תעופה ****אשכול טיסות זולות!!!****

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
אמנם אני בעל עניין
אבל אני רואה פה הרבה מקום לתקלות אז אני חייב להזהיר שוב!
מי שלא מכיר ובקיא בנושא היטב, יכול לצאת בנזקים גדולים!
היו כמה שכמעט קנו טיסה בשבת!
או קונקשן של 10+ שעות!
או שלא היו מודעים לוקי הצ'ק אין וההושבה והכבודה וכו'!
תעשו בחכמה!
 

Y.E.S violinist

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
חברה,
טיסה שמוזמנת שנה מראש - מחירה א-פ-ס-י!!!!!!!
עושים ביטוח ביטול טיסה, מזמינים כרטיסים ושנה הבאה טסים במחיר נסיעת אוטובוס;)
 

cantor

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
יהודים יקרים אני צריך עזרה
4 טיסות לליז'ענסק שנה הבאה כ"א אדר
להגיע יום לפני בבוקר ולצאת במוצאי כ"א אדר
מי שיכול לעזור אודה לו מאד
 

solo

משתמש פעיל
עריכה והפקת סרטים
יש המלצות / אשכול על טיולים מאורגנים בזול? (הרגע האחרון וכו'...)
 

תקוע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
איך זוכים במכירה הפובית באלעל?
ככה:
כל מה שאתם צריכים לעשות זה להציע את המחיר שלכם לטיסה, להמתין כחצי שעה ולגלות אם זכיתם בכרטיס הטיסה המוזל.
הזירה פתוחה עבורכם 24/7 ולאורך כל היום יתעדכנו מכרזים ליציאות בטווח של 48 שעות.
פשוט, משתלם וקל
כמובן, באתר אלעל

ואם זה לא מספיק אז יש את זה:
תנאי שימוש במכירות פומביות
התנאים המפורטים להלן חלים על כל מכירה פומבית המתנהלת על ידי אל על נתיבי אוויר לישראל בע"מ או מי מהחברות הקשורות שלה ("אל על" או "המוכרת"), וכן מסדירים את השימוש ואת ההשתתפות בכל מכירה פומבית כאמור, באתר https://www.elal.com, למכירת כרטיסי טיסה ("כרטיסי הטיסה") ו/או מוצרים או שירותים נלווים, לרבות אך ללא הגבלה, חבילות נופש ("השירותים", וביחד עם כרטיסי הטיסה: "הפריטים"). בהגשת הצעת מחיר או השתתפות בדרך אחרת במכירה פומבית, הנך מסכים במפורש להיות מחויב לתנאי שימוש אלה וכן לתנאי השימוש באתר, למדיניות הפרטיות ולתנאים הכלליים להובלת נוסעים ומטען ("תנאי ההובלה"), המעוגנים כלם במסמך זה של תנאי שימוש במכירות פומביות על דרך הפניה זו:

אל על שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי השימוש לענין מכירות פומביות בכל עת, על פי שיקול דעתה. השינויים ייכנסו לתוקף מיד עם פרסומם באתר. מועד תנאי השימוש לעניין מכירות פומביות מופיע בראש מסמך זה. אנא בדוק את האתר מידי תקופה על מנת לראות אם בוצעו שינויים כאמור. תנאי השימוש הנוכחיים החלים בתחילת מכירה פומבית ימשיכו לחול עד נעילתה. המשך שימוש והשתתפות מצדך לאחר שבוצעו תיקונים כלשהם בתנאי השימוש במכירות פומביות יהווה הסכמה מחייבת מצדך לתיקונים כאמור.

במקרה של סתירה בין תנאי השימוש במכירות פומביות לבין תנאי השימוש באתר או מדיניות הפרטיות, יגברו תנאי השימוש במכירות פומביות. במקרה של סתירה בין תנאי השימוש במכירות פומביות לבין תנאי ההובלה הכלליים, יגברו תנאי ההובלה הכלליים.

המונחים הבאים משמשים במסמך זה של תנאי השימוש במכירות פומביות כדלקמן: (1) כל רוכש פוטנציאלי המשתתף במכירה פומבית הינו "משתתף" או "מציע"; (2) "המציע הזוכה" במכירה פומבית הינו המשתתף אשר (א) במועד סגירת המכירה הפומבית, הצעת המחיר שהוגשה על ידו היא ההצעה הראשונה הגבוהה ביותר במכירה פומבית כאמור, העולה על המחיר המינימלי ועומדת בתנאים הייחודיים לאותה מכירה פומבית, ומציע כאמור אושר על ידי אל על, בהודעת דואר אלקטרוני, כמציע הזוכה; או (ב) במועד סגירת המכירה הפומבית, הצעת המחיר שהוגשה על ידו היתה בין ההצעות הגבוהות, השווה למספר הזוכים במכירה הפומבית, העולה על המחיר המינימלי ועומדת בתנאים הייחודיים לאותה מכירה פומבית, ומציע כאמור אושר על ידי אל על, בהודעת דואר אלקטרוני, כמציע הזוכה; (ג) מגיש הצעה במכירה פומבית כלשהי, המתקבלת על ידי אל על בדואר אלקטרוני (והמציע הזוכה יפורש בהתאם); (3) כל הצעת מחיר או הצעה המוגשת במסגרת מכירה פומבית הינה "הצעה" או "הצעת מחיר"; וכן (4) האמור בלשון זכר כולל גם לשון נקבה, ולהיפך.

אל על רשאית להכין מעת לעת רשימה הכוללת פריטים למכירה פומבית על מנת לאפשר למשתתפים רשומים להגיש הצעת מחיר בגינם. המועדים והשעות, מספר הפריטים שישתתפו במכירה פומבית, וכן סדר הזמנים והתנאים לגביהם, נקבעים על ידי אל על, לפי שיקול דעתה הבלעדי, וניתנים לשינוי ללא הודעה. מובהר בזאת כי כל הצעת מחיר המוגשת על ידי משתתף מהווה הצעה בלתי חוזרת של משתתף כאמור לרכישת הפריט העומד בבסיס אותה מכירה פומבית, בתנאים המפורטים במסמך זה ועל פי כל תנאי נוסף שייקבע ביחס למכירה פומבית כאמור.
  • זכאות; השתתפות במכירה פומבית
  1. לצורך השתתפות במכירה פומבית והגשת הצעת מחיר:
    1. גיל המשתתפים יהיה 18 ומעלה (בעצם רישומך וקבלתך את תנאי השימוש למכירה פומבית, הנך מצהיר כי גילך אינו נמוך מ- 18 וביכולתך להתקשר בחוזים מחייבים משפטית על פי הדין החל); וכן
    2. כל משתתף נדרש (1) להירשם כחבר על ידי מילוי "טופס הרישום" המקוון שבאתר ומסירתו לאל על בלחיצה על הקישור "הירשם"; וכן (2) להיות רשום. באפשרותך להירשם אך ורק בשמך ועליך להצהיר ולהתחייב כי פרטי הרישום שלך, לרבות כל המידע הנמסר בתהליך הרישום, הינם נכונים, מעודכנים, שלמים ומדויקים; וכן
    3. במידה והנך רוכש פריט מטעם ישות משפטית (באמצעות שימוש בכרטיס אשראי של ישות כאמור) ("כרטיס החברה") הנך מצהיר ומתחייב בזאת כי בסמכותך להשתמש בכרטיס החברה ולחייב ישות משפטית כאמור בתנאי שימוש אלה. מבלי לגרוע מאחריותך, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבקש ממך אישור בכתב מישות משפטית כאמור, כתנאי להנפקת הכרטיס על שמך או לצורך מתן השירותים, וזאת במקרה ותהיה המציע הזוכה. מובהר בזאת כי כרטיסי הטיסה או השירותים יונפקו ו/או יוענקו למשתתף עצמו בלבד, על אף שהתשלום בוצע עבורו על ידי ישות משפטית כאמור; וכן
    4. המשתתפים ימסרו כרטיס אשראי תקף שהונפק על שם משתתף (או על שם הישות המשפטית שהנך מייצג, כאמור ובכפוף להוראות סעיף 1.1.3 לעיל), בעל מסגרת מספקת לצורך עמידה בתשלום ככל שהמשתתף יהיה המציע הזוכה.
  2. אל על שומרת לעצמה את הזכות לסרב, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לבקשה לרישום וגישה לאתר לצורך השתתפות במכירה פומבית, ולהשעות חברים רשומים באופן זמני או ללא הגבלת זמן.
  3. היה ותתמודד על רכישת פריט באמצעות האתר, הנך מאשר ומסכים כי במידה שתגיש את הצעת המחיר הגבוהה ביותר שתהא (ככל שרלבנטי) זהה או גבוהה מכל הצעת מחיר מינימלית, או אחת ההצעות הגבוהות ביותר, השווה למספר הזוכים האפשרי בתום שעת המכירה הפומבית, ואל על אישרה את קבלת הצעתך, הרי שבכך התקשרת בחוזה משפטי מחייב לרכישת פריט מאל על.
  • שם משתמש וסיסמה
  1. הנך אחראי באופן בלעדי לשמור על אבטחת שם המשתמש והסיסמה האישים שלך. אין לשתף, להציג, לגלות או לאפשר חשיפת שם משתמש וסיסמה לאף צד אחר.
  2. הנך אחראי כי השימוש בפלטפורמת המכירה הפומבית יתבצע באמצעות גישה למכירה הפומבית על ידי שימוש בשם המשתמש והסיסמה שלך, בין אם אושרו ובין אם לאו.
  3. הנך מסכים לא להתחזות לאדם או ישות אחרים ולא להשתמש בשם בדוי או בשם משתמש וסיסמה של אדם אחר על מנת להיכנס למכירה פומבית.
  4. אם לדעתך שם המשתמש והסיסמה שלך הובאו לידיעתו של אדם אחר או שנודע לך על הפרת אבטחה בנוגע לאתר, עליך להודיע לנו לאלתר.
  5. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבטל שם משתמש וסיסמה בכל עת, ללא הודעה, ולפי שיקול דעתנו הבלעדי, לרבות אך מבלי להגביל, מקום בו יש סיבה להאמין כי שם משתמש או סיסמה כאמור נחשפו ו/או נעשה בהם שימוש על ידי אדם או ישות מלבד המשתמש.
  • הוראות כלליות החלות על הגשת הצעות ורכישה
  1. כל המכירות הפומביות תנוהלנה בדולר ארה"ב ("דולר"). הנך האחראי הבלעדי להבטיח כי ברשותך סכומים מספקים לכיסוי עלויות הצעתך וכי תעמוד בתשלום בהתאם לאמצעי התשלום הקיימים.
  2. בעצם השתתפותך במכירה פומבית, הנך מסמיך את אל על באופן מפורש להשתמש באשראי שלך (או בכרטיס החברה בהתאם להוראות סעיף 1.1.3 לעיל) על מנת לעמוד בסכום התשלום במקרה שתהיה הרוכש הזוכה. כרטיס אשראי יחויב אף ורק בסכום ההצעה הזוכה של המשתתף שהפך לרוכש זוכה, בהתאם להצעת המחיר שלו.
  3. הנך מבין ומאשר כי הצעת מחיר שתוגש באמצעות האתר מהווה הצעה חוקית לרכישת הפריטים מאל על. אינך רשאי לבטל, לחזור בך או למשוך בדרך אחרת הצעת מחיר (למעט בנסיבות מצומצמות המותרות בחוק החל, למשל, אם הפריט אינו עומד באופן מהותי בתיאור שניתן בקשר אליו באתר), אך הנך רשאי להשתמש ב- [פונקציית הגשת הצעה חוזרת] על מנת להגדיל את הצעת המחיר שלך. לפיכך, טרם השתתפותך במכירה פומבית כלשהי, עליך לקרוא בקפידה ולהבין את התיאור המלא של הפריט, לרבות תנאי המכירה והמגבלות החלות עליו, כולל תנאי הובלה).
  4. במקרה של הגשת הצעת מחיר מחדש במכירה פומבית, אזי שעת הגשת ההצעה האחרונה תיחשב לשעה בה הגשת את הצעת המחיר שלך, ולא השעה בה הגשת לראשונה את הצעתך או כל זמן הגשה אחר שחל ביניהן. כדוגמא, אם הגשת את הצעת המחיר הראשונה שלך בשעה 12:00, והגשת הצעת מחיר חוזרת מאוחרת יותר, בשעה 13:30, והצעת מחיר חוזרת סופית בשעה 14:15, אזי השעה שתשמש את אל על בכדי לקבוע האם הצעתך היא הצעת המחיר הזוכה תהיה שעת הגשת הצעת המחיר החוזרת ב- 14:15. במקרה שתגיש הצעת מחיר חוזרת במכירה פומבית, אזי הצעתך הקודמת באותה מכירה פומבית לא תהא עוד תקפה.
  5. הצעות מחיר מדורגות לפי סכום ההצעה לכל פריט. במקרה של הצעות זהות, הן תדורגנה לפי זמני הגשתן, כאשר הצעות מחיר זהות שהוגשו מוקדם יותר תקבלנה עדיפות על הצעות מחיר זהות שהוגשו מאוחר יותר. במקרה שמשתתפים אחרים יגישו לאחר מכן הצעות גבוהות יותר, הצעתך עשויה שלא לזכות בפריטים כלל, בהתאם לכמויות הפריטים במכירה הפומבית. במקרה כאמור, יתכן ותהיה מעוניין להגיש הצעה חוזרת במחיר גבוה יותר.
  6. הנך מבין ומאשר כי ברכישת פריטים בדרך של מכירה פומבית, אתה עלול לשלם מחירים גבוהים יותר מאלו שיכולת לשלם עבור אותם פריטים בדרכים אחרות, כדוגמת מכירה מסורתית "במחיר קבוע" באמצעות האתר, מרכז טלפוני או סוכני אל על, וכי יתכן שניתן להשיג פריטים זהים או שונים לפני, במהלך או לאחר אותה מכירה פומבית במחיר זהה או שונה בדרכים אחרות מלבד אותה מכירה פומבית.
  • אל על שומרת לעצמה את הזכות לסרב לקבל הצעות גבוהות או זוכות. כל החלטה של אל על באשר לקביעת הזוכים במכירות פומביות תהיה החלטה מחייבת.
  • אל על שומרת לעצמה את הזכות להגדיל או להקטין את מספר הפריטים הזמינים במכירה פומבית בכל עת וללא הודעה.
  • אל על שומרת לעצמה את הזכות להפסיק או לעצור מכירה פומבית בכל עת.
  1. המכירות הפומביות מתנהלות בשקיפות, לצד התמחרות אינטראקטיבית בזמן אמת, כשכל משתתף יכול לראות את רשימת המשתתפים והצעותיהם בכל עת במהלך המכירה הפומבית.
  2. למשתתפים תינתן הזדמנות להגיש הצעות בכל זמן נתון במהלך המכירה הפומבית, באמצעות הגשת הצעות גבוהות יותר מהצעת המחיר הגבוהה ביותר באותו זמן. המכירה הפומבית תסתיים במועד שנקבע לכך במקור ושמות הזוכים יוכרזו.
  3. אל על רשאית לקבוע הצעות מחיר מינימליות ולשנות אותן בתקופת המכירה הפומבית.
  4. גובה ההנחה המקסימלי יהא מוגבל ליעדים נבחרים כפי שישתנו מעת לעת במסגרת הפעילות
  5. הצעות מחיר תתקבלנה כל עוד המכירה הפומבית מתקיימת. הצעות שתוגשנה לאחר תום המכירה הפומבית לא תיספרנה במניין ההצעות.
  6. ככל שמציע הגיש הצעה אשר אמורה לזכות אותו כמציע הזוכה, אך עקב כשל בחיוב בכרטיס האשראי, הזמנת כרטיסי הטיסה במסגרת ההצעה, לא תושלם עד להסדרת התשלום על ידי המציע. המציע יהיה מחוייב להשלים את תהליך התשלום תוך 48 שעות ממתן ההודעה על ידי אל על. מובהר כי בתום מועד כאמור, יפוג תוקף ההצעה וההצעה תבוטל.
  7. אם מסיבה כלשהי עד 48 שעות ממועד סגירת המכירה הפומבית, לא יהיה ניתן להשלים את תהליך רכישת הכרטיסים על ידי המציע הזוכה, אל על תהיה רשאית לפי שיקול דעתה הבלעדי, להציע את הפריטים למציע ההצעה הגבוהה הבאה, לבצע מכירה פומבית חוזרת של הפריטים או להיפטר מהם בדרכים אחרות.
  8. אל על מחויבת לשקיפות המכירות הפומביות ולא תגיש הצעות במסגרת מכירות פומביות. על אף האמור, עובדי אל על ובני משפחותיהם מורשים להשתתף ככל משתתף אחר.
  9. נקודות הנוסע המתמיד ("מועדון הנוסע המתמיד") לא ישמשו בעת השתתפות במכירות פומביות או לתשלום עבור הפריטים, באופן מלא או חלקי. יחד עם זאת, חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על זוכים לנקודות נוסע מתמיד בגין הטיסה העומדת בבסיס כרטיסי הטיסה שיירכשו, אם מספר חבר מועדון הנוסע המתמיד נקלט בצורה נכונה, בהתאם ובכפוף לתנאי תכנית מועדון הנוסע המתמיד של אל על.
  • תנאי הפריטים
  • כל הפריטים המוצעים במכירה פומבית כפופים לתנאי הרכישה שלהלן (בנוסף לתנאי ההובלה החלים עליהם וכל תנאי אחר שייקבע לגביהם במכירה הפומבית):
  1. איסור החלפה – כרטיסי טיסה ושירותים יוענקו על שם הרוכש הזוכה בלבד, עבור טיסות או קטעי טיסה, מחלקות וזמני המראה כפי שהוצעו במכירה הפומבית. אין באפשרותך לשנות מידע אישי שמסרת במהלך השתתפותך במכירה הפומבית או לבטל את הצעתך, או לבקש לשנות את הפריט העומד בבסיס הצעה כאמור.
  2. אי מתן החזר – בכפוף לכל דין, לרבות חוק הגנת הצרכן, לא ישולם החזר בגין איזה מהפריטים המוצעים במכירה הפומבית ועל כן, בעצם השתתפותך במכירה פומבית הנך מסכים כי במקרה שתהיה הרוכש הזוכה, תהא מחויב לרכישה וכי אל על תעשה שימוש בכרטיס האשראי שלך לצורך עמידה בסכום התשלום. הפריטים יימסרו וכרטיסי הטיסה יכורטסו עם ביצוע התשלום (של סכום ההצעה).
  3. איסור העברה – כל פריט שנרכש במכירה פומבית שייך באופן פרטני לרוכש הזוכה ולא ניתן יהיה להעבירו או להוציאו על שם אדם או ישות אחרים.
היה והצעתך תצלח, אל על תיצור עמך קשר בדואר אלקטרוני בסמוך לאחר סגירת המכירה הפומבית, לכתובת הדואר האלקטרוני שנמסרה במסגרת תהליך הרישום, על מנת לאשר וליידע אותך כי הצעתך היא ההצעה הזוכה, בצירוף סכום הצעת המחיר המוצלחת, תיאור הפריט הרלבנטי והתנאים בקשר אליו ופירוט אמצעי התשלום.
  • זמינות האתר
  • הנך מאשר בזאת כי בשל אופייה של רשת האינטרנט, אל על אינה יכולה להבטיח כי הגישה לאתר (או למכירה פומבית) תהיה ללא הפרעה או כי הודעות בדואר אלקטרוני או באמצעים אלקטרוניים אחרים, לרבות הצעות מחיר, תישלחנה אליך או תתקבלנה באתר ו/או על ידי אל על, או כי תוכנן יהיה מאובטח במהלך שידורן.
  • פרטיות; הגנה על נתונים
  1. הנך מסכים כי מידע ונתונים אישיים שנאספו דרך האתר, לרבות כל מידע ונתון שמסרת במסגרת תהליך הרישום, עשויים לשמש בהתאם למדיניות הפרטיות העדכנית שלנו.
מבלי לגרוע מכללית האמור, הנך מסכים כי (1) כל מידע או נתון שייקלט במאגר המידע של אל על נתיבי אוויר לישראל בע"מ, וישמש, בין היתר, על מנת ליצור עמך קשר בנוגע למוצרים ולשירותים של אל על ובנוגע למידע על מכירות פומביות, וכן (2) אל על נתיבי אוויר לישראל בע"מ תהיה רשאית להעביר מידע ונתונים כאמור לחברות קשורות, לספק פלטפורמת המכירות הפומביות ולגופים נוספים שיישכרו על ידה לצורך מתן שירותים, ככל שיידרש להפעלת המכירות הפומביות ופלטפורמת המכירות הפומביות, אשר עשויים לעבד ולשמור מידע כאמור למטרות הנ"ל, והכל בהתאם לחוק החל.
  1. בעצם השתתפותך במכירה פומבית, הנך מסכים כי המחיר והפרטים הבסיסיים של הצעתך (שמך הפרטי והאות הראשונה בשם המשפחה שלך) יוצגו ברשימת המציעים במכירה הפומבית, העומדת לרשות כל יתר המציעים.
  • שימוש לא חוקי בפלטפורמת המכירות הפומביות
  1. שימוש לא חוקי בפלטפורמת המכירות הפומביות הינו אסור ועלול לגרור תביעות משפטיות כנגד האחראי. הנך מסכים לציית לכל החוקים, הוראות הדין והתקנות החלים בנוגע לשימוש שתעשה בפלטפורמת המכירות הפומביות ובאתר.
  2. שימוש לא חוקי בפלטפורמת המכירות הפומביות כולל, מבלי להגביל, את המפורט להלן:
    1. שימוש במידע או זהות מזויפים בעת הרישום ו/או ההשתתפות במכירה הפומבית.
    2. שימוש בבוטים, שפות תכנות או הליכים אחרים שיגרמו נזק לפלטפורמה ו/או למשתתפים בה ו/או יפגעו באופן אחר בהצעות או במכירה הפומבית.
  • הפרת תנאי שימוש לעניין מכירות פומביות
  • היה ותפר את תנאי השימוש לעניין מכירות פומביות כאמור במסמך זה, אל על תהיה רשאית להפסיק את השימוש שלך באתר ו/או בפלטפורמת המכירות הפומביות, למנוע ממך שימוש עתידי באתר ו/או בפלטפורמת המכירות הפומביות, לבטל הזמנת פריט, לסיים או לסרב לאפשר את השתתפותך במכירה פומבית כלשהי, או לנקוט בפעולה משפטית מתאימה כנגדך. מבלי לגרוע מיתר הזכויות העומדות לרשות אל על במסגרת תנאי שימוש אלה, אל על רשאית לדחות, לבטל, לפסול או לסרב בדרך אחרת לקבל הצעות, אם אל על תקבע לפי שיקול דעתה הבלעדי כי לא קיבלה אישור, הרשאה או אימות מספק של כתובת משלוח החיוב למציע, או כרטיס האשראי, או כי המציע לא עמד בתנאי שימוש אלה, או בהסכמים נוספים או במדיניות אחרת של אל על, או בכללים אחרים לענין מכירה פומבית. דחיה, ביטול או פסילה יכול שיתבצעו הן במהלך מכירה פומבית או לאחר סגירתה. כתוצאה מכך, במקרה של פסילת הצעתך, לא תהא רשאי לזכות בפריטים באמצעות מכירה פומבית גם אם הצעתך גבוהה מספיק בכדי לזכות בהם.
  • היעדר אחריות
  • האתר ופלטפורמת המכירות הפומביות מוצעים על בסיס "AS IS" ולפי זמינות. מבלי לגרוע מהגבלות האחריות הכלולות בתנאי השימוש או מדיניות הפרטיות של האתר, אל על אינה מעניקה כל מצג או אחריות מכל סוג שהוא, במפורש או במשתמע, בנוגע לזמינות האתר או פלטפורמת המכירות הפומביות, לכך שאתר או פלטפורמת המכירות הפומביות יתנהלו ללא כל הפרעה או שגיאה, או כי קבלת הצעות מחיר על ידי אל על ומסירת מידע בדבר מחיר עדכני יתבצעו במועד. ככל שמתיר זאת החוק החל, אנו מסירים מעצמנו במפורש כל אחריות מכללא לגבי בעלות, סחירות, התאמה למטרה מסוימת ואי הפרה.
  • הגבלת אחריות
בנוסף להחרגת נזקים כאמור בתנאי השימוש של האתר, על אף האמור בהוראות כל דין, אל על או אלו הפועלים מטעמה לא יישאו בשום מקרה באחריות, והנך מסכים שלא לראות באל על אחראית לנזקים או הפסדים (לרבות, אך לא רק, הפסד כספים, מוניטין או שם טוב, רווחים או הפסדים לא מוחשיים אחרים, או נזקים מיוחדים, עקיפים או תוצאתיים) הנובעים במישרין או בעקיפין (1) מהאתר או מפלטפורמת המכירות הפומביות; (2) מהצעות מחיר או מידע בדבר תמחור שיועברו או יתקבלו על ידך או על ידי אל על שלא במועד; (3) מהפרעות בשידור נתונים, אובדן הצעה, מסירת הצעה לנמען אחר או אי מסירת הצעה; (4) מתקלות טכניות, תקלות ברשת ותקלות מחשב, חומרה או תוכנה, מכל מסוג שהוא; (5) מאי התאמות בין שעונים או זמנים המשמשים את אל על לעצירת מכירה פומבית או להזמנת הצעות, או שעונים או זמנים אחרים, בין אם הם מופיעים באתר או הגיעו ממקורות שהם צדדים שלישיים; או (6) מתנאי שימוש אלה לעניין מכירות פומביות (כתוצאה מכל דבר שהוא, כולל רשלנות, ואף אם נודע על האפשרות לגרימת נזקים כאמור). ללא קשר להודעת הסרת האחריות או החרגת הנזקים כאמור בתנאי השימוש באתר ובתנאי שימוש אלה לענין מכירות פומביות, במידה שאל על תימצא אחראית, אחריותה המצטברת של אל על כלפיך וכלפי צדדים שלישיים תוגבל (א) לסכום ששולם על ידך עבור הפריטים בהם קשורה התביעה בגין אירוע אחד או סדרת אירועים המיוחסים לאותה עילה, או (ב) אם סכום כאמור לא שולם ולא עומד לתשלום - סכום מירבי של 10 דולר.

הגבלת האחריות שלעיל תחול מבלי להתחשב בהיבט הצורני או התיאורטי של התביעה או הפעולה המשפטית, ובין אם תביעת השבה כלשהי מבוססת על תאוריות או על חוזה, כתב אחריות, עוולה (לרבות רשלנות ואחריות קפידה) או אחרת. אל על לא תהא אחראית לשכר טרחת עורכי דין, למעט כנדרש על פי דין.
  • זכויות צד שלישי
  • תנאי שימוש אלה לענין מכירות פומביות, וכל המגבלות, הגבלות האחריות וזכויות נוספות שהוענקו מכוחם לאל על, יחולו באופן שווה לטובת ספק פלטפורמת המכירות הפומביות, בידפלייר מעבדות בע"מ.
החוק החל
  • תנאי שימוש אלה לענין מכירות פומביות יהיו כפופים ויפורשו באופן בלעדי בהתאם לחוקי מדינת ישראל, למעט הוראות ברירת הדין. כל מחלוקת, תביעה או הליכים משפטים הקשורים בתנאי שימוש אלה, לרבות בקשר עם כל מכירה פומבית שהיא, יוגשו בלעדית לבתי המשפט המוסמכים בתל אביב, ישראל, והנך מסכים בזאת באופן בלתי חוזר להיות כפוף לסמכות השיפוט הבלעדית של בתי משפט כאמור.
מידע כללי
  1. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להעביר, להמחות או למסור בקבלנות משנה את כל או חלק מהזכויות, החובות והאחריות החלים עלינו, כאמור בתנאי שימוש אלה, לכל צד אחר שהוא.
  2. הכותרות נכללו מטעמי נוחות בלבד ולא ישמשו לפרשנות הוראות תנאי שימוש אלה.
  3. עיכובים או אי מימוש מצדנו של הסמכויות, הזכויות והסעדים על פי תנאי שימוש אלה לא ישמשו כוויתור עליהם, ובדומה לכך גם מימוש בודד או חלקי של איזה מהסמכויות, הזכויות או הסעדים כאמור לא יהווה מימושם בדרך אחרת או נוספת.
  4. היה ובית משפט או גוף מנהלי בעל סמכות שיפוט מתאימה ימצא כי הוראה הכלולה בתנאי שימוש אלה אינה תקפה או בלתי ניתנת לאכיפה, אי התקפות או אי יכולת האכיפה של הוראה כאמור לא תשפיע על יתר הוראות תנאי שימוש אלה וכל ההוראות שלא הושפעו מאי תקפות או אי יכולת אכיפה כאמור יישארו במלוא כוחם ותוקפם.
עכשיו כבר ברור?;)
 

רבנים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים

solo

משתמש פעיל
עריכה והפקת סרטים
לכמה זמן?
זה לא יעבוד ככה.
תנו כיוון מספר ימי שהות עם שבת בלי שבת, מה התקציב.
בקיצור תאריכים ספציפים, או שתחפשו כאן:
https://www.kiwi.com/il/search/tiles/--/--/2019-08-12_2019-08-23/2-10

תודה על הלינק
בקשר לימים, אכן לא ציינתי קודם
4-5 ימים ללא שבת/ בתאריכים של 28.07-30.08/ יעדים קלאסיים בסגנון של פראג, איטליה,הולנד וכדו'
 
נערך לאחרונה ב:

בעריש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
למה שלא תקבלו קאשבק-כסף מ ז ו מ ן בחזרה?
כל מי שמזמין טיסות מאל על, או דרך בוקינג, אקספדיה, גוליבר, טלטוס, איזי גו, איסתא, קיווי, יוקריין אינטרנשיונל איירליינס, וואלה טורס ועוד הרבה אתרי תיירות מלונות ונופש,
יכולים לקבל החזר לחשבון הבנק!!!
ע"י הרשמה לחברת הקאשבק, וכבר בהרשמה מקבלים 10 ש"ח!
ניתן לממש מהשקל הראשון לתו הזהב, ומ50 ש"ח לחשבון הבנק!!!
אשמח אם תרשמו מהקישור הזה, ואני יתוגמל ע"כ.
(כמו"כ יש שם קאשבק לאתרים כמו אליאקספרס איביי ועוד אתרים גם ישראלים רבים.)
הקישור להרשמה ולקבלת 10 ש"ח לחשבונכם.
עוד פרטים ולרשימת החנויות והרשתות המכבדות את תו הזהב, כנסו לאשכול
https://www.prog.co.il/threads/קונים-באליאקספרס-למה-שלא-תקבלו-החזר-כן-כסף-מזומן-בחזרה.460184/
 

בעריש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
@רבנים @שלמה וייס @וילך איש יש חדש במחירים? אפשר קישורים? אפשר קישור לטיסות גוגל בזה?

@רבנים
אני מעונין לטוס מ30 בינואר 2020 עד 3 בפבואר לאחד משדות התעופה הנ"ל, לפי סדר הכתיבה הנ"ל.
איך ייצא הכי זול (גמיש בימים יום יותר או פחות)
תודה
הכוונה של ההודיעה, מישראל לפולין=לעלוב (קטוביץ/קרקא/ורשא)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה