אני לא מרגיש הבדל אלא רק בסאונד לא בקושי או סוג אחר של נגינה במפרט עבה יותראם כבר מפרט..
אז עדיף בעובי של 0.46 או קצת יותר [עד 0.71], אבל לא עבה מדי.
זה מה שמומלץ ע"י המקצוענים [אל תזלזלו..].
אני דווקא אוהב לעבור על כמה עוביים.
אני לא מרגיש הבדל אלא רק בסאונד לא בקושי או סוג אחר של נגינה במפרט עבה יותראם כבר מפרט..
אז עדיף בעובי של 0.46 או קצת יותר [עד 0.71], אבל לא עבה מדי.
זה מה שמומלץ ע"י המקצוענים [אל תזלזלו..].
העניין גם בלהחליף מפרט כי הוא נשחק ומקבל סאונד אחר ולכן עוד טיפ למה להחזיק הרבה מפרט (שמעתי ממומחה שאומר לנגני גיטרות באולפנים לכל נגינה להחליף מפרט כי הוא מאבד את הסאונד אחרי שימוש חוזר).יפה. ומעניין.
חוץ מזה:
טיפים כאלו מתאימים אולי למלצרים.. שבין לבין גם מנגנים..
לא צריך להיות כזה שלומיאלי כדי להחזיק שלשה מפרטים לאורך ימים ושנים
---
קצת מכער לתקוע שם איזו מחסנית..
יותר פשוט, לדחוף אותם לתוך תיבת התהודה. זה עוד יוסיף לצליל, תלוי בעובי המפרט..
----
באמת משתלם.. ועוד בתוספת הנחה של כ-10% זה בכלל...הנה המחסנית המדוברת:
https://www.wildguitars.co.il/product/dunlop-pickholder/
לא הבנתי מה זה החלק הזה אפשר פירוט תודה.הוצאתי את החלק שמחובר לצווארון
הפלסטיק שתופס את הצווארוןלא הבנתי מה זה החלק הזה אפשר פירוט תודה.
חחחנתקעתי באמצע זיץ בלי מפרט אז פשוט הוצאתי את החלק שמחובר לצווארון וזה הלך יופי מאז אני לא מביא בכלל כי מה רע בזה? ויש לך שתיים בשני צדדים
עדיין לא הצלחתי להבין על מה מדובר אולי יש לך תמונה או משהוהפלסטיק שתופס את הצווארון
יש פלסטיק שמכניסים אותו לתוך הצווארון, וזה שומר על הצורה שלו.עדיין לא הצלחתי להבין על מה מדובר אולי יש לך תמונה או משהו
אני לא מכיר אבל אני יבדוק סתם זה מענין צריך לפתוח משהויש פלסטיק שמכניסים אותו לתוך הצווארון, וזה שומר על הצורה שלו.
יש כמו כיס בצווארון למטה.אני לא מכיר אבל אני יבדוק סתם זה מענין צריך לפתוח משהו
מקדימה?יש כמו כיס בצווארון למטה.
איזה צחוקים אני מנסה להבין איפה יש בצוואר של הגיטרה מקום להכניס משהו
איזה צחוקים אני מנסה להבין איפה יש בצוואר של הגיטרה מקום להכניס משהו
עכשיו הבנתי בצווארון של החולצה חה חה, איך אתם הבנתם?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: