אתגר חודש חשוון: הגיע הזמן להיות בטוחים! (בחסות גוראל חברה לביטוח בע"מ)

משויטט

משתמש מקצוען
הכל התחיל כשיורם-זלמן ישב בסוכה הקטנה.

הוא ליקק בתאווה את השאריות הקטנות והבלתי מספקות שנותרו על עצמות הברבוניה המנוקדת המעולה שצלפחד-בעריש אחיו לא סיים בשבת, ופתאום נפלה עליו חוברת כרומו דלילה. בהתחלה חשב שזה נפל בטעות מסוכת השכנים החרדיים מלמעלה (פקשר-קריאף), עכשיו הוא כבר לא כל כך בטוח שהם לא השליכו את זה בזעם.

הוא עלעל בחוברת הלוך ושוב, עבר על התמונות וכמעט שזרק אותה בחוסר עניין, עד שעיניו נתקלו בסיפור המדהים על ביטוח דוראל. למרות שלא כל כך קל לו כל העניין הזה של הקריאה, אבל איך אומרים, סיפור טוב זה כמו דוּשְׁפָּרַה קווקזית מקורית. או שיש לזה טעם של גן עדן, או שהגזמת עם הכרוב.

עוד באותו מעמד החליט יורם-זלמן לבטח אצל דוראל התותחים את מקום החנייה של האופנוע גולדוינג 2 שלו. ששום ילד חצוף לא יעז יותר לקשור שם אופניים או הוברבורד שתום עין.

קצת כעס שלא השאירו טלפון, היה צריך לחפש ולחפש, אבל היה מאושר כשמצא לבסוף.

הוא חייג מיד, ומאז ועד היום הוא שומע את המנגינה מעוררת הלבבות בלופ רצוף (בניגון "על המדרגות"): "דוראל חזקים בשירות, עונים במהירות..."

בין סלוגן לסלוגן אמרה הקריינית בקולה המעושן: "תכף נתפנה ונשמח לעמוד לשירותכם"

פסססס.... מסנן יורם ותוהה לעצמו כמה שקרים האשכנזים האלה מצליחים לדחוף בתוך משפט אחד קצר... לא חזקים בשירות, לא עונים במהירות, לא יתפנו תכף, לא ישמחו ולא יעמדו לשירותכם...

עם התובנה הזו יורם נרדם, הטלפון נשמט מידו ונפל, וקול קלוש המשיך להישמע מהריצפה: "דוראל חזקים בשירות, עונים במהירות", "דוראל חזקים בשירות, עונים במהירות", "דוראל חזקים בשירות, עונים במהירות", (דיברו על ארבע פעמים, כן?)

עד שהסוללה התרוקנה.
 
נערך לאחרונה ב:

בא יבוא

משתמש מקצוען
התרגשתי לקבל הודעה אישית מפנס, ומרוב התרגשות החלטתי להענות לאתגר. אז הנה:

כל הלילה לא ישנתי. וזה לא היה בגלל התינוקת שלי, שלמרות שהיא כבר בת שמונה עבורי היא עדיין תינוקת, וכנראה כזאת תשאר לתמיד. דוקא אתמול היא החליטה להיות גדולה ולישון כל הלילה, ולא להגיע אלי אפילו פעם אחת לספר על חלום הבלהות התורן. יצירתית הילדה. בכל אופן, לא ישנתי, לא ישנתי, ולא ישנתי. וכל זאת למה? אתם עוד מעיזים לשאול? אז ככה: לא ישנתי כי התחרפן לי השכל, כי כל הלילה התנגן באזניי ובראשי ובמוחי או איפה שרק תרצו המנגינה המעצבנת של דוראל. דוראל הביטוח המושלם, דוראל הביטוח המדופלם. לא פחות ולא יותר.

הבהרה? או קי. אני לא צריכה לספר לכם היכן רוב תושבי מדינתנו מבלים שעות נוספות בימים האחרונים. מתעצבנים ומקטרים, אבל כלום לא עוזר. בדרך לתפילה, בדרך לעבודה, בדרך לאסוף את הילדים. בכל מקום מפגינים, ולא משנה מי. נכים וכל מיני. מפגינים וחוסמים. למדתי מילה נרדפת חדשה ל"הפגנה": "חסימה"!

שוין, נחסמתי, בדרך לשם בדרך לכאן. ובקביעות זה שלידי לא הסכים לכבות את הרדיו. כמה ביקשתי התחננתי והפצרתי, אין מה לדבר! או קי, רדיו? שיהיה רדיו. לפחות נשמע משהו מעניין. אז ביקשתי שיעבור לערוץ בריאות, והוא באדיבותו כי רבה הסכים על אתר. וכאן התחיל מסע היסורים, כי בדיוק היום ראיינו את כל סוגי המפגינים, וכל המרואינים, בין אם הם נכים, בחורי ישיבה או מתנחלים, כולם כולם ללא יוצא מן הכלל דיברו על דוראל הביטוח המושלם. אפילו חשדתי שמישהו משלם לכל אחד מהם על כל תגובה ותגובה. אבל די מסתבר שהתגובות היו ספונטניות, ולגמרי לא מוטות. (שכחתי לספר לכם שאמא שלי תמיד טענה שאני קצת נאיבית. אבל בינינו, אין דרך להוכיח את העניין, כך שנצטרך לקחת את דברי המרואיינים ברצינות רבה).

אז אל תשאלו מה ששמעתי. לגבריאלה דוראל הצילו את הבן, ליורם דוראל השיגו ומימנו תרופות מצילות חיים. משפחת נאמן בכלל כבר שכחו את הפרטים, אבל הם זכרו היטב שדוראל הוא הביטוח המושלם, הביטוח המדופלם. אחרי נאמן הגיעו יענקי, מירה, וחיים דוב. תגידו אתם, איך זה יכול להיות? איך זה שכל המפגינים שהתראיינו זכרו רק את השם שלהם, את המען, ואת.... דוראל! ברור דוראל, אלא מה??? תאמינו לי, את מספר תעודת הזהות שלהם אני לא בטוחה שהם זכרו, אבל את דוראל הביטוח המושלם הם לא ישכחו לעולם.

אז כשסוף סוף השתחרר הפקק האחרון לאתמול והגעתי הביתה, פלא שלא הצלחתי להירדם???

רגע, מה אמא שלי אמרה עלי? נאיבית? לא יודעת. תגידו אתם, מי שלא מבטח את עצמו בביטוח דוראל הביטוח המושלם הוא נאיבי??? דחוף דחוף תשובתכם, אני חייבת לדעת אם אמא שלי צודקת.

ולספר לכם איך הצלחתי בסופו של דבר להירדם? ברור. נכנסתי לאתר של דוראל, קניתי ביטוח לי ולילדה, וגם לאמא שלי, ואז משהו בלב שלי נרגע. לילה טוב!
 
נערך לאחרונה ב:

בא יבוא

משתמש מקצוען
למה אי אפשר לערוך? רציתי לתקן: המפגינה כוכבה סיפרה לתומה שביטוח דוראל הצילו אותה, הם מימנו את כסא הגלגלים החדש שנשבר בעת שהשוטר דרש בתוקף שתפנה את הציר שנחסם, וגדליה הורביץ הדגיש עד כמה הביטוח המהולל לקחו ללב את מצבו הגופני הירוד שנגרם עקב המכתזית שפגעה בו ללא שום סיבה הגינונית. הם הבטיחו לו שלא עוד. הוא לעולם לא ירגיש מחסור כספי שיגרם מההפגנות שבא יבוא(ו).

והייתי מוסיפה בסוף שאיכשהו הרגשתי שאם ביטוח דוראל טוב ומטיב עם רxים (לא יפה, ממש לא יפה לכנות אותם כך. אבל הכינוי התפרץ מהלב, והשכל עדיין לא השתלט על הרגש. אולי כשארגע ואזכה ללילה רגוע ושקט אמצא מילה הולמת יותר) על אחת כמה וכמה עם צדיקים כמוני שנמצאים בצד השני של המתרס.

דוראל - הביטוח המושלם! אין כמוהם בכל העולם!!!
 
נערך לאחרונה ב:

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
זהו זה.
האתגר ננעל.

תודה לכל המשתתפים.
זהות שלושת הזוכים תוכרז בהמשך.
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
עכשיו אפשר לכתוב לאתגר הזה לשם שמיים?
 

vhsvchch

משתמש מקצוען
זהו זה.
האתגר ננעל.
אוי, כמה חיכיתי לרגע הזה, עכשיו אוכל לכתוב סיפור (שכלל לא היה) כאוות נפשי השוקקת ללא אימת אתגרים כאלו ואחרים, מוגש כמנחה לידידי הפנס אכול הטרמיטים...

כבר לפני חמש שנים או יותר,
התרחש זה הסיפור.
לא יכולתי אז לשער,
שגם בתשע"ח הוא לא יהיה גמור.

לדירתי החדשה עברתי,
בפרוייקט דיור אי שם.
לעצת דודה צילה כמובן שמעתי,
וחוזה ביטוח תכולה נחתם.

אלי הגיע סוכן,
עם חיוך ענק מרוח.
רק כמה שקלים תן.
ואתה לנצח בטוח.

כי כולם כבר יודעים,
זה כלל וכלל לא ספק,
שביטוח רק בדוראל עושים,
בפחות מכך לא נסתפק!

לא אחשוש עוד מגניבה, רטיבות,
או מטילי החיזבאלה.
גם לו הארץ תרעד, לא אחוּת,
הרי יש לי ביטוח תכולה.

לא עברה לה שנה,
ופתאום מתגלה הברוׂך,
נחיל טרמיטים אצלי חנה,
לא משאיר מחוט נעל עד שרוך.

משקופים חדשים ממיטב התוצרת,
הפכו נקובים ככברה.
לקנות חדשים אשתי ממהרת,
לא נשארה לנו בררה.

הנזק עצום, עשרות אלפים,
מישהו אמור לשלם.
אני לדוראל השפופרת מרים,
עכשיו הביטוח משתלם.

גברת עונה, במבטא עמוק,
תכף אליכם סוקר שולחים.
כך הוא אצלנו החוק,
נקבע זמן, עוד ששה חודשים.

זמן כה רב? תמהתי מיד,
אין סוקרים בירושלים?
ענתה, עבורך במיוחד,
אקצר התור ביומיים...

עברה חצי שנה, והגיע ברנש,
עם פנים אטומות וקרחת.
אל שרידי המשקוף נגש,
ופסק, הדלת כלל אינה מבוטחת...

הנה בעמוד 6 פיסקה ד',
חתמת על נוסח ברור.
כי לא נתקן דלת,
או כל דבר שבור...

אם תרצה לגשת תוכל,
אל ההנהלה לערעור.
אחת לשנה יושבים (אם בכלל),
מהם תקבל פסק ברור.

עברה שנה, הכנתי טפסים,
חוות דעת וחשבוניות ממדביר.
ואם שאלתם, לא קרו לי ניסים,
הערעור נדחה. כך אמרו בלי להסביר.

אז כולם כבר יודעים,
זה כלל וכלל לא ספק,
שבדוראל, ביטוח לא עושים,
אין לנו זמן לשחק...
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיד

א בְּצֵאת יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרָיִם בֵּית יַעֲקֹב מֵעַם לֹעֵז:ב הָיְתָה יְהוּדָה לְקָדְשׁוֹ יִשְׂרָאֵל מַמְשְׁלוֹתָיו:ג הַיָּם רָאָה וַיָּנֹס הַיַּרְדֵּן יִסֹּב לְאָחוֹר:ד הֶהָרִים רָקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ה מַה לְּךָ הַיָּם כִּי תָנוּס הַיַּרְדֵּן תִּסֹּב לְאָחוֹר:ו הֶהָרִים תִּרְקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ז מִלִּפְנֵי אָדוֹן חוּלִי אָרֶץ מִלִּפְנֵי אֱלוֹהַּ יַעֲקֹב:ח הַהֹפְכִי הַצּוּר אֲגַם מָיִם חַלָּמִישׁ לְמַעְיְנוֹ מָיִם:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה