חברות חייבות לתת לנו שרות, איזושהי דרך לתקשר איתן, נכון?
אז יופי, הן פתחו מוקד שרות לקוחות, העמידו 40 אנשים עם כלום או מעט מאוד סמכויות, סימנו וי על הסעיף הזה והמשיכו הלאה.
האזרח הפשוט מתקשר לחברה כלשהי (לצורך העניין - 106), ומבקש לברר/לטפל בנושא מסוים.
"אני רק מוקדן" - זו התשובה שמעמידה אותנו בפני שוקת שבורה.
מצד אחד, למי אין גיסה או אחות או אימא או חברה שעובדת במוקד כזה, והיא מתמלאת רחמים על תאומתה שמעבר לקו?
מצד שני, מה אנחנו בסך הכול רוצים? לטפל בעניין דחוף, לדעת מה עם החבילה, לשלם לכם את הכסף שמגיע לכם!
אבל אין עם מי לדבר, כי זה רק מוקדן, ואין לו מה לעשות (האומנם?) ומסכן, הוא לא אמור לחטוף את הצעקות...
מה דעתכם?
אז יופי, הן פתחו מוקד שרות לקוחות, העמידו 40 אנשים עם כלום או מעט מאוד סמכויות, סימנו וי על הסעיף הזה והמשיכו הלאה.
האזרח הפשוט מתקשר לחברה כלשהי (לצורך העניין - 106), ומבקש לברר/לטפל בנושא מסוים.
"אני רק מוקדן" - זו התשובה שמעמידה אותנו בפני שוקת שבורה.
מצד אחד, למי אין גיסה או אחות או אימא או חברה שעובדת במוקד כזה, והיא מתמלאת רחמים על תאומתה שמעבר לקו?
מצד שני, מה אנחנו בסך הכול רוצים? לטפל בעניין דחוף, לדעת מה עם החבילה, לשלם לכם את הכסף שמגיע לכם!
אבל אין עם מי לדבר, כי זה רק מוקדן, ואין לו מה לעשות (האומנם?) ומסכן, הוא לא אמור לחטוף את הצעקות...
מה דעתכם?