פנינה ריימונד
הום סטיילינג מאליאקספרס.
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
•
עיצוב ואדריכלות פנים
יוצרי ai
אם אני מזמינה משו עם לוגו
מתי אני אומרת למוכר איזה שם לכתוב לפני ההזמנה או אחרי?
באתר יש אותו מאמר בקטגוריית "הכל על דוד אלי"אני בדיוק כותבת מאמר עכשיו, התעורר הצורך ביתר שאת...
מעתיקה לך ולטובת כולם:
מוצר עם כיתוב / שם
נכנסתי למוצר.
שם לקיר במראה אקרילי.
בחרתי צבע [עץ] וגודל [הכי גדול]
ולחצתי על "קנה עכשיו", או "הוסף לעגלה" [לקנייה מרוכזת]
בחלון שנפתח לחצתי על הסימון הזה:
וכתבתי את השם בלבד, ללא הוראות מיותרות שרק יבלבלו את המוכר...
לעתים יופיעו בעמוד המוצר הוראות מיוחדות, כגון לפרט בהודעה צבע וגודל שאינם קיימים במפרט, וכדו'. יש לפעול בחכמה וב"ראש קטן" כמו שאומרים...
ומה לגבי עברית?...
אם יש במוצר אופציה לכיתוב בעברית -
חובה לצרף בנוסף קובץ JPG [תמונה] למוכר!!! או כל קובץ אחר שאינו ניתן לעריכה / הפיכה לטקסט חי...
מניסיון, הכיתוב עלול להגיע הפוך/ בכתב מראה/ משמאל לימין ועוד...
לדוגמה:
הדפסת תמונה על מוצר:
הפעם בחרתי בציפית לכרית עם הדפסה אישית.
כאן מופיעות לי הוראות ברורות, באנגלית אמנם...
לאחר הרכישה יש להיכנס ל"הזמנות שלי" וללחוץ על הבלון הנ"ל:
מיד תגיעו לשירות הלקוחות של אותה חנות. בצ'אט תעלו את התמונה שלכם [איכותית כמובן], וזהו.
השתדלו לוודא שהמוכר קיבל את הודעתכם.
בהצלחה!!!