דיון אתגר דו שבועי/אלוף הקונספירציות

מוצג

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
"קונספירציה"
כמה קסום.
כמה עלום.
כמה דמיון.
כמה אמת.
כמה בלבול.
ואולי הגיע הזמן לעשות קצת סדר בהשערות העלומות?
או אולי עוד כמה ספקולציות להעלות..?
ולעבודה...
כל קונספירוצר (מלשון קונספירציה :rolleyes: ), מוזמן להעלות קונספירציות הזויות שיבלבלו היטב בין השערות לעובדות.
שיגרמו לנו לחשוב שנית על דברים שהיינו בטוחים בהם.
שיטלטלו הנחות יסוד.

האתגר ינעל עוד שבועיים מהיום -יום שני י"ב שבט 25/01

מצ"ב הנספח.
בהצלחה.
 

yonatanr

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
אוקטובר 2019. איי הקאריביים.

רכבי הפאר עצרו בזה אחר זה בחניות המסומנות, כשבכל אחד מהם הנהג ממהר לצאת ממקומו על מנת לפתוח לבוס את הדלת.
כל אחד מהמיליארדרים לווה בשומר ראש משלו, שאוזנייה תחובה באזנו, וידו הימנית דרוכה על האקדח שבחליפתו.
הפגישה הייתה סודית לחלוטין. אסור היה לחשוף את קיומה.
אט אט תפסו לבושי החליפות וחנוטי העניבות את מקומם על יד השולחן העגול, כשתשומת הלב מופנית אל האדם העשיר ביותר בחדר.
"שלום לכולכם, תודה שטרחתם לבוא לכאן היום", פתח ביל גייטס את נאומו, כשהוא מחווה קידה קלה לעבר הנוכחים. "כידוע לכם, אחת הבעיות הגדולות שהעולם עומד בפניהם היא בעיית פיצוץ האוכלוסין".
"עולם הרפואה מתקדם יותר ויותר, והודות לכך עוד ועוד אנשים חולים וזקנים, שלא היו יכולים לחיות עוד כה, ממשיכים לתפוס בו מקום". נאומו נקטע לרגע, עקב כניסתו הרעשנית של נשיא ארה"ב, שפיזר לכל עבר חיוכים רחבים ונפנופים נמרצים.
"אך הבעיה החמורה יותר היא ההתרבות של האוכלוסיות הדתיות. הללו ממשיכים לדבוק באמונותיהם הישנות, שמפריעות למדע להתפתח, ועם זאת הם לא נסחפים לתרבות המערבית שמקדשת את הצריכה והבילוי על פני התא המשפחתי, וממשיכים ללדת עוד ועוד".
הוא סימן לעוזרו, ודיאגרמה הופיעה על המסכים שבקירות האולם. "כפי שאתם רואים, במקרה שלא יתחולל שינוי דרמטי, עד סוף 2030 אוכלוסיית העולם תגיע לעשרה מיליארד, ואין מספיק משאבים בכדור הארץ בכדי לזון כמות כזו של נפשות".
"נו, אז מה אתה מציע?!" נשמעה קריאה מצדו של האולם.

"ההצעה שלי היא גאונית. הצלחנו לפתח וירוס מיוחד, שמתפשט במהירות עצומה, ומסוכן בעיקר לזקנים ולחולים. כך נצליח למגר מיליונים מקרב האוכלוסייה הזו, שמכבידה כל כך על משאבי העולם".
"ואיך תצליח לצמצם דווקא את האוכלוסייה הדתית והשמרנית?!" הקשה מייקל בלומברג.
גייטס סימן לצעיר בלונדיני שעמד לידו, והלה החל להסביר, כשמבטא רוסי מלווה את האנגלית שלו. "בהדרכתו של נשיאנו הגדול פוטין, הצלחנו ליצור מכונת 'פייק ניוז' אדירה באינטרנט, שיכולה לשכנע כל אדם במה שנרצה, כולל אפילו בזה שהעולם שטוח. כפי שהראינו ב-2016, ה'פייק ניוז' והקונספירציות הם כוח עצום, שיכולים אפילו להכתיר את נשיא ארה"ב". טראמפ זקף את אגודלו בחיוך גדול.
"בעוד שכל העולם המערבי יעצור את המסחר, התרבות והחינוך, בשביל למנוע את התפשטות הנגיף, אנחנו נפיץ תיאוריות קונספירציה, כביכול הנגיף כולו הוא קונספירציה של ביל גייטס". שריקות התפעלות נשמעו בחדר.
"התיאוריות הללו ישכנעו את האנשים השמרנים, שמטיבם הם פחות ביקורתיים, ועשויים להאמין בכל מה שמספרים להם אם רק מציגים זאת בצורה משכנעת. כך הם אלו שלא יישמרו מהנגיף, וימותו בהמוניהם. וזה עוד לפני המכה התיאולוגית שתנחת עליהם, מעצם העובדה שהמאמינים מתים יותר".

"אבל מהר מאד העולם המדעי ייצר חיסון, שיעצור את התפשטות המגיפה!" תהה ברנאר ארנו.
חיוך התפשט על פניו של הצעיר. "זו בדיוק הנקודה. כבר שנים שאנו מטפחים בקפידה תאים של מתנגדי חיסונים בכל העולם. אם תהיתם מי מממן אותם, זו התשובה. ברגע שהחיסונים יעלו על פס הייצור, אותם אנשים שמקבלים הרבה מאד כסף, יפיצו בכל דרך שהיא את הטענה שהחיסונים מכילים שבבים של G5, שיעקבו אחרי המתחסנים ויגבילו אותם בצעדיהם. כך אותן אנשים מהקבוצות אורתודוכסיות ימשיכו למות בהמוניהם מהנגיף, כשיש לזכור שבקבוצות אלו יש משמעות רבה מאד למבוגרים".

חיוכים רחבים עלו על פני קבוצת השליטים האמיתיים בעולם.

"אל תשכח דונאלד, למה הבאנו אותך לנשיאות", התרה גייטס, "עליך לדאוג שכמה שיותר שחורים ושמרנים ימותו במגיפה!"
"אין לך מה לדאוג, ביל", השיב טראמפ, כשהוא טופח על שכמו, "כשאני נכנס לפרויקט - אני מיישם אותו בשלמות".
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה