אם הייתם שומעים את הלקוח, הייתם מבינים שיש פה משהו יותר מזה. התנאי שלו לפרסום במגזין הוא, שהפרסומת שלו לא תאבד פרופורציות בשום פנים ואופן. כלומר אם הלוגו ממוקם במקום מסויים, אסור להזיז אפילו מילימטר למטה, כי הגרפיקאי הסביר לו שלכל מיקום יש משמעות עמוקה מאד מאד [שמסתמא שווה כמה אלפי שקלים].
והלקוח הזה מוכן לאבד פרסומת לשנה במחיר מגוחך, בשביל שאיור לא יזוז מילימטר למעלה או למטה. הוא היה כל כך רציני שזה נשמע היה כמו מישהו שיגן על ספרי תורה, שאסור לשנות אפילו פסיק בתורה מהסיבות המובנות לכולנו.
אז נשאלת השאלה - איך גרפיקאי מרשה לעצמו להרוס פוטנציאל של הלקוח שלו בגלל רדיפת בצע?
מזעזע
והלקוח הזה מוכן לאבד פרסומת לשנה במחיר מגוחך, בשביל שאיור לא יזוז מילימטר למעלה או למטה. הוא היה כל כך רציני שזה נשמע היה כמו מישהו שיגן על ספרי תורה, שאסור לשנות אפילו פסיק בתורה מהסיבות המובנות לכולנו.
אז נשאלת השאלה - איך גרפיקאי מרשה לעצמו להרוס פוטנציאל של הלקוח שלו בגלל רדיפת בצע?
מזעזע