ומה שונה באינדוקציה, חייבים נפרד? או שזה יותר טוב..(גם אני עד שהגעתי לאינדוקציה)
ומה שונה באינדוקציה, חייבים נפרד? או שזה יותר טוב..(גם אני עד שהגעתי לאינדוקציה)
זה יותר בעייתי מבחינת כשרות. לכן יש לי כירה חלבית נפרדת.מה שונה באינדוקציה, חייבים נפרד? או שזה יותר טוב.
תודהזה יותר בעייתי מבחינת כשרות. לכן יש לי כירה חלבית נפרדת.
באינדוקציה הזכוכית לא דולק בה חום רק הסיר מתחמם מכח המגנט (או לא יודעת מה ) והזכוכית מתחממת מזה שעומד עליה סיר חם.
אז אין פה את הגילבון של אש חיה כמו על החצובות שכל הזמן מכשירות את עצמן.
נ.ב. אני אישה ולא רב, אני מצטטת מהזיכרון את מה שהסבירו לי ובערך הבנתי.
כל אחד יברר לעצמו, אני יודעת שיש ששמים משהו מסיליקון מתחת לסיר ואז משתמשים גם לחלבי לא מספיק ביררתי את הנושא כי כבר ראינו שזה לא חלק והחלטנו מה שהחלטנו.אז כל מי שעושה אידוקציה עושה נפרד לחלבי?
אף פעם לא היו לי סירים פרווה. אם זה לא בשרי ולא חלבי זה פרווה. אם זה בושל בסיר בשרי אני לא מערבבת את זה באותה צלחת עם חלבי אבל גם לא מחכה 6 שעות, וכן ההפך בסיר חלבי.ומה עם פרווה, איך את מבשלת, אם את עושה אותו בבשרי אפשר עדיין לאכול בארוחה חלבית?
תוכנית מהממתכיוון יצירתי למטבח יפה, מנוצל ונוח לעבודה.
קיר גבוהים פנימי.
4 משטחי עבודה בצמידות לכיור
4 מקומות ישיבה
מטבח מאוורר
צפה בקובץ המצורף 774865
תודה רבה,כיוון יצירתי למטבח יפה, מנוצל ונוח לעבודה.
קיר גבוהים פנימי.
4 משטחי עבודה בצמידות לכיור
4 מקומות ישיבה
מטבח מאוורר
צפה בקובץ המצורף 774865
לא קרה עדיין....ומה את עושה כשסיר המרק הבשרי גולש לשיש החלבי?
היא אמרה -העדיפה את זה כנראה כי השימוש פחות נפוץ.מה את עושה כשכל הכיריים בבשרי וגולש מרק חלבי?
זה לא נרווים זו הלכה ויש לשאול רב בכל אופן היו לקוחות שעשיתי להם כך והם התאוננו על כךיש את השיטה שמשתמשים בכירה אחת לבשרי וחלבי ורוב הציבור נראה לי מסתמך על השיטה הזו.(גם אני עד שהגעתי לאינדוקציה)
זה היתר שנילקח מאיזשהו מקום בהלכות פסח אם אני לא טועה (לא מתמצאת כך אמרו לי)
לשיטה זו הכיריים הם טריפה והברזלים (לא זוכרת את השם שלהם ) הם כל הזמן מגלבנות את עצמם ולכן זה לא מטריף את הסיר שמניחים עליו.
מרק שגולש גולש על הכירה ולא על השיש והיא ממילא טריפה.
וכמובן צריך כמו ש @שיפי פוקסמן אמרה לבשל בשרי יותר לכיוון הבשרי וחלבי יותר לכיוון החלבי.
לי אישית הכיריים תמיד הפרידו בין בשרי לחלבי ואני חושבת שזה מאד נח ובלי נרווים גם 100% כשר!
יכול להיות שזה יעשה טוב למבנה הדירה העמוס.תודה רבה,
רעיון ממש יפה אבל לצערי לא בר ביצוע
איפה שמיקמת את 2 הכסאות החיצוניים שם עובר המסדרון לחדרים
כל אחד יברר לעצמו, אני יודעת שיש ששמים משהו מסיליקון מתחת לסיר ואז משתמשים גם לחלבי לא מספיק ביררתי את הנושא כי כבר ראינו שזה לא חלק והחלטנו מה שהחלטנו.
אף פעם לא היו לי סירים פרווה. אם זה לא בשרי ולא חלבי זה פרווה. אם זה בושל בסיר בשרי אני לא מערבבת את זה באותה צלחת עם חלבי אבל גם לא מחכה 6 שעות, וכן ההפך בסיר חלבי.
כל אחד ישאל את מי שהו סומך עליו, מה שברור שבעינינים אלו יש אנשים שמגעים לחומרות לא קשורות להלכה מחוסר ידע. (לא מתכוונת לחשוב שאני כן וידעת הכל)
מסכימה עם זה שהכי חלק שיהיו כיריים נפרדותבמשפחות גדולות ובמיוחד באלה שמארחות באופן קבוע כשמבשלים בכמויות לעיתים קרובות נישאר אוכל למשל סלטים משבת שלא היו על השולחן רק נשארו בכלי וכו שהשימוש שלהם במשך השבוע הוא יותר בחלבי מאשר בבשרי וכך קורא שאת ניצרכת לסכינים ולסירים פרווה
יש לזכור שהפורום שלנו מיועד לשומרי תורה ומצוות כך שאי אפשר לכתוב שזה סתם נרווים לפני שבררו את ההלכה על בוריה אני יודעת שכדי לבשל חלבי ובשרי על אותה כירה ובו זמנית יש ללמוד את ההלכה כמה אמור להיות המרחק בין הסירים ואם גולש מהאחד ומה שגלש נוגע בשני
בטוח שכשר ביותר זה ליחד כירה נפרדת לחלבי ואם אין מקום אפשר בגמר השימוש להכניס לארון המיועד
או משטח נישלף שעליו עומדת כירה
מברכת אתכן שלא יצא משגה תחת ידיכן
זה לא פותר את בעית הגלישה שאת מציגהלכיריים אינדוקציה יש לקנות משטח סיליקון ומעליו לבשל חלבי
כך לא צריך כירה ניפרדת
לגמריאני איתך בדעה לשאול רב, אנחנו הרבה דברים לא יודעים ל2 הכיוונים...
לגמרי
וכל אחת זה אישי לה
הרגלי כשרות הם נדבך משמעותי בתשאול מטבח
אצל הספרדים לדוג' את תראי הרבה יותר קולות מאצל הליטאיים.
מסכימה עם זה שהכי חלק שיהיו כיריים נפרדות
אבל זה לא חובה
אני איתך בדעה לשאול רב, אנחנו הרבה דברים לא יודעים ל2 הכיוונים...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: