גלי הגיעה אליי לפגישת שתיים קפה_אחד מנטה לפני חודש. היא סיפרה לי שהיא מוכשרת ויצירתית, אבל עובדת בתחום משרדי משעמם עד אימה. היא רוצה לעשות משהו שיספק גם את החלק היצירתי שבה, וחשבה על נישה ייחודית ומעניינת: עיצוב אלבומי טיולים.
אנשים טסים לחו"ל לטיול משפחתי, מטבע הדברים מדובר באירוע שלא קורה המון. לרוב משהו כמו פעם עד פעמיים בשנה (כך עלה מסקר שוק שערכנו) מטיילים במקומות יפים, מצלמים מלא, ו - ? הכל נשאר בטלפון או במחשב.
גלי מציעה להם שירות סופר ייחודי וקסום: הם ישלחו אליה בכל יום מימי הטיול את התמונות שצולמו, היא תסנן ותמיין עבורם (תודו שזה החלק הכי מייגע!) תעצב הכל לאלבום יפהפה ומוקפד, וקצת אחרי שהם ינחתו בחזרה ארצה - האלבום כבר יודפס ויישלח אליהם.
מדובר פחות בעסק שהולך לצמוח בטירוף ויותר בהגשמת חלום קטן מהצד, ולכן התהליך היה הרבה פחות מעמיק מהרגיל שלי.
התחלנו עם ניימינג
כמה אופציות עלו וירדו, בסוף נבחרה האופציה שחשבתי עליה כבר בפגישה המקדימה: פאקוריז. הלחם של המילים packing memories
עולם התוכן שנבחר היה אריזות. לאורך כל בניית המותג השתמשתי בביטויים כמו: אורזים זכרונות / לארוז לכם? / ארזתם לבד?
אסטרטגיה וחקר שוק
הרצנו סקרים כדי לבדוק את הקהל: כמה פעמים בשנה אנשים טסים? לאן? באיזה הרכב? הם יהיו מוכנים לשים עוד כסף על שימור החויה שהוציאו עליה כבר לא מעט? (רמז: כן. מתברר שאנשים עפו על הרעיון, ואחרי שמוציאים 10-15 אלף ₪ לטיול, להוסיף עוד 1,000 זה לא כזה סיפור)
עברתי ללוגו
היה לי בראש משהו מאד מסוים שרציתי ליצור, וגלי זרמה עליו. לכן התהליך של הלוגו עצמו היה מהיר ובלי הרבה סקיצות.
זה הלוגו הנבחר:
מודעה
לפני שנה לא הייתי חולמת על יצירה של כזה ויזואל, כי זה היה אומר מיליון שעות פוטושופ מרדימות.
אבל בעידן ה AI – קצת יותר משעה (ואלף ג'ינרוטים) ויש לי ויזואל הורססס. ברוך בורא המידג'רני!
מחירון
גם הוא כמובן נארז בהתאם לקונספט:
הכל ארוז? יוצאים לדרך!
עוד מותג מהמם יצא לעולם.
גלי רק התחילה לפרסם השבוע, וכבר הלו"ז שלה הולך ומתמלא.
ככה זה כשיש בידול מצוין, אריזה גרפית יפהפיה, תהליך שיווקי ברור, והרבה כשרון שמחכה להתממש
אנשים טסים לחו"ל לטיול משפחתי, מטבע הדברים מדובר באירוע שלא קורה המון. לרוב משהו כמו פעם עד פעמיים בשנה (כך עלה מסקר שוק שערכנו) מטיילים במקומות יפים, מצלמים מלא, ו - ? הכל נשאר בטלפון או במחשב.
גלי מציעה להם שירות סופר ייחודי וקסום: הם ישלחו אליה בכל יום מימי הטיול את התמונות שצולמו, היא תסנן ותמיין עבורם (תודו שזה החלק הכי מייגע!) תעצב הכל לאלבום יפהפה ומוקפד, וקצת אחרי שהם ינחתו בחזרה ארצה - האלבום כבר יודפס ויישלח אליהם.
מדובר פחות בעסק שהולך לצמוח בטירוף ויותר בהגשמת חלום קטן מהצד, ולכן התהליך היה הרבה פחות מעמיק מהרגיל שלי.
התחלנו עם ניימינג
כמה אופציות עלו וירדו, בסוף נבחרה האופציה שחשבתי עליה כבר בפגישה המקדימה: פאקוריז. הלחם של המילים packing memories
עולם התוכן שנבחר היה אריזות. לאורך כל בניית המותג השתמשתי בביטויים כמו: אורזים זכרונות / לארוז לכם? / ארזתם לבד?
אסטרטגיה וחקר שוק
הרצנו סקרים כדי לבדוק את הקהל: כמה פעמים בשנה אנשים טסים? לאן? באיזה הרכב? הם יהיו מוכנים לשים עוד כסף על שימור החויה שהוציאו עליה כבר לא מעט? (רמז: כן. מתברר שאנשים עפו על הרעיון, ואחרי שמוציאים 10-15 אלף ₪ לטיול, להוסיף עוד 1,000 זה לא כזה סיפור)
עברתי ללוגו
היה לי בראש משהו מאד מסוים שרציתי ליצור, וגלי זרמה עליו. לכן התהליך של הלוגו עצמו היה מהיר ובלי הרבה סקיצות.
זה הלוגו הנבחר:
מודעה
לפני שנה לא הייתי חולמת על יצירה של כזה ויזואל, כי זה היה אומר מיליון שעות פוטושופ מרדימות.
אבל בעידן ה AI – קצת יותר משעה (ואלף ג'ינרוטים) ויש לי ויזואל הורססס. ברוך בורא המידג'רני!
מחירון
גם הוא כמובן נארז בהתאם לקונספט:
הכל ארוז? יוצאים לדרך!
עוד מותג מהמם יצא לעולם.
גלי רק התחילה לפרסם השבוע, וכבר הלו"ז שלה הולך ומתמלא.
ככה זה כשיש בידול מצוין, אריזה גרפית יפהפיה, תהליך שיווקי ברור, והרבה כשרון שמחכה להתממש
נערך לאחרונה ב: