בתור אחת שעבדה בתחום
אל תצעקו על הנציגים! הם באמת לא אשמים שהאוטובוס לא הגיע/ שחויבתם פעמיים/ שהמוצר פגום או כל תלונה אחרת.
בדרך כלל הנציג יכול להעביר את הפניה הלאה, גם אם אותכם הוא יכול. והוא יעשה את זה אם תבקשו יפה.
פעם הבאה השיחה אמורה להתנהל בערך ככה:
"XXXX שלום מדבר חיה"
"הזמנתי חבילה והיא לא הגיעה, עבר כבר חודש, כשבאתר כתוב שבוע"
" תן לי מספר הזמנה בבקשה"
"125656865"
"כן אני רואה, תן לי את הפרטים שלך ואני ישלח למי שאחראי על תקלות במשלוחים"
או לחילופין "תתקשר מחר בין 8-11, למספר******** והם יטפלו בזה"
כשאתם תשמרו על שיח נקי ומכבד, יטפלו בכם כראוי
אל תצעקו על הנציגים! הם באמת לא אשמים שהאוטובוס לא הגיע/ שחויבתם פעמיים/ שהמוצר פגום או כל תלונה אחרת.
בדרך כלל הנציג יכול להעביר את הפניה הלאה, גם אם אותכם הוא יכול. והוא יעשה את זה אם תבקשו יפה.
פעם הבאה השיחה אמורה להתנהל בערך ככה:
"XXXX שלום מדבר חיה"
"הזמנתי חבילה והיא לא הגיעה, עבר כבר חודש, כשבאתר כתוב שבוע"
" תן לי מספר הזמנה בבקשה"
"125656865"
"כן אני רואה, תן לי את הפרטים שלך ואני ישלח למי שאחראי על תקלות במשלוחים"
או לחילופין "תתקשר מחר בין 8-11, למספר******** והם יטפלו בזה"
כשאתם תשמרו על שיח נקי ומכבד, יטפלו בכם כראוי