תיקון: תשובה לחידה מספר 529איש בשורה כלומר איש שמבשר בשורות (לא איש בשורה אנוכי)
אמונה טפלה
עוצר באור אדום (עור)
אוצר בלום
אוצר זה עם פתחאוצר בלום
עוצר בלום
אני חושבת שכן, ככה היה עד עכשיו.זה עדיין נקרא הגדרת שמיעה?
הכלל הוא שזה נשמע אותו דבר אבל נכתב אחרתאני חושבת שכן, ככה היה עד עכשיו.
לדעתי שמיעה זה מושג למשמעות ולאו דווקא לחפץ..הכלל הוא שזה נשמע אותו דבר אבל נכתב אחרת
לדעתי שמיעה זה מושג למשמעות ולאו דווקא לחפץ..
הגדרת שמיעה צריכה להשמע בדיוק אותו הדבר לשני המשמעויות
כשיש הגדרות מדויקות למושג אז צריך להתנהל לפי זהלדעתי יש פער עצום בין ביטוי מלולי לביטוי חזותי שאז המרחב גדול יותר כי תמונה אחת שווה אלף מילים
ועובדה שזה נפתר תוך פחות מדקה אבל אולי כדאי להדגיש פעם הבאה משמעות ולא שמיעה..
ההגדרות הם לא לגבי חידה בהגיון ולא לגבי תמונת חידה?כשיש הגדרות מדויקות למושג אז צריך להתנהל לפי זה
@sl disign מכירה היטב את משמעות הגדרת שמיעה מהאשכול חידות היגיון והיא מבינה למה אני מתכוונת
אז איך מגדירים שזה נכתב אותו הדבר, בשגיאות כתיב, וניקוד שונה?הכלל הוא שזה נשמע אותו דבר אבל נכתב אחרת
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: