מידע שימושי אני צריך קישור לאפליקציית הבידוד האוקראינית

my car

משתמש פעיל
יש למישהו?
היום החזירו קבוצה של חסידי ברסלב שהגיעו לאוקראינה ולא היה ברשותם מכשיר סמארטפון, עם האפליקצייה של משרד הבריאות האוקראיני שמאפשר לעקוב אחר התיירים, שאינם מפירים את חוקי הבידוד.

אני צריך בדחיפות את הקישור להורדת האפלקצייה מחנות גוגל סטור.

תודה רבה מראש.
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אני מקווה שזה זה

מדריך לאפליקציית הבידוד שתחסוך לנוסעים לאומן זמן יקר בשדה התעופה
החל ממחר אוקראינה תאפשר למבקרים אוקראינה לקבל פטור מבידוד וזאת לאחר ביצוע בדיקה בשדה התעופה, מומלץ להתארגן מראש ולהתקין את אפליקציית המעקב עד לקבלת תוצאות הבדיקה
ט' תמוז ה'תש"פ
|אומן שלום

%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%9C%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%9F.jpg
אפליקציה "Дій вдома" // צילום: תמונת מסך


החל ממחר אוקראינה תאפשר למבקרים אוקראינה לקבל פטור מבידוד וזאת לאחר ביצוע בדיקה בשדה התעופה, על חשבון האזרח. תוצאות הבדיקה אמורות להגיע לאחר שעות, בכדי לחסוך את הזמן היקר עד לקבלת התוצאות, מומלץ להתארגן מראש ולהתקין את אפליקציית הבידוד והמעקב שאוקראינה דורשת להתקין במכשיר הנייד בעת הנחיתה לאחר ההתקנה תוכלו להימנע מבידוד במלון ולהמשיך לבידוד עצמי באומן עד לקבלת התוצאות.
התקינו את האפליקציה “Дій вдома” מהכתובת שלפניכם: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.gov.diia.quarantine&hl=iw

לאחר ההתקנה, פתחו את היישום. כדי להתחיל לעבוד עם היישום עליכם להזין את מספר הטלפון הנייד האוקראיני, שיהיה פעיל במשך 14 הימים הקרובים.
במכשיר תקבלו הודעת SMS עם הקוד שיש להזין בכדי להירשם ליישום.
אפשרו ליישום לשלוח הודעת הפעלה (באמצעות המתג הממוקם משמאל לשדה הזנת מספר הטלפון).
בשלב הבא, אתם נדרשים למלא את הנתונים אודות מקום הבידוד שלכם, כלומר עליכם לציין את מיקום המגורים ביעד ולא את המיקום הנוכחי שבו אתם נמצאים בעת התקנת האפליקציה או בעת הנחיתה, גם מי שמגיע לאומן נדרש למלא את כתובת המגורים המדוייקת
לאחר מילוי הנתונים וכתובת מיקום הבידוד העצמי, יופיע לכם חלון שישאל אתכם “האם אתה כבר נמצא בכתובת הבידוד עצמי?”. את החלון הזה תדרשו להראות לנציג שירות גבולות המדינה בנמל התעופה. לאחר מכן אשרו את ההגעה לכתובת הבידוד העצמי, היישום יבקש ממכם לשלוח תמונה שלכם במקום שבו אתם נמצאים, שילחו תמונות רק כאשר הגעתם למקום הבידוד.
בעל משפחה שנוחת עם ילדים מתקין את האפליקצייה בנייד שברשותו וכולל בכך את כל בני המשפחה.

%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%9C%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%9F-4.jpg

“האם אתה כבר נמצא בכתובת הבידוד עצמי?” // צילום מסך

לאחר שצילמתם את עצמכם, המסך הראשי באפליקציה יפתח מונה שסופר את ימי הבידוד עד סוף ההסגר. לאחר קבלת תוצאות הבדיקה שערכתם בנמל התעופה תוכלו להסיר את האפליקצייה מהמכשיר.

שימו לב!
כדי לוודא שאדם לא מפר את הבידוד העצמי, מופיעה הודעה בסמארטפון 3 עד 5 פעמים ביום ובה כתוב כי עליו לצלם תמונה של עצמו כשהמיקום הגיאוגרפי מופעל. כברירת מחדל, המצלמה הקדמית מופעלת.
אם המבודד מדלג על 5 התראות ולא שולח תמונה, תופיע הודעה אדומה המציינת הפרה של בידוד עצמי. אך ניתן לשלוח תמונה ואז ההפרה מבוטלת.
אם לא מגיבים להודעות, קציני משטרה מקומי או נציגי המשטרה הארצית רשאים להגיע למקום הבידוד כדי לבדוק אם המבודד מפר את תנאי הבידוד העצמי. במקרה שקיים הפרת בידוד עצמי, נציגי המשטרה הלאומית יכולים להעניש אתכם ולתת לכם דוח בסכום של מעל 1000 דולר.

להזכירכם!
1. ישראלים המבקשים להיכנס למדינה, לא נדרשים לאישור נוסף. כניסת זרים לישראל – אסורה.
2. בנוגע לבידוד – לפני הטיסה, יש לוודא באופן אישי באתר האינטרנט של משרד הבריאות של אוקראינה, האם יש חובת בידוד למגיעים מישראל. (הרשימה מתעדכנת כל 3 ימים. השגרירות אינה אחראית לשינויים).
יש חובת בידוד למגיעים ממדינות המסומנות בצבע אדום. הבידוד הוא ביתי, ומעקב בנייד עם סים מקומי. ישראל היא כרגע מדינה אדומה. המגיעים מישראל חייבים בבידוד ביתי של 14 יום.
החל מ 2.7 תהיה אפשרות לקבל פטור מבידוד וזאת לאחר ביצוע בדיקה בשדה התעופה, על חשבון האזרח. נדגיש – קבלת תשובה היא לאחר מספר שעות.
ישראלים המגיעים בטרנזיט/שהייה של פחות מ 48 שעות – אינם מחויבים בבידוד או בבדיקה (יש להציג כרטיס טיסת המשך/יציאה מאוקראינה).
ישראלים שהיו במגע עם חולה קורונה יחויבו בבידוד – מפירי בידוד צפויים לקנס ביציאה מהמדינה בסכומים גבוהים של מעל 1000 דולר.
3. זרים הנכנסים לאוקראינה מחויבים להציג ביטוח רפואי בתוקף המכסה את הטיפול בנגיף הקורונה. הביטוח צריך להיות של חברת ביטוח אוקראינית או חברה בין-לאומית עם סניף באוקראינה או חברת ביטוח אחרת עם הסכם עם חברת ביטוח אוקראינית. ישראלים בעלי תושבות זמנית או קבועה באוקראינה – לא נדרשים לביטוח מיוחד.
4. כל הנהלים לכניסת תיירים לאוקראינה תקפים והשהייה באוקראינה מוגבלת ל 3 חודשים. יש להציג כסף מזומן בסכום של 250 דולר + 50 דולר לכל יום שהייה והזמנת מלון.
 

דוד מרדכי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
זה המידע היותר מעודכן לעכשיו
 

my car

משתמש פעיל
מי שצריך לטוס לאומן, יש השכרת מכשיר עם האפליקציה של הבידוד של אוקראינה,
052-7190033
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  25  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה