מאד מעניין, בתור כאלו שמשתמשים בו יום יום, לא הרגשנו הבדל כלל.ביום רביעי האחרון עליתי עליו ברעדה-מאחר והגשר רעד והרעיש בצורה מפחידה!!! -ולמחרת הגשר נסגר!!! ב"ה שסגרו אותו, לא בטיחותי!!!
מאד מעניין, בתור כאלו שמשתמשים בו יום יום, לא הרגשנו הבדל כלל.ביום רביעי האחרון עליתי עליו ברעדה-מאחר והגשר רעד והרעיש בצורה מפחידה!!! -ולמחרת הגשר נסגר!!! ב"ה שסגרו אותו, לא בטיחותי!!!
ביום רביעי האחרון עליתי עליו ברעדה-מאחר והגשר רעד והרעיש בצורה מפחידה!!! -ולמחרת הגשר נסגר!!! ב"ה שסגרו אותו, לא בטיחותי!!!
ממש מוזר
אני עוברת שם כל יום ולא הרגשתי שום רעידה
מקווה שיפתחו את זה מהר
אולי רק מי שעלה עליו ברעדהמאד מעניין, בתור כאלו שמשתמשים בו יום יום, לא הרגשנו הבדל כלל.
מרגיש 'גריפינדורי' אמיץ?אולי רק מי שעלה עליו ברעדה
גרם לו לרעוד
עליתם עליו גם לפני?עליתי עליו לא מזמן
זה היה מפחיד מאוד מאוד מאוד
מאז לא עליתי על זה שוב ....
הגשר פשוט רוקד לא עשוי מבטון
אלה מקרשים
סוף סוף
ישברו ויבנו גשר חדש נורמלי
היגיע הזמן....
לא היה כזה פסק ולא יהיה כזה.להלכה יש את הפתרון של הרב זילברשטיין שליט"א, לעשות עקירה ברה"י והנחה ברה"י בלי לעצור ברה"ר.
את הפסק הזה אמר בשעתו הסטייפלר כדי שיוכל לצאת מהמקווה לרחוב עם המים שעל גופו.לא היה כזה פסק ולא יהיה כזה.
זה נגד שו"ע מפורש.
אסור להעביר מרה"י לרה"י דרך רה"ר. כך נפסק בטור ובשו"ע, בלי שום מחלוקת.
הרב זילברשטיין לא אמר כזה דבר.
את הפסק הזה אמר בשעתו הסטייפלר כדי שיוכל לצאת מהמקווה לרחוב עם המים שעל גופו.
האיסור הוא שבות ולצורך מצווה מותר.
מדאו' איסור הוצאה הוא עקירה מרה"י והנחה ברה"ר ולהפך.זה 2 סוגיות שונות לחלוטין.
אין שום היתר להוציא ביד מרשות היחיד לרשות היחיד דרך רשות הרבים אפי' לא לצורך מצוה.
מים בין שערות הזקן זה סוגיא אחרת לחלוטין. זה רק שבות ולכן היקל בזה בלי לעצור ולצורך מצוה.
לא.מדאו' איסור הוצאה הוא עקירה מרה"י והנחה ברה"ר ולהפך.
רבנן גזרו אף על הוצאה מרה"י לרה"י דרך רה"ר, וזהו 'שבות'.
והתירו רבנן 'שבות' לצורך מצווה.
באיסור דאו' וודאי, ההיתר דווקא שבות דשבות.לא.
התירו שבות דשבות לצורך מצוה. [לא מספיק שבות אחד.]
כאן יש רק שבות אחד.
[בשונה ממים על הזקן שיש עוד שבות.]
אבל סתם חבל לדון כאן תשאל רבנים בעצמך.
במקומות שמותר לצורך מצוה זה מופיע בשו"ע ובמשנ"ב, במקרה הזה אף אחד לא הביא את זה.
ההיתרים היחידים שיהיו שיאמרו.
זה או ע"י גוי.
או שז'בוטינסקי אינו רה"ר.
מי הרב שאומר כך?באיסור דאו' וודאי, ההיתר דווקא שבות דשבות.
אך כאן מכיוון שיש ספק אם אכן הרחוב נחשב כרה"ר מדאו', התירו לצורך מצווה ע"י שבות.
הרב רוט בשם הרב זילברשטייןמי הרב שאומר כך?
על ספק דאורייתא?
ודאי שאין קשר לסטייפלער ולרב זילברשטיין.
ב"ה!ציטוט:
היום (חמישי) יצאה הודעה משותפת לסגן שר התחבורה אורי מקלב וראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין בה נכתב כי לאחר מאמצים ודיונים קדחתניים בשבוע האחרון בהנחיית סגן שר התחבורה וראש עיריית בני ברק הגיעו גורמי המקצוע בעיריית בני ברק להסכמות מנכ"ל חברת נת"ע חיים גליק על פתיחת גשר ז'בוטינסקי וזאת לאחר תיקוני הליקויים הבטיחותיים שהתגלו במקום.
בימים האחרונים הגיעו צוותים מיוחדים לבדוק את המקום. סגן השר וראש העיר הנחו את אנשי התשתיות וגורמי המקצוע שלא להתפשר בנושא הבטיחות במאומה ויש לתקן את כלל הליקויים הבטיחותיים שנמצאו במקום.
בשל הסכנה הקיימת כעת, במהלך הימים הקרובים יישאר הגשר חסום לתנועת הולכי הרגל. בתחילת השבוע הקרוב יכנסו הצוותים הטכניים לעבודה במהירות האפשרית לסיכום הפעולות שיינקטו לפתיחת הגשר לרווחת התושבים מבלי להתפשר על בטיחות הולכי הרגל והנוסעים במקום.
בעירייה אומרים כי הם פונים לציבור להישמע להוראות הבטיחות ולא לעלות על הגשר עד להשלמת העבודות שיבטיחו את בטיחותו.
בחדרי חרדים
לא שוטרים.הגשר לעת עתה סגור ומאובטח על ידי שוטרים כלקח משבוע שעבר שמאבטחים לא עוזרים
מצ"ב מכתב רבני העיר
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: