סיפור ארבע מידות בהולכי בית המדרש

יאן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הקפדן
חובש מסכה בעלת תשע שכבות, המסוגלת לסנן מיקרו-מיקרובים, רסיסי עיטוש שיעול וכחכוח, וריח הרינג.
מסיכתו משוכה על פניו מפיקת גרונו ועד גשר משקפיו. על חגורתו תלויים שרשרת של אלכוג'ל, מגבונים, ושלטי: "אל תגע בי".
כפפות של אגרופן.
מידת יעילות: 999%
המלצה: לא להתקרב אליו. עלול לנשוך.

הקומבינטור
הוא פיתח שיטה מיוחדת לתלות את המסכה וברשותו נחשוף אותה כעת לקהל הרחב.
יושבים? קבלו: יש לתלות את לולאות המסכה על ידיות המשקפיים. כך מתקבל אפקט (כמעט) מושלם של הגנה עם נוחות מקסימלית. זה נראה מעט מוזר, אבל על הציבור להתרגל.
הקומבינטור 2
קורע את החיבור התחתון של הלולאה וקושר את החוטים באמצע. זה מתנפנף כמו וילון אמבטיה וככה זה מגין.
מידת יעילות: ככה ככה
המלצה: להחמיא על הפטנט ולשמור מרחק.

הקליל
מסכה? הצחקתם אותו. יש לו רשימת מחקרים סודית מאניברסיטת מונטוידאו על כך שחבישת מסכה גורמת להפצת המחלה. איך? זה ארוך להסביר. בהזדמנות תזכירו לו. בקידוש לבנה האחרון טרח ללחוץ ידיים לכל המניין, להוציא מליבם של צדיקים. הוא שמע פעם על תיאוריית חיסון העדר ומשתדל ליישם.
מידת יעילות: 100% הדבקה
המלצה: לכתוב עליו פשקוילים

הנורמלי האחרון:
אין כזה
 

מ"ם

משתמש סופר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מעולה!

המשך לזה?

 

הדוויג

עורך תוכן ראשי
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
עריכה תורנית
מוישה קלוצמאך (אח של):
"אני לא אשים מסכה!!! זה עקירַס הדַס! זו גזירה של הציייוייינים כדי להעביר אותנו על דתנו! זה מתחיל עם מסכה, ומי יודע איפה זה נגמר! היום אומר לו עשה כך ומחר אומר לו וכו'! מי שהולך עם מסכה הרי הוא מכריז על עצמו - אין לי חלק באלוקי ישראל ויש לי חלק בגזירות של הצייויינים! אני לא אשים עליי את הטלאי התכול שמעיד על שייכותי אליהם! עדיף למות מקורונה ולא לשים את עגל המסכה! טפו!
(מבוסס על מעשה שהיה, סימני הקריאה במקור)
 

יאן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מעולה!

המשך לזה?

האמת שלא זכרתי את זה
כמובן ש @הדוויג עשה את זה יותר טוב, כרגיל.
 

דיונון

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
עריכה תורנית
מוישה קלוצמאך (אח של):
"אני לא אשים מסכה!!! זה עקירַס הדַס! זו גזירה של הציייוייינים כדי להעביר אותנו על דתנו! זה מתחיל עם מסכה, ומי יודע איפה זה נגמר! היום אומר לו עשה כך ומחר אומר לו וכו'! מי שהולך עם מסכה הרי הוא מכריז על עצמו - אין לי חלק באלוקי ישראל ויש לי חלק בגזירות של הצייויינים! אני לא אשים עליי את הטלאי התכול שמעיד על שייכותי אליהם! עדיף למות מקורונה ולא לשים את עגל המסכה! טפו!
(מבוסס על מעשה שהיה, סימני הקריאה במקור)
ואני שמעתי: 'א. אין קורונה. ב. מסכה רק עושה יותר גרוע. ג. אני כבר החלמתי.'
בערך כמו - אני לא חייב לך, לא לוויתי ממך, וכבר החזרתי מזמן.
 

yonatanr

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
המתחרפן:
מניח מסיכה על האף כיאות, אבל אז מגלה שהמשקפיים מתמלאים אדים בקצר מסחרר. למה לא המציאו 'ווישרים' למשקפיים?
מוריד את המסיכה על הפה, אבל מלבד נקיפות המצפון [מי יודע את מי הוא הולך להדביק ברוח אפו...], מתברר לו שהשפם מגרד נוראית.
מעלה את המסיכה על גשר האף ומהדק עליה את המשקפיים, אבל אז שדה הראייה מצטמצם קשות.
רץ לאמבטיה, משפשף את הסבון על המשקפיים, אבל את מסך השומן שהצטבר עליהם, הוא יצליח להוריד אולי כשתגמר הקורונה.
מתחרפן וזהו.
המשוכלל:
בתחילה לא היה נאה לו ללכת 'סתם' עם מסיכה כירורגית. הולך עם מסיכת שקף שמחוברת סביב המצח, כמו טוטפות. מגלה שהשקף רחוק מדי והוא רואה מטושטש מדי. קונה שקף בחנות, עושה בו חורים עם מחורר משני הכיוונים, מכניס את המשקפיים בפנים, והנה לו מסיכה מן המוכן.
רק כשהוא פוגש שוטר ברחוב, מתברר לו שהוא הרוויח 3 שקלים, אבל הפסיד 497.
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
חבל שיש רק ארבע מידות, כי בחובשי מסיכות יש עוד כמה: מסיכות סנטר קלאסיות, ה'חשובים' עם מסכות שקף, הטרנד החדש: מסיכות שקף מיניאטוריות, שלא לדבר על עיצוב המסיכה עצמה שהפך לענף, ויש גם מסיכות על המצח כשיטת הכף החיים (ס"ק י"א).
1593454200016.png

והמעיין יפרש מי יקבל שכר מעשה, מי יסתפק בשכר הליכה, מי חסיד ומי רשע, (וכן מדוע הרשע שאינו הולך לבי המדרש ואינו עושה נמנה כאחד מהולכי בית המדרש).
 

יאן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
(וכן מדוע הרשע שאינו הולך לבי המדרש ואינו עושה נמנה כאחד מהולכי בית המדרש).
שאלה עצומה. אני לא זוכר מה התשובה.
ונ"ל בגלל שאחרים רואים מה יצא ממנו (רמז: מלקט סלטים וכדורים ומניח בפת הבא בכיסנין) ורצים ללמוד. וכבר שנינו גדול המעשה יותר מן העושה.
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
שאלה עצומה. אני לא זוכר מה התשובה.
ונ"ל בגלל שאחרים רואים מה יצא ממנו (רמז: מלקט סלטים וכדורים ומניח בפת הבא בכיסנין) ורצים ללמוד. וכבר שנינו גדול המעשה יותר מן העושה.
למען ההגינות: הקרדיט שייך למערכת עיון הפרשה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיד

א בְּצֵאת יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרָיִם בֵּית יַעֲקֹב מֵעַם לֹעֵז:ב הָיְתָה יְהוּדָה לְקָדְשׁוֹ יִשְׂרָאֵל מַמְשְׁלוֹתָיו:ג הַיָּם רָאָה וַיָּנֹס הַיַּרְדֵּן יִסֹּב לְאָחוֹר:ד הֶהָרִים רָקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ה מַה לְּךָ הַיָּם כִּי תָנוּס הַיַּרְדֵּן תִּסֹּב לְאָחוֹר:ו הֶהָרִים תִּרְקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ז מִלִּפְנֵי אָדוֹן חוּלִי אָרֶץ מִלִּפְנֵי אֱלוֹהַּ יַעֲקֹב:ח הַהֹפְכִי הַצּוּר אֲגַם מָיִם חַלָּמִישׁ לְמַעְיְנוֹ מָיִם:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה