אז בלי להאריך אני מאמין שכל אחד מתחבר לכותרת ומן הסתם משתוקק לקחת חופש לעצמו ולעצור הכל, נכון?!
נכון. אבל עדיין בוא ננסה לנצל את זה לגמרי לעצמנו ולא רק בפן האישי בדמות קריאת עיתונים ופרסומות, אלא גם בפן העסקי - להיות לרגע לקוחות של עצמינו,
מאי משמע לקוח של עצמי?
כל השנה אנחנו מחכים לרגע הזה [אני בכל אופן...] שבו נתיישב ונעשה לעצמנו מה שאנחנו עושים לכל הלקוחות שלנו
קרי:
בריף מסודר,
למצוא את המשהו שאנחנו אוהבים במסגרת תפקידנו כאנשי פרסום,
למצוא את הקהל יעד שאנחנו אוהבים ובעיקר את אלו שאנחנו רוצים לסנן...
להכיר את החוזקות שלנו וגם את החולשות,
בקיצור לפצח אותנו...
לענייננו,
האתגר - לכתוב בתמצית מזוקקת (לא יותר מ- 2 שורות לסעיף) את הבריף + פיצוח קריאייטיבי
> המוצר (כללי בפרסום או מוצר עיקרי בתוך התחום כמו- כתיבה שיווקית, כתיבת ניוזלייטרים, בניית בריפים, פיצוח בריפים, בניית דפי נחיתה וכל העולה על רוחכם)
> קהל יעד עסקי (לא מגזרי, לדוג' - עצמאים / עצמאיות / בעלי עסקים / עמותות וארגונים / חנויות / נותני שירותים / עורכי דין / ירקנים / וכו')
> חוזקות
> מסר אסטרטגי
> פיצוח קריאייטיבי קצר וקליט בדמות סלוגן או כותרת למודעה [לא תסריט לפרסומת או לבאנר]
> לא חובה - שם לעסק במקרה של חוסר רצון בשימוש בשם הפרטי.
הזוכה יהיה כמובן עפ"י מספר הלייקים,
אבל-
הלייקים ינתנו לא רק עפ"י רמת הקריאייטיב אלא עפ"י ההלימה שלו למסר [לפעמים אנחנו מתבלבלים...],
ומי שלא לייק מן הראוי שינמק בנספח למען ינחהו בדרך הישר.
ניתן יהיה לעלות עד שני פיצוחים, כשהפיצוח השני יבוא מתובנות חדשות שעלו לעצמכם או כתוצאה מנימוקי הנספח.
יאללה הפשילו שרוולי פיג'מותיכם חדדו מחדדים ופצחו פיצוחיכם.
בהצלחה.
תובנות, תהיות וברבורים בנספח>>
נכון. אבל עדיין בוא ננסה לנצל את זה לגמרי לעצמנו ולא רק בפן האישי בדמות קריאת עיתונים ופרסומות, אלא גם בפן העסקי - להיות לרגע לקוחות של עצמינו,
מאי משמע לקוח של עצמי?
כל השנה אנחנו מחכים לרגע הזה [אני בכל אופן...] שבו נתיישב ונעשה לעצמנו מה שאנחנו עושים לכל הלקוחות שלנו
קרי:
בריף מסודר,
למצוא את המשהו שאנחנו אוהבים במסגרת תפקידנו כאנשי פרסום,
למצוא את הקהל יעד שאנחנו אוהבים ובעיקר את אלו שאנחנו רוצים לסנן...
להכיר את החוזקות שלנו וגם את החולשות,
בקיצור לפצח אותנו...
לענייננו,
האתגר - לכתוב בתמצית מזוקקת (לא יותר מ- 2 שורות לסעיף) את הבריף + פיצוח קריאייטיבי
> המוצר (כללי בפרסום או מוצר עיקרי בתוך התחום כמו- כתיבה שיווקית, כתיבת ניוזלייטרים, בניית בריפים, פיצוח בריפים, בניית דפי נחיתה וכל העולה על רוחכם)
> קהל יעד עסקי (לא מגזרי, לדוג' - עצמאים / עצמאיות / בעלי עסקים / עמותות וארגונים / חנויות / נותני שירותים / עורכי דין / ירקנים / וכו')
> חוזקות
> מסר אסטרטגי
> פיצוח קריאייטיבי קצר וקליט בדמות סלוגן או כותרת למודעה [לא תסריט לפרסומת או לבאנר]
> לא חובה - שם לעסק במקרה של חוסר רצון בשימוש בשם הפרטי.
הזוכה יהיה כמובן עפ"י מספר הלייקים,
אבל-
הלייקים ינתנו לא רק עפ"י רמת הקריאייטיב אלא עפ"י ההלימה שלו למסר [לפעמים אנחנו מתבלבלים...],
ומי שלא לייק מן הראוי שינמק בנספח למען ינחהו בדרך הישר.
ניתן יהיה לעלות עד שני פיצוחים, כשהפיצוח השני יבוא מתובנות חדשות שעלו לעצמכם או כתוצאה מנימוקי הנספח.
יאללה הפשילו שרוולי פיג'מותיכם חדדו מחדדים ופצחו פיצוחיכם.
בהצלחה.
תובנות, תהיות וברבורים בנספח>>
נערך לאחרונה ב: