כללי אני רואה שמדברים פה על אלבומים דיגטליים

imirs

משתמש רשום
רציתי לדעת כמה דורשים מלקוח עבור עיצוב אלבום דיגטלי, לא כולל ההדפסה.

תודה רבה
 

Deena

משתמש פעיל
לא סיפקת מספיק פרטים.
כמה עמודים?
תקחי או לפי עמוד או לפי שעה.
גם זה כמובן תלוי ברמה שלך ובעוד כל מיני שיקולים (לדוגמא: זה אולי לא מאד מקצועי, אבל אני בהחלט מתמחרת גם לפי הלקוח.. לפעמים שווה לי לקחת קצת פחות - כל עוד זה בתוך הטווח שאני מרשה לעצמי, לא לרדת מידי כמובן - אם זה לקוח שלחוץ יותר כספית. או דוגמא אחרת - אם זו עבודה שנעשית בלחץ אז המחיר גבוה יותר. בקיצור, יש הרבה חישובים למחיר).
אני בד"כ עושה חשבון כמה זמן בערך יקח לי להכין את זה ונותנת כך:
א. או מחיר לפי שעה (בסביבות $50) ונותנת גם הערכה - לא הבטחה!!! יש לציין זאת בבירור!! - של כמה שעות נראה לי שזה יקח. אפילו שאת מציינת בוודאות שאין כאן התחייבות, כדאי להוסיף קצת לשעות שנראה לך כדי שאם תחרגי זה לא יראה מידי "מנופח" ואם זה יקח פחות - זו תהיה הפתעה נעימה ללקוח... (במיוחד אם זה לקוח חדש ואת לא יודעת מה רמת ה"נודניקיות" שלו).

ב. אם את רוצה מחיר גלובלי, תעשי חישוב לעצמך בערך כמה שעות זה אמור לקחת לך, ואז תוסיפי לזה עוד כמה וכמה שעות טובות (ויש אומרים להכפיל... :0) ואז תתני לו מחיר לפי זה.
 

פערי

משתמש חדש
אני לוקחת לאלבום של 10 עמודים 800 ש"ח
 

תמנתי ווב דיזיין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
כל עמוד את מחשבת כ 2 דפים?
 

HUXH86

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני לוקחת ל40 עמודים
1500 בגודל ה4
בתוכנת פוטושופ
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה