שלך?נכתב ע"י GRN;1343355:להשכלתך הכללית:
(הזכויות שמורות)
שלך?נכתב ע"י GRN;1343355:להשכלתך הכללית:
(הזכויות שמורות)
נכתב ע"י park;1343378:הטעם הינו אכן דבר הנתון לשינוי ולכן אינו דבר עיקבי ומשתנה במהלך הדורות. בנוסף אנשים אוהבים חידושים ולכן מכניסים כל הזמן לטעם המוכר ואהוב חידושים, עם הזמן החידושים הופכים להיות הטעם המוכר והאהוב, ומכניסים חידושים נוספים וחוזר חלילה. וכך זה משתנה לאורך הדורות.
בסופו של דבר המטרה היא הנאה, וכל אדם יחליט האם הוא נהנה או לא. ישנם רבים היום שאינם מוכנים לקנות את הקישקושים האלה תמורת מחיר גבוה, ויש אנשים שזה עושה להם את זה.
ואני מוריד את זה לרמה הנמוכה ביותר, בלי למה ואיך.
אתה אוהב או לא?
אני אהבתי!
כןנכתב ע"י אבש;1343387:שלך?
אתה שואל בעצם מהו יופי, וזוהי שאלה פילוסופית טהורה.נכתב ע"י עוד אחד;1343392:אוקיי, צודק.
אבל לפחות שלא יתבטאו שזה אומנות טהורה ואמיתית (או בלשון מדוברת, נכונה ומדוייקת), כביכול התגלמות של היצירה שאליה צריך לשאוף להגיע.
נאדא, עוד שיגעון. אני מחר יכול לקום בבוקר ולשכנע את עצמי שללכת ישר עקב בצד אגודל זה סוג אומנות מיוחדת במינה - יצירה עם ספורט והתבטאות עצמית וכוכוכו. נניח שיש לי את זה ואנשים משתכנעים ונהנים מה'אומנות' הזו. אני יכול לנפנף ולהתגאות בכך?
אומנות נכונה ומדוייקת בעיני היא אומנות שרוב בני האדם יתפעלו ויהנו ממנה במבט ראשון ללא מצב חברתי.
נכתב ע"י עוד אחד;1343392:אומנות נכונה ומדוייקת בעיני היא אומנות שרוב בני האדם יתפעלו ויהנו ממנה במבט ראשון ללא מצב חברתי.
נכתב ע"י עוד אחד;1343392:אוקיי, צודק.
אבל לפחות שלא יתבטאו שזה אומנות טהורה ואמיתית (או בלשון מדוברת, נכונה ומדוייקת), כביכול התגלמות של היצירה שאליה צריך לשאוף להגיע.
נאדא, עוד שיגעון. אני מחר יכול לקום בבוקר ולשכנע את עצמי שללכת ישר עקב בצד אגודל זה סוג אומנות מיוחדת במינה - יצירה עם ספורט והתבטאות עצמית וכוכוכו. נניח שיש לי את זה ואנשים משתכנעים ונהנים מה'אומנות' הזו. אני יכול לנפנף ולהתגאות בכך?
אומנות נכונה ומדוייקת בעיני היא אומנות שרוב בני האדם יתפעלו ויהנו ממנה במבט ראשון ללא מצב חברתי.
נכתב ע"י park;1343440:דייקת נכון, בעיניך. כי לכל אחד יש אומנות אחרת. וכל מי שמתבטא בצורה שאומרת שזו אומנות טהורה והשניה אינה אומנות, הוא חוטא לאומנות. כי אומנות מתבטאת אצל כל אחד בצורה אחרת.
איזה מוזר להגדיר אמנות שהיא צריכה להיות "נכונה ומדוייקת".נכתב ע"י עוד אחד;1343392:אומנות נכונה ומדוייקת בעיני היא אומנות שרוב בני האדם יתפעלו ויהנו ממנה במבט ראשון ללא מצב חברתי.
אענה על כמה מהשאלות:נכתב ע"י עוד אחד;1343371:יש דבר שמפריע לי אשמח לשמוע את חוות דעתכם המלומדת.
הבה ונניח שבכל מעשה שאדם יוצר / עושה / שר וכו' עומד מאחורי היצירה איזה רגש או תחושה. גם זייפן מקצועי ניתן לשמוע בשירתו תחושה מסויימת, ואם התחושה עמוקה כגון רגש עז של געגועים או דאגה ניתן לשמוע את התחושה עוצמתית יותר ומדברת אל הלב.
היוצרים המפורסמים אלו שאנשים נוהים אחרי יצירותיהם, הם כאלו שמטיבים להביע את התחושה והרגש בצורה שעריבה לאוזן ונעימה לעין. זה גם יפה וגם מדבר ללב. להבדיל מזייפן שעם כל הכבוד לרגש שלו ולתחושה העמוקה שהוא משדר זה לא נעים וצורם לאוזן.
כעת ללב הבעיה. עושה רושם שקם אדם זייפן או צייר גרוע או יוצר אחר גרוע ואמר תקשיבו טוב, יש כאן איזה עומק שרק ה'מבינים' יכולים לרדת ולהבין. ואז אנשים שמתלהבים מכל מי שמביע בטחון עצמי גבוה ואגו מפורז הנהנו ואמרו ת'שמע יש פה משהו עמוק.. אתה רואה את הקשקוש הזה, הוא מסמל את ההתפחות הציוויליזציה בניגוד לקלאסיקה של התקופה האימפרסיוניסטית.. או, יש כאן תחושה עמוקה של אהבה שנודדת בין הדאגה לתקוה..
ולא שאין משמעות עמוקה ביצירה הזו רק שהיא פשוט לא יפה. מה שקרה שאנשים התרגלו לסגנון גרוע כזה של יצירות והטעם שלהם השתנה. משל למה הדבר דומה לעישון סיגריה, אדם שמעשן סיגריה בפעם הראשונה מעווה את פיו בסלידה, יורק בתיעוב, ומחפש אחר משקה ממותק שיעביר את הטעם הגרוע של הסיגריה. אבל אחרי השניה והשלישית (בעידוד החברה ומתוך רצון להיות 'מבין' ו'גדול') הוא באמת מתמכר ומתחבר לטעם הייחודי והמשכר של הסיגריה, הוא כבר מבדיל בין סוג כזה לאחר ויש לו על כך תורה שלימה..
בתמצות השאלה היא מה קדם למה.
היצירה הכל כך מיוחדת או ההתחברות לסגנון מסיבות שונות.
(מה שהביא אותי לשאלה זה העובדה שואן גוך חי את חייו בעוני מכפיר ודלות עשירה ורק שנים אחר מותו לפתע הכירו אנשים בגדלות יצירותיו..)
זה סימן שהמסר עבר מעולהנכתב ע"י עוד אחד;1343462:קראת מה שכתבתי או נתפסת למה שחשבת?
כשאני רואה את הציורים המודרניים או המופשטים עולה לי בסיטואציה מעשן כבד אלכהוליסט שתוי בן 60 ששר רוק כבד..
נכתב ע"י קקטוס;1343895:אני מבין שכל התגובות כאן באות כתוצאה מהפרק...
זה ממש מעניין לאן לקחתם את זה.
מוגזם מאודנכתב ע"י חניק;1344029:אדון קקטוס היקר, סך הכל איור של פרופיל (השני בסידרה) ותראה כמה בלה בלה, לא נראה לך מוגזם מדי?
ושה רושם כאילו רצית לצייר את עצמך מביט במסך ומקליד תוך כדי. דעתי בניגוד לכל אלו שכתבו שציירת אותו מריר ומציק בכוונה, לי נראה שהינך צייר בינוני מבחינת תווים ולכן זה יצא כמו שזה יצא.
כנראה פיספסתי בהגהה...נכתב ע"י רחלשקרקה;1345014:קראתי בשקיקה מהפרק הראשון.
משהו קטנצ'יק שמפריע. בשוליים. בפרק י"ב קוראים לרבה- אהרון, אח"כ הוא מתחלף לגרשון. טיפונת מציק.
חוצמזה, מחכים מאד מאד להמשך.
"לייק" גדול עד מאוד!נכתב ע"י קקטוס;1341112:אוי, כמה זמן שלקח לי לכתוב את הפרק הזה..
טוב
ככה זה.
הפרק בבלוג, ובקרוב בכונן גוגל, ולמי שזה יעשה בעיות - אפשר לפנות אלי באישי..
בתפריט:
בעקיטשע גזור מושך מבטים מביכים, בלי משקפיים קל יותר לראות את החלק הפנימי יותר של האנשים, דימיטרי מתגלה כיצור רחימאי למדי, ומלכי מדי ופרס מתגלים כדמויות אקטואליות מתמיד, מגילה נקראת במנגינה מסורתית, משכיחה מכות מזוייפות להחריד. בניין שנראה כמו משחק מחשב, מפגיש את הגיבור עם אחד האנשים ששינו את חייהם, ועשו את זה רע.
הצעת הגשה:
חבילת וופלים לא מזוהה, נטלה מלאה בקוקה קולה קר, מוזיקה ווקאלית גרועה בווליום נמוך.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיג
א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ עַבְדֵי יי הַלְלוּ אֶת שֵׁם יי:ב יְהִי שֵׁם יי מְבֹרָךְ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ עַד מְבוֹאוֹ מְהֻלָּל שֵׁם יי:ד רָם עַל כָּל גּוֹיִם יי עַל הַשָּׁמַיִם כְּבוֹדוֹ:ה מִי כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת:ו הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ:ז מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן:ח לְהוֹשִׁיבִי עִם נְדִיבִים עִם נְדִיבֵי עַמּוֹ:ט מוֹשִׁיבִי עֲקֶרֶת הַבַּיִת אֵם הַבָּנִים שְׂמֵחָה הַלְלוּיָהּ: