ועד להיכן הם הגיעו
היסטוריה מתומצתת בצורה מעולה,
ועד להיכן אוחזים היום - מבנה בית הכנסת המרשים שהוצג גם בהתחלה, משדר לי יותר מתמיד כמה החסידים מעריצים את המבנה מלא הקדושה הזה
ממשיך לסיורים במקום, תגובות מרוצות ממי שכבר ביקר שם וסופסוף הגענו ליצירת קשר, היה מרשים במיוחד הסיור בדף הנחיתה כמובן לא שכחו לציין את מיקומם במפה - נקודה חשובה
ולסיום גלריית תמונות למי שעדיין לא הפנים ששוה לו ללכת לסיור
ולסיכום, הצבעים - מצויינים, שחור ומעין זהב משדר את מה שאמור לשדר (ראה לעיל) דף נקי, מתומצת מעביר את כל מה שיש להעביר גורם ללקוח לרצות לבוא לסייר באזור.
@SDR לא יודעת מה עם כולם, אבל אותי הפתעת, לקחת את הקורונה בהתגלמותה עם כל השנאה שיש אליה (רק בל נשכח שה' הביא אותה אלינו בגלל חטאינו) והפכת אותה לכסף, אז קדימה בואו נחסוך את עוגמת הנפש מהקורונה ונתחיל להבין שיש פה הזדמנות לקדם את העסק, זהו זה מה שאני הבנתי
רעיון פגזי
וחוץ מהרעיון יש פה עיצוב אנין טעם, קשור מאד למותג הקורונה 'המאיימת' שהפכה לדמות (חמודה?!)
הדף המסודר והנקי
הערונת: חבל שבדף למובייל הצגת את השעון ולא רק את הצל בווב הבנתי את זה לבד
@feldebbie באתגר היו צריכים להעלות עד שתי יצירות ולכן אתייחס לראשון ובקצרה לאחרים
התמונה מאחורה מלאת השראה ויופי שמשדרת את הכל ולא צריך יותר, רק להמשיך ליצירת קשר וגמרנו, איזה כיף, בכלל לא מתיש ורק גורם לרצות לפנק
אזור היצירת קשר מעולה רק הייתי מפחיתה מהשקיפות שלה כדי שהכיתוב יהיה יותר קריא
לא הבנתי מה הסמל של השמע משדרת, יתכן שזאת טעות
לגבי הדפי נחיתה האחרים,
קודם כל אוהבת את השם פלפלת
דפי נחיתה בכיוון טוב, אני רואה שאת אוהבת אופסיטי בצור קשר, באחד מהם זה שוב יוצר טקסט לא קריא בשאר זה מצויין
התמונות טעימות ומגרות
הייתי משנה את הפונט של הכותרת.
@racheligraf דף נחיתה שמשדר את מהות העסק בכל פינה, רשמיות, וכמו הסלוגן שלך 'תדמית שמייחדת עסקים'
אוהבת את הטורקיז ששובר את השחור צהוב הרשמי
אולי כמו הקורונה ששברה לנו את השגרה
הרעיון של האיקס על 'העסק מושבת', העסק מושבת? מצד אחד כן, מצד שני אולי לא, כלומר אני פה בשבילכם כדי לקדם אתכם, פרדוקס מוצלח
והתשובה שמגיעה יש פתרון בתוך עיגול משובב עין שבא לבקרנו גם בהמשך
- פירוט ההיצע מתומצת בצורה מעולה
ואיזה כיף יש גם מבצע (עם כזה דף... בטח כבר מזמן יש עשרה שמימשו)
האייקונים שאח"כ מקצועיים ומרשימים כיאה לעסק
וכמובן יצירת הקשר חובה בכל דף, כדי שאדע לאן לחזור ואיזה כיף שיש לך גם אתר שבו אוכל להציץ בעבודות שלך
@אברהמלע איזה שחמט , מי שיקח את המהלך הבא ויבוא אליך בטוחני שיצא מנצח
כמה מתומצת כמה מזמין, שפה עיצובית מיוחדת ומצויינת
וכל מילה מיותרת
- לצערי לא תוכל לזכות עקב חסרון בקריטריונים
@מלכההה כמה שהדף שלך נכון עיצוב מינימלי ומדוייק את מסבירה ללקוח את מה שהוא לא מבין, הוא לא מבין בעיצוב, אבל את בטוח מבינה, הוא צריך לסמוך עלייך ועם דף כמו שלך שמסביר את העניין בצורה קולעת הוא בטוח יסמוך עלייך
שתמתגי אותו בשפה הנכונה ביותר שכל הלקוחות יבינו
בכל זאת עם כל הדף הזה, קצת חסר לי שהוא לא מקושר ל'מותג' שלך איך מתקשר פה הפלפל? הוא לא מוזכר כאן, חבל
העיקר שהתענגתי על העיצוב המוצלח!
@מושקי ברקו משפט מפתיחה + תמונה המשדרת את מה שהעסק מציע - מצויין!
הלאה, מיתוג מתוק ומלבב
קצת עלי... רוצה להגיד לך שהמתיקות נודפת מכל פינה, הן מההעיצוב והן ממה שכתבת וכן מהעוגות (יאמ..)
אהבתי תפונט העגלגל , מתאים במיוחד
רואים שהלב מושקע בעבודה שכזאת
הערונת: בפעם הבאה אשמח שיהיו בגלריה המוצגת בדף נחיתה תמונות קצת יותר מקצועיות - מדובר על חלקן, זה מוריד מהערך של כל שאר דף הנחיתה המוצלח
ואו, סיימתי לא האמנתי שיצא לי כזה ארוך
נ.ב. לא התכוונתי אצל אף אחד כמה יצא לי לכתוב, כתבתי לפי ראות עיני , חלק יצא קצר חלק יצא ארוך, כל אחת מוזמנת לקרוא מה כתבתי ואף לחלוק עלי אם יש צורך.
ועכשיו לזוכים שאכתוב אותם בלי לציין למה בחרתי, את זה תבינו אחרי שתקראו למעלה
קריטריונים לזכייה:
* ע"פ הכתוב הנ"ל
* ע"פ שמירת כללי האתגר
*ומעט ע"פ לייקים
מקום שלישי - @SDR
מקום שני - @racheligraf
מקום ראשון - @Ayala1
קדימה @Ayala1 השרביט מועברת אלייך לפתיחת האתגר הבא >>
תודה רבה...@שמריהו בעל העסק 'ביצוע' מעמד ומעצב ספרים בנה דף נחיתה מינימלי כיאה למעצב מוצלח, בלי מידי הרבה קשקושים, ישר ולעניין השפה העיצובית של העסק זועקת מכל כיוון, האזור של יצירת קשר - תנאי חובה להיכנס לאתגר פה )) מצויין!
את ה S הגדול יוצא תמיד יותר מהמספרים [אפשר לשחק ולשנות] אבל אני דווקא אוהב כך,אפשר כמה הע(א)רות?
שים לב להקפיד יותר על בחירת פונטים נכונים, לא צריך כ"כ הרבה פונטים, מספיק אחד או שתיים , שים לב לגדלי הפונטים כן, אפילו לדבר קטן כזה כמו הS של כתובת המייל שהיא לא באותו גודל של שאר המייל מומלץ לשים לב
תודה לכל מי שהשתתף באתגר!
אוהבת את היצירתיות שלכם, כל עיצוב ודף פה שווה במה משלו
נהניתי לצפות, ל'לייק' ובסוף גם לשפוט (עבודה קשה)
אז קודם קצת פירוט ואח"כ לא נשכח את המנצחים/ות שלנו
אז קדימה בואו נתחיל ---
@קס33 קפצה למים עם משהו שנראה כמו אתר קניות לבגדי ילדים, שפת העיצוב מתוקה ומתאימה לילדים, הכל מסודר בצורה טובה, ההנחות שיש - בונוס משכנע המיקום הנכון של סל הקניות, החיפוש וכו'
הגלגלת למטה ששולפת בגדים - אני משערת לפי מה שהלקוח חיפש לאחרונה באתר
- אבל, זאת לא הייתה מטרת האתגר, מטרת האתגר הייתה ליצור דף נחיתה ולא אתר, לא נורא העיקר שפשפת את הידע המקצועי שלך
@שמריהו בעל העסק 'ביצוע' מעמד ומעצב ספרים בנה דף נחיתה מינימלי כיאה למעצב מוצלח, בלי מידי הרבה קשקושים, ישר ולעניין השפה העיצובית של העסק זועקת מכל כיוון, האזור של יצירת קשר - תנאי חובה להיכנס לאתגר פה )) מצויין!
אפשר כמה הע(א)רות?
שים לב להקפיד יותר על בחירת פונטים נכונים, לא צריך כ"כ הרבה פונטים, מספיק אחד או שתיים , שים לב לגדלי הפונטים כן, אפילו לדבר קטן כזה כמו הS של כתובת המייל שהיא לא באותו גודל של שאר המייל מומלץ לשים לב
@וורובל המעצבת האלופה הדף ארוך ומרשים, נתחיל מלמעלה ללמטה
קודם כל חייבת לציין שבכאלה דברים חובה לשים לב גם לדברים הקטנים, כמובן שלא בכל דף נחיתה צריך אותם אבל זה חלק מ'אפיון אתרים' ופה אני מתכוונת לכפתור הנגישות שנמצא במיקום הנכון, בולט בצורה הנכונה והוא מצויין וממש מתאים לדף נחיתה כזה
טוב, אז את הלוגו אין לי מושג מי עיצב אבל רק לראות אותו ובא לי לאכול איזה צ'ונט עסיסי
ואז לאורך כל הדף בא לידי ביטוי השפה העיצובית שמתאימה את עצמה למיתוג המוצלח של העסק
אהבתי את האופנוע ש'מתאר' את המשלוחים שהקייטרינג עושה
גם הקופי ' מה להעמיס לך ' מדבר אל הלקוחות , מעין שפה זורמת וחופשיה, אנחנו פה בשבילכם מעמיסים לכם מה שאתן רוצים, הפירוט 'מה אתה רוצה להזמין ובאיזה כמות' 'מתי לשלוח לך את האוכל' הכל - מדוייק
הנקיות אנינת הטעם של התפריט בתוספת תמונות להמחשה
ושוב 'צור קשר' כדי שלא ישכחו חלילה לקנות ולא יצטרכו להתאמץ לעלות למעלה גם אחרי שראו את התפריט המרשים.
והתרשמתי מהעניין שהם לא עוזבים את הלקוח פה אלא הם איתו עד סוף הדרך, גם אם הוא לא הבין משהו בדף נחיתה יש לו לאן לפנות
@ירמיה בן קמון לצערי לא אוכל להתייחס אלייך כיוון שהבאת קישור לאתר ולא לדף נחיתה
@Ayala1 איזה כיף להיכנס לדף כמו שלך, אנרגטי וחדשני ! אז, הסיפור מתחיל כאן, ואו מעניין באמת מה הסיפור, אבל קצת חבל שהכיתוב מוסתר ע"י העננים, היה מתאים שהוא יהיה קצת יותר בולט
ואז רואים את האיש העסקים שמקפץ לו לאי שם לסיפור, רעיון
אז אני מתחילה לקרוא ולקלוט שקפצת על המציאות העכשווית קורונה ולקחת את זה צעד נוסף - פרסום העסק שלך שמעצב אתרים, תאמת בזכות הדף שלך יש מצב שהייתי באה אלייך שתעצבי לי אתר
אז בעצם, מי שהבין עד כה רק נותר לו ללחוץ על 'אני רוצה הפי אנד>>' אין מה לומר קופי מיוחד
טוב אז בחרתי להמשיך וקראתי, בהתחלה קצת לא הבנתי את הכותרת, כי יש קטע שכשאת בתוך הנושא כבר שכחת מכל העולם אז כן גם שכחתי כביכול שיש קורונה ולכן לא בטוח שהייתי שמה את הכותרת הזאת בשלב הנוכחי שבו אני נמצאת בעמוד, אני הייתי שמה את זה כשלב ראשון לפני השלב של עסק אונליין...
אוהבת בהמשך את האייקונים,
הפירוט מה את נותנת בתמורה, מצויין
והעיקר שיהיה הפי אנד ותחושה טובה ללקוח
שימי לב שלבאנר לא התייסתי כי הוא לא קשור לאתגר
@Aviyac111 מזהים מקילומטרים תסגנון שלך - יצירתי, קליל וזורם
איזה כיף לבוא אל מעצבת כמוך עליך אפשר לסמוך שתעשי משהו יצירתי וקליל
וכל מילה נוספת מיותרת
(שימי לב לפעם הבאה, איפה שכתוב עיצוב מיתוג עימוד הייתי מצמצמת רווחים, אפילו שרואים שרצית להתאים את זה לגריד) ועוד משהו - העיצוב אומנם יפה, רק מרגיש לי טיפונת חיקוי, הייתי מצפה שתכניסי גם משהו חדשני ש'עוד לא ראיתי'
לגבי השני - שלך, שמרת לאורך כל הדף על שפה עיצובית נכונה ומתאימה לעסק האדריכלות התמונה ששמת יפיפיה ומתאימה ומצויין שהיא תופסת תשומת לב אבל לא מידי (עקב הבוקה המצויין מאחורה)
הריבוע בצד עם היתרונות של העסק מעולה ומעלה את הרושם
@עריכה מקצועית אז קודם כל הלוגו שלך מככב במודעה ומהווה את הבסיס לדף, כיאה למותג שבטוח בעצמו, ועוד יותר - שהצלחת להכניס גם את החתימה למייל שלך, בקיצור את כל מה שהמותג משתמש בו
אוהבת את הפונטים, מוצלחים ממש, את הרעיון ואת הקצב שבעיצוב והצלחת בגדול לשלב בין מובייל לווב
אהבתי במיוחד שעשית את הלוגו שלך בענק וזה יצר צורה עם צבעים מרהיבים.
@שרה פינטו קודם כל שאפו ענק על היוזמה, כמעט שקלתי להצטרף גם והכי שווה שאת יזמת את זה
השקעת בגיפים אבל לא אתייחס אליהם כפי שציינתי
אז בואו נתחיל, דף נחיתה בסגנון אומנותי משהו ומצד שני עדכני - קצת מינוס, הייתי מצפה למשהו קצת יותר אחיד
אומנם זהו דף נחיתה בעל מטרה שמחולקת לכמה מטרות אבל בכל זאת הייתי מנסה לשמור כמה שיותר על אחידות
אז מצד ראשון יש לנו כמה וכמה ציורים אומנותיים מיוחדים במינם ומצד שני אזור היצירת קשר לא ממש קשור (חוץ מהצבעים) הייתי מצפה למשהו שיהיה קשור קצת יותר לאומנות
מעבדות לחירות - כמה מתאים, עם האיור היפיפיה של קריעת ים סוף כביכול, כמה מתאים לתקופה
הלוגו יפיפיה וממש מתאים ומשדר את הרעיון
גם בהמשך הכנסת את הבית החמוד ממש מצויין!
והעיקר לא שכחת את הקורונה )) והפכת אותם למעין עיטור מוסיף עניין
בהמשך לשון הרע לא מדבר אלי, כמה מתאים וחשוב בתקופה זו, לקחת את הפונט הידוע והמתאים בצירוף תמונה אומנותית שהופכת את הכותרת להרמוניה מושלמת
אח"כ בא הסיפור שאני לא בטוחה אם את אחראית לתמונה האומנותית, העיקר שהיא יפה ואני בטוחה שהיא גם מתאימה לסיפור הגריד והחלוקה של הסיפור לטורים נראה מצויין ונח לעין
לוח התזכורות מסודר ומינימלי
@פינגפונג איזה יופי של דף נחיתה, מריח טרי ורענן, גם בלי לראות את התפוז בסוף
אז קפצו פה על המציאה של הקורונה כמו כל החכמים בשבועות האחרונים
צבעים רעננים ומתאימים
סמלי קורונה שרוקדים לאורך הדף
יצירת קשר לכל אלה הפחות סבלניים - מיד בהתחלה
ועוד אחד בסוף לאלה הסבלנים עם ראש שצריך לקרוא מה יש להציע ולחשוב פעמיים לפני כל דבר
תמונה מצויינת
אבל חסר לי איזה משפט כזה כמו 'מלימון עושים לימונדה' בקצת פחות שחוק שיסביר לי בקצרה מי עומד מאחורי העסק
כי הכל טרי לי ורענן לי רק מהצבעים והתמונות ומשפט המחץ שישלים לי את ההרגשה אין פה וחבל
ו--- עברנו לאתר המכובד של חסידות בעלז
שורת התפריט- מצויין!
התמונה הפותחת, כמה מתאים מבנה הבית כנסת של החסידות, משדר רשמיות ומכובדות
ואז 'מתחילים בסיור באתר'
החל מהסבר שמסביר בקצרה את ה'לב' של החסידות,
גלגלת תמונות של ההיסטוריה, שנדע מאיפה הם באו ועד להיכן הם הגיעו
היסטוריה מתומצתת בצורה מעולה,
ועד להיכן אוחזים היום - מבנה בית הכנסת המרשים שהוצג גם בהתחלה, משדר לי יותר מתמיד כמה החסידים מעריצים את המבנה מלא הקדושה הזה
ממשיך לסיורים במקום, תגובות מרוצות ממי שכבר ביקר שם וסופסוף הגענו ליצירת קשר, היה מרשים במיוחד הסיור בדף הנחיתה כמובן לא שכחו לציין את מיקומם במפה - נקודה חשובה
ולסיום גלריית תמונות למי שעדיין לא הפנים ששוה לו ללכת לסיור
ולסיכום, הצבעים - מצויינים, שחור ומעין זהב משדר את מה שאמור לשדר (ראה לעיל) דף נקי, מתומצת מעביר את כל מה שיש להעביר גורם ללקוח לרצות לבוא לסייר באזור.
@SDR לא יודעת מה עם כולם, אבל אותי הפתעת, לקחת את הקורונה בהתגלמותה עם כל השנאה שיש אליה (רק בל נשכח שה' הביא אותה אלינו בגלל חטאינו) והפכת אותה לכסף, אז קדימה בואו נחסוך את עוגמת הנפש מהקורונה ונתחיל להבין שיש פה הזדמנות לקדם את העסק, זהו זה מה שאני הבנתי
רעיון פגזי
וחוץ מהרעיון יש פה עיצוב אנין טעם, קשור מאד למותג הקורונה 'המאיימת' שהפכה לדמות (חמודה?!)
הדף המסודר והנקי
הערונת: חבל שבדף למובייל הצגת את השעון ולא רק את הצל בווב הבנתי את זה לבד
@feldebbie באתגר היו צריכים להעלות עד שתי יצירות ולכן אתייחס לראשון ובקצרה לאחרים
התמונה מאחורה מלאת השראה ויופי שמשדרת את הכל ולא צריך יותר, רק להמשיך ליצירת קשר וגמרנו, איזה כיף, בכלל לא מתיש ורק גורם לרצות לפנק
אזור היצירת קשר מעולה רק הייתי מפחיתה מהשקיפות שלה כדי שהכיתוב יהיה יותר קריא
לא הבנתי מה הסמל של השמע משדרת, יתכן שזאת טעות
לגבי הדפי נחיתה האחרים,
קודם כל אוהבת את השם פלפלת
דפי נחיתה בכיוון טוב, אני רואה שאת אוהבת אופסיטי בצור קשר, באחד מהם זה שוב יוצר טקסט לא קריא בשאר זה מצויין
התמונות טעימות ומגרות
הייתי משנה את הפונט של הכותרת.
@racheligraf דף נחיתה שמשדר את מהות העסק בכל פינה, רשמיות, וכמו הסלוגן שלך 'תדמית שמייחדת עסקים'
אוהבת את הטורקיז ששובר את השחור צהוב הרשמי
אולי כמו הקורונה ששברה לנו את השגרה
הרעיון של האיקס על 'העסק מושבת', העסק מושבת? מצד אחד כן, מצד שני אולי לא, כלומר אני פה בשבילכם כדי לקדם אתכם, פרדוקס מוצלח
והתשובה שמגיעה יש פתרון בתוך עיגול משובב עין שבא לבקרנו גם בהמשך
- פירוט ההיצע מתומצת בצורה מעולה
ואיזה כיף יש גם מבצע (עם כזה דף... בטח כבר מזמן יש עשרה שמימשו)
האייקונים שאח"כ מקצועיים ומרשימים כיאה לעסק
וכמובן יצירת הקשר חובה בכל דף, כדי שאדע לאן לחזור ואיזה כיף שיש לך גם אתר שבו אוכל להציץ בעבודות שלך
@אברהמלע איזה שחמט , מי שיקח את המהלך הבא ויבוא אליך בטוחני שיצא מנצח
כמה מתומצת כמה מזמין, שפה עיצובית מיוחדת ומצויינת
וכל מילה מיותרת
- לצערי לא תוכל לזכות עקב חסרון בקריטריונים
@מלכההה כמה שהדף שלך נכון עיצוב מינימלי ומדוייק את מסבירה ללקוח את מה שהוא לא מבין, הוא לא מבין בעיצוב, אבל את בטוח מבינה, הוא צריך לסמוך עלייך ועם דף כמו שלך שמסביר את העניין בצורה קולעת הוא בטוח יסמוך עלייך
שתמתגי אותו בשפה הנכונה ביותר שכל הלקוחות יבינו
בכל זאת עם כל הדף הזה, קצת חסר לי שהוא לא מקושר ל'מותג' שלך איך מתקשר פה הפלפל? הוא לא מוזכר כאן, חבל
העיקר שהתענגתי על העיצוב המוצלח!
@מושקי ברקו משפט מפתיחה + תמונה המשדרת את מה שהעסק מציע - מצויין!
הלאה, מיתוג מתוק ומלבב
קצת עלי... רוצה להגיד לך שהמתיקות נודפת מכל פינה, הן מההעיצוב והן ממה שכתבת וכן מהעוגות (יאמ..)
אהבתי תפונט העגלגל , מתאים במיוחד
רואים שהלב מושקע בעבודה שכזאת
הערונת: בפעם הבאה אשמח שיהיו בגלריה המוצגת בדף נחיתה תמונות קצת יותר מקצועיות - מדובר על חלקן, זה מוריד מהערך של כל שאר דף הנחיתה המוצלח
ואו, סיימתי לא האמנתי שיצא לי כזה ארוך
נ.ב. לא התכוונתי אצל אף אחד כמה יצא לי לכתוב, כתבתי לפי ראות עיני , חלק יצא קצר חלק יצא ארוך, כל אחת מוזמנת לקרוא מה כתבתי ואף לחלוק עלי אם יש צורך.
ועכשיו לזוכים שאכתוב אותם בלי לציין למה בחרתי, את זה תבינו אחרי שתקראו למעלה
קריטריונים לזכייה:
* ע"פ הכתוב הנ"ל
* ע"פ שמירת כללי האתגר
*ומעט ע"פ לייקים
מקום שלישי - @SDR
מקום שני - @racheligraf
מקום ראשון - @Ayala1
קדימה @Ayala1 השרביט מועברת אלייך לפתיחת האתגר הבא >>
וואווותודה לכל מי שהשתתף באתגר!
אוהבת את היצירתיות שלכם, כל עיצוב ודף פה שווה במה משלו
נהניתי לצפות, ל'לייק' ובסוף גם לשפוט (עבודה קשה)
אז קודם קצת פירוט ואח"כ לא נשכח את המנצחים/ות שלנו
אז קדימה בואו נתחיל ---
@קס33 קפצה למים עם משהו שנראה כמו אתר קניות לבגדי ילדים, שפת העיצוב מתוקה ומתאימה לילדים, הכל מסודר בצורה טובה, ההנחות שיש - בונוס משכנע המיקום הנכון של סל הקניות, החיפוש וכו'
הגלגלת למטה ששולפת בגדים - אני משערת לפי מה שהלקוח חיפש לאחרונה באתר
- אבל, זאת לא הייתה מטרת האתגר, מטרת האתגר הייתה ליצור דף נחיתה ולא אתר, לא נורא העיקר שפשפת את הידע המקצועי שלך
@שמריהו בעל העסק 'ביצוע' מעמד ומעצב ספרים בנה דף נחיתה מינימלי כיאה למעצב מוצלח, בלי מידי הרבה קשקושים, ישר ולעניין השפה העיצובית של העסק זועקת מכל כיוון, האזור של יצירת קשר - תנאי חובה להיכנס לאתגר פה )) מצויין!
אפשר כמה הע(א)רות?
שים לב להקפיד יותר על בחירת פונטים נכונים, לא צריך כ"כ הרבה פונטים, מספיק אחד או שתיים , שים לב לגדלי הפונטים כן, אפילו לדבר קטן כזה כמו הS של כתובת המייל שהיא לא באותו גודל של שאר המייל מומלץ לשים לב
@וורובל המעצבת האלופה הדף ארוך ומרשים, נתחיל מלמעלה ללמטה
קודם כל חייבת לציין שבכאלה דברים חובה לשים לב גם לדברים הקטנים, כמובן שלא בכל דף נחיתה צריך אותם אבל זה חלק מ'אפיון אתרים' ופה אני מתכוונת לכפתור הנגישות שנמצא במיקום הנכון, בולט בצורה הנכונה והוא מצויין וממש מתאים לדף נחיתה כזה
טוב, אז את הלוגו אין לי מושג מי עיצב אבל רק לראות אותו ובא לי לאכול איזה צ'ונט עסיסי
ואז לאורך כל הדף בא לידי ביטוי השפה העיצובית שמתאימה את עצמה למיתוג המוצלח של העסק
אהבתי את האופנוע ש'מתאר' את המשלוחים שהקייטרינג עושה
גם הקופי ' מה להעמיס לך ' מדבר אל הלקוחות , מעין שפה זורמת וחופשיה, אנחנו פה בשבילכם מעמיסים לכם מה שאתן רוצים, הפירוט 'מה אתה רוצה להזמין ובאיזה כמות' 'מתי לשלוח לך את האוכל' הכל - מדוייק
הנקיות אנינת הטעם של התפריט בתוספת תמונות להמחשה
ושוב 'צור קשר' כדי שלא ישכחו חלילה לקנות ולא יצטרכו להתאמץ לעלות למעלה גם אחרי שראו את התפריט המרשים.
והתרשמתי מהעניין שהם לא עוזבים את הלקוח פה אלא הם איתו עד סוף הדרך, גם אם הוא לא הבין משהו בדף נחיתה יש לו לאן לפנות
@ירמיה בן קמון לצערי לא אוכל להתייחס אלייך כיוון שהבאת קישור לאתר ולא לדף נחיתה
@Ayala1 איזה כיף להיכנס לדף כמו שלך, אנרגטי וחדשני ! אז, הסיפור מתחיל כאן, ואו מעניין באמת מה הסיפור, אבל קצת חבל שהכיתוב מוסתר ע"י העננים, היה מתאים שהוא יהיה קצת יותר בולט
ואז רואים את האיש העסקים שמקפץ לו לאי שם לסיפור, רעיון
אז אני מתחילה לקרוא ולקלוט שקפצת על המציאות העכשווית קורונה ולקחת את זה צעד נוסף - פרסום העסק שלך שמעצב אתרים, תאמת בזכות הדף שלך יש מצב שהייתי באה אלייך שתעצבי לי אתר
אז בעצם, מי שהבין עד כה רק נותר לו ללחוץ על 'אני רוצה הפי אנד>>' אין מה לומר קופי מיוחד
טוב אז בחרתי להמשיך וקראתי, בהתחלה קצת לא הבנתי את הכותרת, כי יש קטע שכשאת בתוך הנושא כבר שכחת מכל העולם אז כן גם שכחתי כביכול שיש קורונה ולכן לא בטוח שהייתי שמה את הכותרת הזאת בשלב הנוכחי שבו אני נמצאת בעמוד, אני הייתי שמה את זה כשלב ראשון לפני השלב של עסק אונליין...
אוהבת בהמשך את האייקונים,
הפירוט מה את נותנת בתמורה, מצויין
והעיקר שיהיה הפי אנד ותחושה טובה ללקוח
שימי לב שלבאנר לא התייסתי כי הוא לא קשור לאתגר
@Aviyac111 מזהים מקילומטרים תסגנון שלך - יצירתי, קליל וזורם
איזה כיף לבוא אל מעצבת כמוך עליך אפשר לסמוך שתעשי משהו יצירתי וקליל
וכל מילה נוספת מיותרת
(שימי לב לפעם הבאה, איפה שכתוב עיצוב מיתוג עימוד הייתי מצמצמת רווחים, אפילו שרואים שרצית להתאים את זה לגריד) ועוד משהו - העיצוב אומנם יפה, רק מרגיש לי טיפונת חיקוי, הייתי מצפה שתכניסי גם משהו חדשני ש'עוד לא ראיתי'
לגבי השני - שלך, שמרת לאורך כל הדף על שפה עיצובית נכונה ומתאימה לעסק האדריכלות התמונה ששמת יפיפיה ומתאימה ומצויין שהיא תופסת תשומת לב אבל לא מידי (עקב הבוקה המצויין מאחורה)
הריבוע בצד עם היתרונות של העסק מעולה ומעלה את הרושם
@עריכה מקצועית אז קודם כל הלוגו שלך מככב במודעה ומהווה את הבסיס לדף, כיאה למותג שבטוח בעצמו, ועוד יותר - שהצלחת להכניס גם את החתימה למייל שלך, בקיצור את כל מה שהמותג משתמש בו
אוהבת את הפונטים, מוצלחים ממש, את הרעיון ואת הקצב שבעיצוב והצלחת בגדול לשלב בין מובייל לווב
אהבתי במיוחד שעשית את הלוגו שלך בענק וזה יצר צורה עם צבעים מרהיבים.
@שרה פינטו קודם כל שאפו ענק על היוזמה, כמעט שקלתי להצטרף גם והכי שווה שאת יזמת את זה
השקעת בגיפים אבל לא אתייחס אליהם כפי שציינתי
אז בואו נתחיל, דף נחיתה בסגנון אומנותי משהו ומצד שני עדכני - קצת מינוס, הייתי מצפה למשהו קצת יותר אחיד
אומנם זהו דף נחיתה בעל מטרה שמחולקת לכמה מטרות אבל בכל זאת הייתי מנסה לשמור כמה שיותר על אחידות
אז מצד ראשון יש לנו כמה וכמה ציורים אומנותיים מיוחדים במינם ומצד שני אזור היצירת קשר לא ממש קשור (חוץ מהצבעים) הייתי מצפה למשהו שיהיה קשור קצת יותר לאומנות
מעבדות לחירות - כמה מתאים, עם האיור היפיפיה של קריעת ים סוף כביכול, כמה מתאים לתקופה
הלוגו יפיפיה וממש מתאים ומשדר את הרעיון
גם בהמשך הכנסת את הבית החמוד ממש מצויין!
והעיקר לא שכחת את הקורונה )) והפכת אותם למעין עיטור מוסיף עניין
בהמשך לשון הרע לא מדבר אלי, כמה מתאים וחשוב בתקופה זו, לקחת את הפונט הידוע והמתאים בצירוף תמונה אומנותית שהופכת את הכותרת להרמוניה מושלמת
אח"כ בא הסיפור שאני לא בטוחה אם את אחראית לתמונה האומנותית, העיקר שהיא יפה ואני בטוחה שהיא גם מתאימה לסיפור הגריד והחלוקה של הסיפור לטורים נראה מצויין ונח לעין
לוח התזכורות מסודר ומינימלי
@פינגפונג איזה יופי של דף נחיתה, מריח טרי ורענן, גם בלי לראות את התפוז בסוף
אז קפצו פה על המציאה של הקורונה כמו כל החכמים בשבועות האחרונים
צבעים רעננים ומתאימים
סמלי קורונה שרוקדים לאורך הדף
יצירת קשר לכל אלה הפחות סבלניים - מיד בהתחלה
ועוד אחד בסוף לאלה הסבלנים עם ראש שצריך לקרוא מה יש להציע ולחשוב פעמיים לפני כל דבר
תמונה מצויינת
אבל חסר לי איזה משפט כזה כמו 'מלימון עושים לימונדה' בקצת פחות שחוק שיסביר לי בקצרה מי עומד מאחורי העסק
כי הכל טרי לי ורענן לי רק מהצבעים והתמונות ומשפט המחץ שישלים לי את ההרגשה אין פה וחבל
ו--- עברנו לאתר המכובד של חסידות בעלז
שורת התפריט- מצויין!
התמונה הפותחת, כמה מתאים מבנה הבית כנסת של החסידות, משדר רשמיות ומכובדות
ואז 'מתחילים בסיור באתר'
החל מהסבר שמסביר בקצרה את ה'לב' של החסידות,
גלגלת תמונות של ההיסטוריה, שנדע מאיפה הם באו ועד להיכן הם הגיעו
היסטוריה מתומצתת בצורה מעולה,
ועד להיכן אוחזים היום - מבנה בית הכנסת המרשים שהוצג גם בהתחלה, משדר לי יותר מתמיד כמה החסידים מעריצים את המבנה מלא הקדושה הזה
ממשיך לסיורים במקום, תגובות מרוצות ממי שכבר ביקר שם וסופסוף הגענו ליצירת קשר, היה מרשים במיוחד הסיור בדף הנחיתה כמובן לא שכחו לציין את מיקומם במפה - נקודה חשובה
ולסיום גלריית תמונות למי שעדיין לא הפנים ששוה לו ללכת לסיור
ולסיכום, הצבעים - מצויינים, שחור ומעין זהב משדר את מה שאמור לשדר (ראה לעיל) דף נקי, מתומצת מעביר את כל מה שיש להעביר גורם ללקוח לרצות לבוא לסייר באזור.
@SDR לא יודעת מה עם כולם, אבל אותי הפתעת, לקחת את הקורונה בהתגלמותה עם כל השנאה שיש אליה (רק בל נשכח שה' הביא אותה אלינו בגלל חטאינו) והפכת אותה לכסף, אז קדימה בואו נחסוך את עוגמת הנפש מהקורונה ונתחיל להבין שיש פה הזדמנות לקדם את העסק, זהו זה מה שאני הבנתי
רעיון פגזי
וחוץ מהרעיון יש פה עיצוב אנין טעם, קשור מאד למותג הקורונה 'המאיימת' שהפכה לדמות (חמודה?!)
הדף המסודר והנקי
הערונת: חבל שבדף למובייל הצגת את השעון ולא רק את הצל בווב הבנתי את זה לבד
@feldebbie באתגר היו צריכים להעלות עד שתי יצירות ולכן אתייחס לראשון ובקצרה לאחרים
התמונה מאחורה מלאת השראה ויופי שמשדרת את הכל ולא צריך יותר, רק להמשיך ליצירת קשר וגמרנו, איזה כיף, בכלל לא מתיש ורק גורם לרצות לפנק
אזור היצירת קשר מעולה רק הייתי מפחיתה מהשקיפות שלה כדי שהכיתוב יהיה יותר קריא
לא הבנתי מה הסמל של השמע משדרת, יתכן שזאת טעות
לגבי הדפי נחיתה האחרים,
קודם כל אוהבת את השם פלפלת
דפי נחיתה בכיוון טוב, אני רואה שאת אוהבת אופסיטי בצור קשר, באחד מהם זה שוב יוצר טקסט לא קריא בשאר זה מצויין
התמונות טעימות ומגרות
הייתי משנה את הפונט של הכותרת.
@racheligraf דף נחיתה שמשדר את מהות העסק בכל פינה, רשמיות, וכמו הסלוגן שלך 'תדמית שמייחדת עסקים'
אוהבת את הטורקיז ששובר את השחור צהוב הרשמי
אולי כמו הקורונה ששברה לנו את השגרה
הרעיון של האיקס על 'העסק מושבת', העסק מושבת? מצד אחד כן, מצד שני אולי לא, כלומר אני פה בשבילכם כדי לקדם אתכם, פרדוקס מוצלח
והתשובה שמגיעה יש פתרון בתוך עיגול משובב עין שבא לבקרנו גם בהמשך
- פירוט ההיצע מתומצת בצורה מעולה
ואיזה כיף יש גם מבצע (עם כזה דף... בטח כבר מזמן יש עשרה שמימשו)
האייקונים שאח"כ מקצועיים ומרשימים כיאה לעסק
וכמובן יצירת הקשר חובה בכל דף, כדי שאדע לאן לחזור ואיזה כיף שיש לך גם אתר שבו אוכל להציץ בעבודות שלך
@אברהמלע איזה שחמט , מי שיקח את המהלך הבא ויבוא אליך בטוחני שיצא מנצח
כמה מתומצת כמה מזמין, שפה עיצובית מיוחדת ומצויינת
וכל מילה מיותרת
- לצערי לא תוכל לזכות עקב חסרון בקריטריונים
@מלכההה כמה שהדף שלך נכון עיצוב מינימלי ומדוייק את מסבירה ללקוח את מה שהוא לא מבין, הוא לא מבין בעיצוב, אבל את בטוח מבינה, הוא צריך לסמוך עלייך ועם דף כמו שלך שמסביר את העניין בצורה קולעת הוא בטוח יסמוך עלייך
שתמתגי אותו בשפה הנכונה ביותר שכל הלקוחות יבינו
בכל זאת עם כל הדף הזה, קצת חסר לי שהוא לא מקושר ל'מותג' שלך איך מתקשר פה הפלפל? הוא לא מוזכר כאן, חבל
העיקר שהתענגתי על העיצוב המוצלח!
@מושקי ברקו משפט מפתיחה + תמונה המשדרת את מה שהעסק מציע - מצויין!
הלאה, מיתוג מתוק ומלבב
קצת עלי... רוצה להגיד לך שהמתיקות נודפת מכל פינה, הן מההעיצוב והן ממה שכתבת וכן מהעוגות (יאמ..)
אהבתי תפונט העגלגל , מתאים במיוחד
רואים שהלב מושקע בעבודה שכזאת
הערונת: בפעם הבאה אשמח שיהיו בגלריה המוצגת בדף נחיתה תמונות קצת יותר מקצועיות - מדובר על חלקן, זה מוריד מהערך של כל שאר דף הנחיתה המוצלח
ואו, סיימתי לא האמנתי שיצא לי כזה ארוך
נ.ב. לא התכוונתי אצל אף אחד כמה יצא לי לכתוב, כתבתי לפי ראות עיני , חלק יצא קצר חלק יצא ארוך, כל אחת מוזמנת לקרוא מה כתבתי ואף לחלוק עלי אם יש צורך.
ועכשיו לזוכים שאכתוב אותם בלי לציין למה בחרתי, את זה תבינו אחרי שתקראו למעלה
קריטריונים לזכייה:
* ע"פ הכתוב הנ"ל
* ע"פ שמירת כללי האתגר
*ומעט ע"פ לייקים
מקום שלישי - @SDR
מקום שני - @racheligraf
מקום ראשון - @Ayala1
קדימה @Ayala1 השרביט מועברת אלייך לפתיחת האתגר הבא >>
מחכים לאתגר הבאואו!
לזכות במקום הראשון... מרגש!
@Mmiri זה היה אתגר מעולה,
ותודה על הפירוט וההתייחסות לכל אחד, זה בהחלט לא מובן מאליו.
תודה אישית על הביקורת על הדף שלי, נהניתי לקרוא אותה.
מתחילה לחשוב על רעיונות לאתגר, ומקווה להתחיל עד שבוע הבא...
למי שיש רעיון מעניין מוזמן לשלוח לי בפרטי
אז התחלתי להתכונן לאתגר הבא
חשבתי על רעיונות, דיברתי עם אנשים
ופתאום - הקורונה הגיעה גם אלינו.
לצערי נפטרה השבוע בת משפחה יקרה לי מאד מקורונה,
באופן פתאומי.
ולכן אני דוחה את המשך הטיפול באתגר בכמה ימים.
עמכם הסליחה
ורק בשורות טובות.
המקום ינחם אותכם ואת כל המשפחה ושתשמעו רק בשורות טובות תמידופתאום - הקורונה הגיעה גם אלינו.
לצערי נפטרה השבוע בת משפחה יקרה לי מאד מקורונה,
באופן פתאומי.
זה בסדר גמורולכן אני דוחה את המשך הטיפול באתגר בכמה ימים.
עמכם הסליחה
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: