שיתוף אתגר חודשי #6 > החופש לעצמנו

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אז בלי להאריך אני מאמין שכל אחד מתחבר לכותרת ומן הסתם משתוקק לקחת חופש לעצמו ולעצור הכל, נכון?!

נכון. אבל עדיין בוא ננסה לנצל את זה לגמרי לעצמנו ולא רק בפן האישי בדמות קריאת עיתונים ופרסומות, אלא גם בפן העסקי - להיות לרגע לקוחות של עצמינו,

מאי משמע לקוח של עצמי?
כל השנה אנחנו מחכים לרגע הזה [אני בכל אופן...] שבו נתיישב ונעשה לעצמנו מה שאנחנו עושים לכל הלקוחות שלנו :(
קרי:
בריף מסודר,
למצוא את המשהו שאנחנו אוהבים במסגרת תפקידנו כאנשי פרסום,
למצוא את הקהל יעד שאנחנו אוהבים ובעיקר את אלו שאנחנו רוצים לסנן...
להכיר את החוזקות שלנו וגם את החולשות,
בקיצור לפצח אותנו...


לענייננו,
האתגר - לכתוב בתמצית מזוקקת (לא יותר מ- 2 שורות לסעיף) את הבריף + פיצוח קריאייטיבי

> המוצר (כללי בפרסום או מוצר עיקרי בתוך התחום כמו- כתיבה שיווקית, כתיבת ניוזלייטרים, בניית בריפים, פיצוח בריפים, בניית דפי נחיתה וכל העולה על רוחכם)
> קהל יעד עסקי (לא מגזרי, לדוג' - עצמאים / עצמאיות / בעלי עסקים / עמותות וארגונים / חנויות / נותני שירותים / עורכי דין / ירקנים / וכו')
> חוזקות
> מסר אסטרטגי
> פיצוח קריאייטיבי
קצר וקליט בדמות סלוגן או כותרת למודעה [לא תסריט לפרסומת או לבאנר]
> לא חובה - שם לעסק במקרה של חוסר רצון בשימוש בשם הפרטי.

הזוכה יהיה כמובן עפ"י מספר הלייקים,
אבל-
הלייקים ינתנו לא רק עפ"י רמת הקריאייטיב אלא עפ"י ההלימה שלו למסר [לפעמים אנחנו מתבלבלים...],
ומי שלא לייק מן הראוי שינמק בנספח למען ינחהו בדרך הישר.

ניתן יהיה לעלות עד שני פיצוחים, כשהפיצוח השני יבוא מתובנות חדשות שעלו לעצמכם או כתוצאה מנימוקי הנספח.

יאללה הפשילו שרוולי פיג'מותיכם חדדו מחדדים ופצחו פיצוחיכם.
בהצלחה.

תובנות, תהיות וברבורים בנספח>>
 
נערך לאחרונה ב:

אורח חיים

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
> המוצר - פרסום בכל מדיה שהיא.
> קהל יעד - בעלי עסקים, חברות ועמותות.
> חוזקות - חושב הרבה לפני שאני קובע את האסטרטגיה, עבודת צוות בסיעור מוחות, נעזר באנשי צוות מקצועיים לכל תחום.
אני למדתי טוב את הנושא ויש לי ניסיון רב, סיפורי הצלחה והמלצות רבות וחמות.

> מסר אסטרטגי פרסום שיוביל את הלקוחות שלך אליך, להכירך ולסגור עיסקה.

> פיצוח קריאייטיבי
- להוביל בכל מדיה.
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
שירות פרסום ושיווק בצורה קומית. (בכתיבה, באירועי יח''צ.)
> קהל יעד עסקי
יהודים של פעם. יהודים של היום. יהודים. (יהודים זה מגזר? :confused:)
חושבים הרבה לפני שכותבים...;)
שליטה בשפות. (עברית, ארמית, אשורית, תנ''כית, ישראלית ועוד.)
הומור טוב.
שנינות.
> מסר אסטרטגי
'שמחה מחברת אנשים, בואו תתחברו גם אתם'
> פיצוח קריאייטיבי
'טוב מאושר מלעולם לא'
> לא חובה - שם לעסק במקרה של חוסר רצון בשימוש בשם הפרטי.
ז''ל מאן ובניו.

* נכתב אתמול בבית של 'זלמן©' כי - ככה הוא רצה!

@כוכב מבריק תודה על האתגר:)
בחרתי בז''ל מאן כמושא לאתגר
ולא לייצג את עצמי באופן ישיר
בתקווה שלא
אזכרה.
היו
שלום⁦ᴥ⚆◗⁩
סתאאאם צחקתי. אני לא בורח:p
 

האוצר זה מקצועי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
> המוצר הכל בפונטציאל, החל מקידום ערוץ ביוטיוב דרך ניהול אסטרטגיה שיווקית לעמותה וכלה בבניית רשימת תפוצה.
> קהל יעד עסקי עמותות ומחברי ספרים.
> חוזקות הצלחה בשיווק ספרים שנתקעו במחסנים, ניסיון בשיווק ברשתות חברתיות.

> פיצוח קריאייטיבי אוצרות מתחת ליד שלך!
>שם לעסק האוצר, הכל בפונטציאל.
 

א. לוי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
המשתמש נחסם
> המוצר גרפיקה, וידאו ואנימציה שאני יוצר.
> קהל יעד עסקי עמותות ועסקים, אבל לא רק.
> חוזקות הבנה צעירה וחדה, ניתוח נתונים מהיר, מומחיות בשטח המדיה אינטרנטי-חרדי.
> מסר אסטרטגי בשביל להוביל, יש את הצעירים!
> פיצוח קריאייטיבי מנצחים בראש - עם ראש צעיר!
 

שיילה

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
> המוצר - כתיבה שיווקית.
> קהל יעד - פרטיים, עסקים, חברות ועמותות.
> חוזקות - שנינות שאינה מורידה ממכובדות העסק + זריזות.
> מסר אסטרטגי - למשוך לקוחות באוזניים ובעיניים.
> פיצוח קריאייטיבי - 'פרסום חד שתיים'. שם העסק - 'מילה בזמנה'.
 
נערך לאחרונה ב:

עיצוב מטבחים

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
> המוצר - כתיבה שיווקית.
> קהל יעד - פרטיים, עסקים, חברות ועמותות.
> חוזקות - שנינות שאינה מורידה ממכובדות העסק + זריזות.
> מסר אסטרטגי - למשוך לקוחות באוזניים ובעיניים.
> פיצוח קריאייטיבי - 'פרסום חד שתיים'. שם העסק - 'מילה בזמנה'.
רק לי מילה בזמנה עושה לי אסוציאציה של ברית מילה שצריכה להיות בזמנה?
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

א. לוי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
המשתמש נחסם
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יי חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יי כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יי וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

הסוואה • אתגר 21 • אתגר נושא פרסים 🎁

לוח מודעות

למעלה