בקשת תפילה אשכול לעדכונים בטחוניים בלבד

מצב
הנושא נעול.

למדן וידען

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
מתחבר לזה:
באחת התקיפות, כך לפי הדיווחים, שיגרו מטוסי צה"ל לפחות ארבעה טילים אל קומה עליונה באחד המבנים הסמוכים לחופה של עזה.
 

רחשי הלב

משתמש מקצוען
עזה: צה"ל הוריד בניין ברצועה – אזעקות ברחבי העוטף
18:48 כ״ח באב תשע״ח 09.08.2018 שלמה ריזל
צה"ל הפציץ בניין גדול במרכז הרצועה בירי של מספר טילים, הפלסטינים מדווחים על 20 נפגעים | בתגובה חמאס פתח בירי רקטות אל עבר עוטף עזה

WhatsApp-Image-2018-08-09-at-18.28.57.jpeg


אין הפסקת אש לבינתיים: בתגובה לירי על באר שבע. לפני זמן קצר חיל האוויר הפציץ את בניין 'אלמסחאל' בו נמצאים מנגנון ביטחון הפנים של חמאס ומרכז התרבות ברצועה, הפלסטינים מדווחים, כי צה"ל ביצע ירי אזהרה בגג הבניין, לאחריו חיל האוויר שיגר שישה טילים אל עבר הבניין והשמיד אותו כליל.

תימרות עשן שחור יוטפים את כל האזור, כך לפי הדיווחים הערביים. בתגובה חמאס משגר מטחי רקטות אל עבר עוטף עזה.

לפי דיווחים ממקורות ערביים בעזה, ישנם כ-20 נפגעים כתוצאה מתקיפת הבניין ברצועה.
 
נערך לאחרונה ב:

עיצוביישן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
בישראל מכחישים את הדיווח ולדברי גורם ישראלי: "הדיווח על הפסקת אש כביכול אינו נכון". אך על פי 'הארץ' ‏הערכה בדרג המדיני היא כי אם הלילה יהיה שקט – לא יהיה מבצע רחב ברצועה, כלומר "שקט ייענב בשקט".
 

עיצוביישן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
דאגה בביתר: בלוני תבערה נחתו לראשונה בעיר – בנס ללא נפגעים
 
מצב
הנושא נעול.
פרק קכ:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל ד' בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי: ב) ד' הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה: ג) מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה: ד) חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים: ה) אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר: ו) רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם: ז) אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ו'

מא וִיבֹאֻנִי חֲסָדֶךָ יי תְּשׁוּעָתְךָ כְּאִמְרָתֶךָ:מב וְאֶעֱנֶה חֹרְפִי דָבָר כִּי בָטַחְתִּי בִּדְבָרֶךָ:מג וְאַל תַּצֵּל מִפִּי דְבַר אֱמֶת עַד מְאֹד כִּי לְמִשְׁפָּטֶךָ יִחָלְתִּי:מד וְאֶשְׁמְרָה תוֹרָתְךָ תָמִיד לְעוֹלָם וָעֶד:מה וְאֶתְהַלְּכָה בָרְחָבָה כִּי פִקֻּדֶיךָ דָרָשְׁתִּי:מו וַאֲדַבְּרָה בְעֵדֹתֶיךָ נֶגֶד מְלָכִים וְלֹא אֵבוֹשׁ:מז וְאֶשְׁתַּעֲשַׁע בְּמִצְוֹתֶיךָ אֲשֶׁר אָהָבְתִּי:מח וְאֶשָּׂא כַפַּי אֶל מִצְוֹתֶיךָ אֲשֶׁר אָהָבְתִּי וְאָשִׂיחָה בְחֻקֶּיךָ:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה