להשראה אתגר רשת: #לא_תשכח

  • פותח הנושא EPaP
  • פורסם בתאריך

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
בימים אלו מתגלגל אתגר רשת בין משרדי פרסום ודיגיטל
בנושא #לא_תשכח.

עוקבת ומעלה למי שאין לו גישה:

1591178327904.png
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
1591178543012.png


(נראה שבנתיים שני המשרדים הנוספים לא העלו את האתגר)
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
1591178664471.png

1591178738821.png
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
1591193557807.png
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

קודקוד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
(בדומה מעט למה העירו כאן (בצדק) על המודעות של העמותות לחשוכי ילדים)
בדרך כלל שיש טרנד של הגברת המודעות
הקונספט השולט הוא ההפחדה וכל המדמם מחברו משובח הימנו
מדהים לראות את זה כל פעם מחדש
איך שבאמת אנשים יושבים וחושבים איך לרסק לצופה את הרגש
ולהציף אותו בקונוטציות שליליות שבתדירות כזו ספק רב עם הם מועילות.
אפשר ממש לעקוב איך חוט המחשבה נמתח עד הקצה:
דובן עם פונט אדום-נוטף, מוצץ נמס, ילד מיוזע על סף עילפון, מודעת אבל, קבר טרי עם דובי,
(הצעד הבא: רקע תכול מעונן, תינוק מלאכי עם כנפיים ושלט 'אני מאשים')



למזלי שמרתי לעצמי מודעה אחת ידידותית יותר

5565bdc36c432f87.jpg
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
(בדומה מעט למה העירו כאן (בצדק) על המודעות של העמותות לחשוכי ילדים)
בדרך כלל שיש טרנד של הגברת המודעות
הקונספט השולט הוא ההפחדה וכל המדמם מחברו משובח הימנו
מדהים לראות את זה כל פעם מחדש
איך שבאמת אנשים יושבים וחושבים איך לרסק לצופה את הרגש
ולהציף אותו בקונוטציות שליליות שבתדירות כזו ספק רב עם הם מועילות.
אפשר ממש לעקוב איך חוט המחשבה נמתח עד הקצה:
דובן עם פונט אדום-נוטף, מוצץ נמס, ילד מיוזע על סף עילפון, מודעת אבל, קבר טרי עם דובי,
(הצעד הבא: רקע תכול מעונן, תינוק מלאכי עם כנפיים ושלט 'אני מאשים')



למזלי שמרתי לעצמי מודעה אחת ידידותית יותר

צפה בקובץ המצורף 663909
כל מילה.
אם הקמפיינים ל'הצלת ילדים הנמסים מחום' של משרדי הפרסום השונים משקפים את הצלחותיהם בשאר לקוחותיהם אז כדאי לחשב בעניין מסלול מחדש...

ואם באמת כל הקמפיינים ואפילו מגוון פטנטים שהומצאו למניעת שכחה לא מועילים, כי בסוף יש אחד שאחראי לא לשכוח והשכחה של רגע קל חזקה מכל דבר אחר,
אז אולי כדאי לשנות את הפנייה ליותר אנשים שלא ישכחו,
נגיד סוג של קמפיין 'מעיפים מבט' שיגביר את המודעות לשימת לב של העוברים ושבים לילדים שנמסים מחום ממש כאן לידכם...
'להעיף מבט לא עולה כסף
לא להעיף עולה בחיים'
וכו' וכדו'

פמפום המסר עוד ועוד עד שלהעיף מבט על רכב חונה ייעשה הרגל יותר מחבישת מסיכה בימי קורונה.
ויאמר לצרותינו די.
 

קודקוד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
ראשית, שלום רב וברוך השב- (לי היית חסר)

שנית, רק כעת שמתי לב למודעות של כבודו, את הראשונה אני הק' בהחלט מאמץ
בפרט את הקופי שהוא לגמרי פונה לרציונל ( וגם את 'שתף והצל' מלשון צל )

תראה, לגבי כה עשנו חכמנו המשרדים הגדולים אני לא חושב שהם חפים מטעויות
ומי כמוך יודע שהתבצרות באזור הנחות (כאן: הפחדה מוות וכדו') היא גם אינסטינקט
בכל אופן יש לנו דוגמה מעולה למכונת שיווק משומנת של השפעת המונים ואולי הגדולה ביותר
ראש ממשלתנו שלא גומר לשנות לתקן ולהתייעל ואכה"ל

עוד אומר שתמיד אחרי שמסיימים עם רעיון יש ליתן את הדעת גם היכן הוא מוצב ומה הפורמט שלו
כך גם כאן כל מודעה בפני עצמה אולי היא כן טובה
אבל שזה נהפך לאשד מתפרץ ומוצבת לצד רבבות מודעות זהות זו אכן טעות מושלמת.
(איה ה'פרה הסגולה' (הקדושה) של יאיר וייס)

ולגבי אותו אחד שכן שוכח, נו מה לעשות, אכן אין דעותיהם שוות וגו'
ובפרט בהגברת מודעות ובכלל בפרסום אין מאה %


המשפטים שנתת כאן בדיוק אליהם כיוונתי
הם פונים לשלב המקדים וגורמים ל'הנאה לפעולה'

קפוץ לבקר יותר.
 

בונדוק

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
היה פעם אתגר כזה בפרוג
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
1591546750941.png


1591546731527.png

1591546780374.png
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
(בדומה מעט למה העירו כאן (בצדק) על המודעות של העמותות לחשוכי ילדים)
בדרך כלל שיש טרנד של הגברת המודעות
הקונספט השולט הוא ההפחדה וכל המדמם מחברו משובח הימנו
מדהים לראות את זה כל פעם מחדש
איך שבאמת אנשים יושבים וחושבים איך לרסק לצופה את הרגש
ולהציף אותו בקונוטציות שליליות שבתדירות כזו ספק רב עם הם מועילות.
אפשר ממש לעקוב איך חוט המחשבה נמתח עד הקצה:
דובן עם פונט אדום-נוטף, מוצץ נמס, ילד מיוזע על סף עילפון, מודעת אבל, קבר טרי עם דובי,
(הצעד הבא: רקע תכול מעונן, תינוק מלאכי עם כנפיים ושלט 'אני מאשים')
יש הבדל בין מצב נתון שאינו בא מבחירה, שחודרים לקישקעס של אחרים בגסות ובדורסנות פטרונית, לבין מצב שאפשר למנוע אותו מראש עם תשומת לב.
והאסונות המחרידים שקרו בשנים האחרונות, בהחלט צריך לזעזע ולהניע את הצופה מאזור הנוחות שלו.
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
בהחלט צריך לזעזע ולהניע את הצופה מאזור הנוחות שלו.

תחרויות היו אינספור פעמים,
זעזעו אותנו אינספור פעמים,
נגעו לנו בלב אינספור פעמים,
אבל כמה זה מנע שכחת ילדים?
לא יודע? יכול להיות?

זה טוב בשביל להריץ ברשת, לא יודע כמה בשביל לא לשכוח ילדים ברכב...

אם רוצים לקדם מודעות כזאת, היא צריכה להיות ממקום של לקוח אמיתי, פיצוח, אסטרטגיה ושאר ירקות,
נבירה בשאטר סטוק למציאת תמונה מחרידה שרק במקרה המשרד הקודם לא 'עלה' עליה,
זה מקסימום תחרות קריאייטיב מעניינת ולא יותר מכך.

המטרה היא הגברת הַמּוּדָעוּת ולא תגבור הַמּוֹדָעוֹת...

זה מה שהתכוונת @קודקוד ? :confused:
 

קודקוד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
זה מה שהתכוונת @קודקוד ?

בהחלט, איך מישהו כתב לי כאן 'כל מילה'.

ההבדל בין הקונספט במודעות של מאותגרי פוריות נהיר לי, וכך גם כתבתי שהדמיון הוא במועט
אך עדיין יש בו נקודות זהות.
יש כמה דוגמאות וכו'

אני עמדתי על כך שאנשי הקופי מחדדים את המסר בכדי לנפץ את הרגש ולטלטל את הצופה
מה שקורה בפועל כאשר המוטיב הלז מוגש בכמות מופרזת הוא מאבד את האפקט שלו
קונקרטית בשכחת ילדים ברכב הניסיון למתוח את גבולות ההפחדה בעייתי פי כמה
כי כמו בהרבה מהמקרים מסר הפחדה מרובה גורם להדחקה
ובשכחת ילדים ברכב המסר הראשון במעלה הוא שאנשים יבינו של"ע
זה יכול לקרות לכל אחד ואחת.
אך גם אם המטרה הנסתרת היא בשביל מלחמה קראייטיבית לוהטת
עדיין המסר הנ"ל לעוס עד לזרא.

והאסונות המחרידים שקרו בשנים האחרונות, בהחלט צריך לזעזע ולהניע את הצופה מאזור הנוחות שלו.

הוא האינסטינקט שכתבתי עליו, קל לנו לחשוב שעל מקרה מזעזע צריך קמפיין ומסר מזעזע שבעתיים
ממש לא מחייב (מלבד רמת המדתיות) לפעמים הפתרון נמצא בעוד דרכים ששווה לנסות לצעוד בהם.
 
נערך לאחרונה ב:

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
מתנצל שאני לא מעלה ויזואל, אבל הדיון העלה לי רעיון והיה חבל לי לפספס אותו לפני שאני ישכח...
לשים את השלט של 'תינוק ברכב' על החלון של הדלת האחורית, זה לא נח, אבל אולי יש כאלו שיהנו מזה
 

yonatanr

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
לדעתי פרוייקט כזה של 'לא תשכח' עם תמונות מדממות כאלו ואחרות, הוא לא ממש יעיל.
יש איזה הורה שרוצה לשכוח חלילה, שצריך להטיף לו 'לא תשכח'?!
השכחה היא ברגע של חוסר תשומת לב, ביום שלוקחים ילד שלא רגילים לקחת, ושוכחים שהוא מאחורה. באיזו צורה בדיוק המסרים המדממים הנ''ל אמורים לגרום לו שלא לשכוח?
נראה שהיה עדיף לפתוח במסע פרסום לגאדג'ט מסויים שאמור להתריע כשהתינוק נשאר ברכב, ופותחו לא מעט כאלו במשך השנים, וזה דבר שבהחלט יכול להועיל.
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
השכחה היא ברגע של חוסר תשומת לב, ביום שלוקחים ילד שלא רגילים לקחת, ושוכחים שהוא מאחורה. באיזו צורה בדיוק המסרים המדממים הנ''ל אמורים לגרום לו שלא לשכוח?
בדיוק בשביל זה מגיע הקמפיין, לגרום לאנשים להתרגל להסתכל במראה בכל פעם שהם יוצאים מהרכב, או להביט לתוך רכבים חונים בימים חמים
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה