סתם בהזמנה רגילה דרך אליס, או גוליבר וכו', מה כבר יכול להיות?
אשמח מאד לשמוע דוגמאות על דברים שהתגלו כבעיתיים או איפה היתה הפשלה שבגללה אנשים הפסידו. מענין אותי באמת לדעת, אולי אני לא מודעת לאופציות וצריכה להזהר יותר.
כל חברה עם כללים משל עצמה.
כמה דוגמאות:
1. כבודה.
יש חברות שכרטיס טיסה כולל תיק יד קטן ממש בלבד! וכמה תשלמו אם לא ידעתם? 50-70 יורו לצד לכל מזוודה!
גם אם רכשתם אפשרות לטרולי או מזוודה, חריגה מהגודל המותר-אפילו בס"מ- או מהמשקל, קנס גדול!!
2. הושבה.
לקחתם בחשבון שאת/ה ובן זוגך תשבו בנפרד?. בחלק מן החברות אין שום אפשרות לבחירת מקום בחינם, והמערכת האוטומטית לפעמים מושיבה זוגות בנפרד!.
3. כרטוס.
בכל חברות הלואו קוסט, יש לעשות צ'ק אין דרך האינטרנט לפני הטיסה, ולבוא לשדה עם כרטיס מודפס!. קנס על אי ביצוע 35-50 יורו לכיוון עבור כל נוסע!
בחלק מן החברות, האפשרות לבצע צ'ק אין לטיסה נפתחת רק 48 שעות לפני הטיסה. מה תעשו אם בדיוק בזמן הזה אתם מבלים בדאבוס או בקרעסטיר?
4. תנאי שינוי וביטול.
כמעט בכל החברות, ביטול או שינוי כרוכים בעלות גבוהה במיוחד, ולא תמיד אפשריים.
זה בקצרה ממש, ולא לסמוך על זה כי לכל חברה יש תנאים ודרישות משל עצמה.