*****אשכול מסודר - עדכונים צוק איתן *****

  • פותח הנושא kinly
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

רחוב חמש

משתמש רשום
מה הי' עד עכשיו??

יש מישהו שיכול לסקר בקצרה מה העידכונים מסגירת האתר עד עכשיו?
 

ALOFAN

משתמש רשום
בזמן שקרס פרוג מצאתי שבפורום נתיב יש כל הזמן עידכונים וגם אשכול תמונות וסרטים.
 

efrat1

משתמש סופר מקצוען
ממשיכים בהרס המנהרות
מטח הבוקר לעבר ערים בדרום ובשפלה. רקטה אחת יורטה מעל אשדוד. גורם צבאי בכיר: ממשיכים בהרס המנהרות במקביל להפסקת האש ההומניטרית.

אזעקות נשמעו הבוקר (ראשון) באשדוד, גדרה, אשקלון וכן ביישובי מטה יהודה. רקטות יורטו מעל אשדוד וחוף אשקלון, ושתיים נוספות נפלו בשטחים פתוחים מחוץ לאשקלון. מעט לאחר מכן נשמעו אזעקות גם בפתח תקווה וביישובי השרון.

ישראל הכריזה אמש כי היא מסכימה להמשך חלון הזמנים ההומניטרי שיימשך עד לחצות הלילה אבל בשטח הלחימה והירי נמשכים.




דובר צה"ל, תא"ל מוטי אלמוז, התייחס הבוקר (ראשון) לירי הרקטות הנמשך מרצועת עזה לעבר שטח ישראל בזמן הפסקת האש ההומניטרית.

"אנחנו בחלון זמנים הומניטרי ולא בהפסקת אש, במידה והדבר הזה ימשך אנחנו נגיב", הבהיר דובר צה"ל בראיון לערוץ 2.

אלמוז ציין, כי אנחנו ממשיכים לעבוד כרגיל ברצועת עזה ולפעול מול המנהרות שזה ההישג המרכזי כרגע. אנחנו בשטח עם כל היחיעדות ואנחנו ממשיכים לפעול".

אלמוז הדגיש כי הדרג המדיני והדרג הצבאי פועלים בשיתוף פעולה, "אנחנו פועלים בתיאום עם הדרג המדיני, יש כאן תוכנית שמתקדמת לפי השלבים שלה. חמאס במצב קשה, כל היכולות נשללות ממנו והוא נלחם על המנהרות".

"צריך לקחת בחשבון שמצוקת חמאס התגברה אמש כי התושבים יצאו וראו את ההריסות. זה מפעיל לחץ מצד התושבים. חמאס ממשיך לירות וממשיך לייצר מראית עין של ארגון שאצלו הכל כרגיל", הסביר אלמוז.


מאז חצות נורו לשטח ישראל לפחות 8 רקטות אחת מהן גרמה לפציעתם של שניים. ובשטח, צה"ל ממשיך את עיקר פעילותו כנגד המנהרות והלילה פוצצו הכוחות מנהרה נוספת.

"הפעילות במנהרות מתבצעת במקביל, כאשר כוחות עצומים של הנדסה פועלים בשטח", אומר הבוקר קצין בכיר. "ככל שאתה ממקסם את הפגיעה לכיוון מזרח אתה מגיע ליותר יעילות. לא מספיק רק להחדיר חומרי נפץ אלא צריך גם לעשות זאת בצורה חכמה" אומר הבכיר.

אתמול סייר הרמטכ"ל בשטח, פגש את מפקדי הכוחות שיצאו החוצה ואלו סיפרו על על הגעה לכל היעדים והשתלטות על כל המרחבים.

"יש חיכוך עם החמאס והכוחות תודרכו למקסימום עירנות מחשש לפגיעה מצד המחבלים", אומר הקצין הבכיר ומסביר שצה"ל פועל בחלון זמנים הומניטארי ולא מדברים על הפסקת אש "הפעילות היא על יעדי המבצע ולשם כך אנו מרכזים מאמץ בנושא".
 

yes h

משתמש פעיל
עריכה תורנית
נכתב ע"י רחוב חמש;1326798:
יש מישהו שיכול לסקר בקצרה מה העידכונים מסגירת האתר עד עכשיו?

מה כבר יכול להתעדכן מאז.
נפלו עוד טילים ל"ע
נפלו עוד לוחמים הי"ד.
היה כמה פעמים הפסקת אש.......
התחזקו עוד אנשים בתורה מצוות.
ונוספו פרקי תהילים בכל עם ישראל.
ראינו את הניסים והישועות שלולא התפילות היו נוחתים עלינו בצרורות
בליל ראש השנה הבעל"ט.

המצב נותר רע כשהיה, ואולי אף יותר גרוע במקצת.
 

שולה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אזעקה ראשונה נשמעה בעמנואל בליל שבת :eek:
 

נוי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
יום שישי. איקאה, ראשון לציון.
החנות מלאה באלפי קונים (עפ"י הערכות אחד העובדים שם) קשה לפלס דרך בין התצוגות והמוצרים. פתאום מודיעים על אזעקה.
מדהים היה לראות את הציבור היהודי/ישראלי נשמע להוראות באדיבות ובסבלנות. הקהל נוהר לעבר המרחב המוגן בטור עורפי. בלי לדחוף, בלי לצעוק. בשקט מופתי כאילו כאן זה שוויץ. מבלה במרחב המוגן בסבלנות עד שניתן האות לצאת.
-זה גם מתאים לאשכול הסנגוריה...
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפסקת האש הסתיימה:
לאור הירי החוזר ונשנה מצד חמאס במהלך "החלון ההומניטארי" שסוכם עבור אזרחי עזה תחודש מעתה הפעילות ההתקפית מן האוויר, מן הים ומן היבשה בעוצמה ומתוך חופש פעולה מלא. כך מסר דובר צה"ל.
"צה"ל שב וקורא לאוכלוסיה הפלסטינית לא להתקרב לשטחי הלחימה", נאמר בהודעת צה"ל.
 

sara100

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אהה.. באשדוד העירו קודם
ב8.10...... :(
 

ALOFAN

משתמש רשום
העתקתי מפורום נתיב גם לאשכול הסנגוריה:
כ"ו תמוז התשע"ד, 20:42

הודעה שרצה ברשת, היא בשם חייל שכותב מהחזית. מחוסר פרטים לא הצלחנו לאמת את הידיעה, אך היא מרגשת ורלוונטית ונאמרה מפיהם של מאות חיילים שזכו לקבל בימים האחרונים חבילות בכמויות אדירות, מאזרחים דואגים, תומכים ואוהבים. בחרנו להביא את ההודעה המרגשת, שתתמצת את התחושות של כל כך הרבה חיילים.

"מה שקורה כאן בשטחי כינוס הוא בלתי נתפס. לא בשכל, לא ברגש, ולא בדמיון. כל שעה בערך מגיע לכאן רכב מפוצץ באוכל, ממתקים, שתייה קרה, גרביים, ביגוד תחתון, חולצות, היגיינה, מגבות, סיגריות, שש בש ועוד.

הגיעו מהצפון והמרכז, מפעלים, חברות ועסקים פרטיים, שירות בתי הסוהר, חרדים ומתנחלים, תל אביביים, וגם מסביון. כל צומת בדרך לכאן עוצרים אותך - לא המשטרה, אלא תושבים שמחלקים אוכל.

מה שמדהים בכל הסיפור הזה, זה שכל אחד בא באופן אישי ולא מתואם עם השני, ואין איזה ארגון מסודר. הם כותבים מכתבים וברכות, ואומרים שחושבים עלינו כל הזמן. יש כאלה שהשקיעו בסנדוויצ'ים כמה שעות כדי שיהיה הכי מפנק שיש. חב"ד כמובן מניחים תפילין ומחלקים חת"ת לכל נגמ"ש, וברסלב מגיעים לגבול ורוקדים עם החיילים בשמחה עצומה.

החרדים באים מהישיבות ומבקשים את השם של החייל והאמא, כדי שהישיבה שלהם תתפלל עליו. יש לציין שכל האזרחים מוסרים את נפשם בהגעה לכאן תחת איומי מנהרות ו"צבע אדום".

בית חולים סורוקה נראה היום כמו בית מלון 5 כוכבים. חבר שהשתחרר משם סיפר לי שיש שם משאית עם אוכל הכי טוב שיש, מאכילים את הפצועים, וכמובן הרבה תפילות.

גם בענייני דת, יש כאן שיחות ושיעורי תורה, כל האוכל כמובן כשר, מניינים של שחרית, מנחה וערבית עם ספר תורה. חילקתי מאות ציציות ומאות תהילים. זו נהייתה אופנה חדשה. חבר שלי, רב של מגלן שנמצא איתי כאן, סיפר שכמעט כל מגלן אימצו את הבגד הזה, כי הרבנות חילקה בגד ציצית נודף זיעה. הם מרוויחים גם מצווה אלוקית וגם בגד איכותי. קראנו לזה שכפ"ציצית. שיחות עומק עד השעות הקטנות של הלילה, בלי וויכוחים ובלי ריבים, על הרוב מסכימים, הרבה בדיחות על החמאס, ובלי פוליטיקה. יש עוד הרבה מה לספר אבל הבטרייה נגמרת, והמפקדה כאן ביקשו שיעור תורה בליקוטי מוהר"ן... אשרי העם שככה לו. מרגש.
הידברות
 

ari

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י יפה;1326849:

ליד סגולה ורסיסים בעוד מקום
ז"א היתה נפילה אחת בשטח פתוח ויירוט של כיפת ברזל
 

מרגלית10

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אין כמו פרוג, גם אני ראיתי בנתיב אבל זה ממש לא מתעדכן כל הזמן, פרוג הרבה יותר מעודכן, והיה לי מאוד חסר!
 

נוכחות לעסקים

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עריכה תורנית
D I G I T A L
סוכל פיגוע גדול וחטיפת חייל סמוך ביתר עילית-
חיילים שעמדו במחסום ביתר שמו לב לצורת נהיגה מוזרה לרכב שהתקרב לכיוון המחסום. החיילים עצרו את הרכב וגילו שמדובר ברכב תופת
רכב מסוג סיטרואן ברלינגו נתפס כ 100 קג חומר נפץ. לנהג היה מפסק ביד.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה